dat moe zijn nu is echt van de onrust in mn hoofd. K zie t altijd als zo'n airhockey schijfje wat steeds tegen de randen van mn hoofd heen en weer schiet.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok da's in elk geval positief iig, is het echt een winterdip dan ofzo?
Heb je niet een tekort aan bepaalde vitaminen dan als je zo enorm moe bent, kan je die er bij slikken? En met dit weer is het idd geen straf om lekker op tijd naar bed te gaan

Wij kunnen echt ons veilig voelen met al die maatregelen die overal genomen zijn aan de kust na 1953. Ik hoop dat het mee gaat vallen aan de Belgische kust, want dat lijkt me echt een enorme armoe als je huis zo nat zou worden, helemaal zo in deze donkere maand, gadverquote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Toekito het volgende:
Ik denk idd dat ik onze verdediging onderschat Greys als ik het zo lees.

dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij kunnen echt ons veilig voelen met al die maatregelen die overal genomen zijn aan de kust na 1953. Ik hoop dat het mee gaat vallen aan de Belgische kust, want dat lijkt me echt een enorme armoe als je huis zo nat zou worden, helemaal zo in deze donkere maand, gadver![]()
Gaat iedereen straks de feestdagen in, ben jij een nieuwe vloer aan het bestellen en je muren opnieuw aan het behangen en verven etc etc

Keer bij Neeltje Jans langsgaan, is voor een groot deel gericht op kinderen, maar heeft ook een soort museum waar volledig wordt uitgelegd hoe het hele systeem in elkaar zit.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:56 schreef Toekito het volgende:
Ik denk idd dat ik onze verdediging onderschat Greys als ik het zo lees.

Hij is niet heel mooi idd, maar toch vind ik het een leuke gast en snap ik wat Eva in hem zietquote:Op donderdag 5 december 2013 20:59 schreef Laysa het volgende:
Wat is die Freek Vonk lelijk eigenlijk...Is me nog niet eerder opgevallen

Ik echt totaal niet...Had hem dan ook nog niet eerder echt bekekenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is niet heel mooi idd, maar toch vind ik het een leuke gast en snap ik wat Eva in hem ziet

Ja kan je nagaan hoe normaal dat voor ons is!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat hoop ik ook.
Stom is het eigenlijk dat je je dat helemaal niet zo beseft

Hm, ik kijk er eens wat beter naar en nu zie ik alleen nog maar een kruising tussen Adje en Pieter vd Hoogenband. Ok, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik echt totaal niet...Had hem dan ook nog niet eerder echt bekeken

Graag gedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik kijk er eens wat beter naar en nu zie ik alleen nog maar een kruising tussen Adje en Pieter vd Hoogenband. Ok, je hebt gelijk!

bij mn ex thuis liep de Lek eens per zoveel jaar het huis in. Daar is het haast bijzonder om vanavond en met kerst droge voeten te hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij kunnen echt ons veilig voelen met al die maatregelen die overal genomen zijn aan de kust na 1953. Ik hoop dat het mee gaat vallen aan de Belgische kust, want dat lijkt me echt een enorme armoe als je huis zo nat zou worden, helemaal zo in deze donkere maand, gadver![]()
Gaat iedereen straks de feestdagen in, ben jij een nieuwe vloer aan het bestellen en je muren opnieuw aan het behangen en verven etc etc

quote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik kijk er eens wat beter naar en nu zie ik alleen nog maar een kruising tussen Adje en Pieter vd Hoogenband. Ok, je hebt gelijk!

Denk om je lijn,quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg er eentje op het werk en thuis ook nog eentje

Weltrusten en beterschap!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze jongen gaat zijn nest maar eens opzoeken.
Morgen niet te vroeg op, maar met een stevige verkoudheid wel lekker om een extra uurtje te kunnen pakken.![]()
Hopen op mooie dromen.

precies!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kreeg niksDus IB moet maar delen

Het zal me worst wezen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:28 schreef anul het volgende:
Denk om je lijn,
want dik zijn is niet fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |