quote:Op donderdag 5 december 2013 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou echt geen auto kopen
Een huis ook niet trouwens. Been there, done that. Je kan beter ppc bezitten zeg maar.
Je hebt geen Bitcoins omdat je weinig geld hebt (dus je zou ze wel hebben als je wat meer geld hebt?) en als je ze zou vinden zou je ze gelijk allemaal weg doen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:54 schreef sararaats het volgende:
euhm, aangezien ik geen Bitcoins bezit (weinig geld) zou ik ze gebruiken om het meeste op een rekening te zetten en de rest besteden
dat niet nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je hebt geen Bitcoins omdat je weinig geld hebt (dus je zou ze wel hebben als je wat meer geld hebt?) en als je ze zou vinden zou je ze gelijk allemaal weg doen?
BIT / [MINE] Centraal mining topic #9 | Zonder miners geen Bitcoin!quote:Op maandag 9 december 2013 21:09 schreef Born2trade het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verhaal hierachter, hoe heeft men die BTC 'gevonden' dan?
Waarom zou je iets uit te leggen hebben? Je dumpt je bitcoins asap voor euro's of een andere fatsoenlijke stabiele munt en neemt dat bedrag gewoon op in je aangifte inkomstenbelasting. Geen belastingdienst ter wereld die moeilijk doet zolang je ze hun deel maar geeft, net zoals de normale mafia.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe leg jij opeens een paar ton uit aan de belastingdienst?
Lol, na het hele topic doorgelezen snapte ik het pas. We hebben het hier over miners. Ik dacht dat iemand een oude schijf had gevonden met een wallet.dat oidquote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef µ het volgende:
[..]
BIT / [MINE] Centraal mining topic #9 | Zonder miners geen Bitcoin!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |