de boel voor de gek heeft gehouden?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:55 schreef Emm16 het volgende:
[..]
TS held? Never____!
Ik vind het gewoon grappig dat ze de boelvoor de gek heeft gehouden, maar ik zou het zelf niet doen.
Het is toch niet dat meisje dat ook door een gast geneukt wordt op het parkeerdak van pathe in Eindhoven dat op xhamster.com staat?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik bedoel een foto op facebook..
Ik vind het ook wel lullig voor haar vriend.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
de boel voor de gek heeft gehouden?
zich laten uitwonen door 2 gasten terwijl haar vriend thuis zit is "de boel voor de gek houden"?
Wauw.. als je denkt dat de nickelson sletjes echt niet lager kunnen zinken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lullig voor haar vriend.
quote:
Nee johquote:Op donderdag 5 december 2013 16:20 schreef gargamelnl het volgende:
Het is toch niet dat meisje dat ook door een gast geneukt wordt op het parkeerdak van pathe in Eindhoven dat op xhamster.com staat?
De volgende (betere) kans wel gewoon benuttenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Da's waar. Dus zo nobel is het ook weer niet van mij. Hoe dan ook, de (seksuele) frustratie blijft.
1) Ik heb een principiėle afkeer tegen vreemdgaan, ook daar bij helpen doe ik niet graag. En daarnaast had ik -ondanks haar overdreven aandachttrekkerij- ook het idee 'dat ze het zover wel niet zal laten gaan'. Wat dat betreft wen ik maar niet, of wil ik maar niet wennen, aan het idee dat een vrouw zo in elkaar zit.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:12 schreef JamesBontkraag het volgende:
Snap niet waarom je jezelf liet tegenhouden omdat ze een vriend heeft. Is toch haar probleem als ze vreemdgaat? Als mensen vreemd(willen)gaan klopt er iets niet in hun relatie.
Dat ze een vriendin van jouw zusje is, is ook niet heel erg, tenzij je binnen een minuut komt, moet je juist misbruik maken van de grote broer rol.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:27 schreef CyberTijn het volgende:
Mooi, hoop ook dat het filmpje binnenkort op duikt!
Ben enorm benieuwd naar je badkamer tegels!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |