sletquote:Op donderdag 5 december 2013 14:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoer vind ik wel wat ver gaan maar ze kan behoorlijk slutty zijn. Ken 'r al 20 jaar.
Tuurlijk jongen. Je bent er zeker nooit geweest? Mijn vriendinnen daar hebben allemaal kinderen. Beetje onmogelijk hè voor shemales?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
In Azië zijn het allemaal shemales dus dat telt niet.
Nee, ik heb gezegd dat ze maar een hotel moet nemen. Ik wil dat niet meer hebben in m'n huis. Vorig jaar heeft ze dat een paar keer geflikt toen ze bij me inwoonde.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
Dus die Deense vriendin ligt vanavond te rampetampen in jouw bed?
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat ze maar een hotel moet nemen. Ik wil dat niet meer hebben in m'n huis. Vorig jaar heeft ze dat een paar keer geflikt toen ze bij me inwoonde.
Ik mag haar nu alquote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat ze maar een hotel moet nemen. Ik wil dat niet meer hebben in m'n huis. Vorig jaar heeft ze dat een paar keer geflikt toen ze bij me inwoonde.
Nee, werkt niet tussen ons. Lang geleden hadden we een relatie. We hebben het geprobeerd. Werkte niet maar ik ben wel haar beste vriend.quote:
QFTquote:Op donderdag 5 december 2013 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dit![]()
Scandinavische meisjes
TS zit kilometers diep in de friendzone, en is daarom butthurtquote:Op donderdag 5 december 2013 14:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, werkt niet tussen ons. Lang geleden hadden we een relatie. We hebben het geprobeerd. Werkte niet maar ik ben wel haar beste vriend.
Skandies zijn inderdaad de moeite waard. Afgelopen zomer een sexrelatie gehad met eentje in Esbjerg en je hoeft geen drankje voor ze te kopen want ze kopen gewoon een biertje voor jou. Ik heb in m'n leven 3 keer een deense gehad.quote:
Inclusief de vriendin in kwestie die hosselt waar je bij staat?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven 3 keer een deense gehad.
Jep.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:31 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Inclusief de vriendin in kwestie die hosselt waar je bij staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |