Zondagavond instappen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit weekend sowieso in USD gaan zitten, kans is groot dat we herhaling van zetten krijgen van afgelopen weken.
ben ik niet alleen tenminste hahaquote:
Moet je even naar de servers toe.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:50 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Als het mogelijk was een website in de fik te steken dan was die het.
En ik moet straks voor een korte rotvergadering 3 kilometer door dit weer heen. Toch maar eens videoconferenties invoerenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:51 schreef Toto69 het volgende:
Ondertussen in Nederland...
[ afbeelding ]
Met dank aan robinhood die me in een zwaar moment weer eens even hoop gaf anders had ik tegen mega verlies verkocht hahaquote:
Ik heb ze vanochtend verkocht voor 5.9. En ingekocht op ltc.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen lekker winst aan 't maken?
Ja?
Ik niet.
PPC
PPC koop je niet voor de winst, maar voor de lange termijn. Als BTC een betaalmiddel zou worden en de gebreken aan het licht zouden komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen lekker winst aan 't maken?
Ja?
Ik niet.
PPC
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef lf2 het volgende:
[..]
Met dank aan robinhood die me in een zwaar moment weer eens even hoop gaf anders had ik tegen mega verlies verkocht haha
dat doet ie altijd al?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Toto69 het volgende:
Oh god nee. Uitloggedoe op btc-e begint weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |