Ik begrijpquote:Op donderdag 5 december 2013 13:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat ik morgen liever in dollars het weekend in ga.
Vrijdag is een rotdag voor mij.. Ik ben alleen maar bezig met kinderen vermaken, zwemmen, logopedie, school, nog een keer zwemmen…
Ieder niet-priemgetal is te maken met een optelling van slechts 2 'wel-'priemgetallen. Grappige dingen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn wiskunde gaat niet verder dan middelbare school inderdaad… Ja en wat logische en discrete wiskunde bij mn studie informatica..
Primer, echt een aanrader van een film als je van priemgetallen houdtquote:Op donderdag 5 december 2013 13:35 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ieder niet-priemgetal is te maken met een optelling van slechts 2 'wel-'priemgetallen. Grappige dingen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die heeft iedereen hier toch verkocht gisteren?
haha geweldigquote:Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://www.randombitcoinadvise.com
37.9quote:Op donderdag 5 december 2013 13:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
Op welk bedrag spring je eruit bij ltc ?
0.04 hoop ikquote:Op donderdag 5 december 2013 13:42 schreef lf2 het volgende:
[..]
Op welk bedrag spring je eruit bij ltc ?
Hahahaquote:Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://www.randombitcoinadvise.com
was je nog op de top uitgestapt?quote:
quote:
Heb tijd geleden alleen quarks gekocht daar voor de rest niet meer op geweestquote:Op donderdag 5 december 2013 13:47 schreef tralalala het volgende:
Cryptsy loopt weer te fucken met mij.
Top van LTC op btc-e? Nee,quote:Op donderdag 5 december 2013 13:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
was je nog op de top uitgestapt?
Als het mogelijk was een website in de fik te steken dan was die het.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:47 schreef tralalala het volgende:
Cryptsy loopt weer te fucken met mij.
Dit weekend sowieso in USD gaan zitten, kans is groot dat we herhaling van zetten krijgen van afgelopen weken.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:47 schreef lf2 het volgende:
Ik vraag me af wat beter is om uit te stappen naar USD of naar BTC...lijkt me veiliger steeds naar USD maar ja je moet wel dan tegen schommelingen kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |