Omdat er prima winst mee te maken is.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:21 schreef robin007bond het volgende:
Waarom blijven jullie niet gewoon van Litecoin af? Geen meerwaarde t.o.v. BTC.
ik maak er veel meer winst mee lolquote:Op donderdag 5 december 2013 13:21 schreef robin007bond het volgende:
Bitonic.nlquote:Op donderdag 5 december 2013 13:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar raden jullie aan BTC te kopen zonder al te veel gedoe? Een snelle transactie is me meer waard dan 0,1% gunstigere prijs.
risico spreiding lijkt me.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:21 schreef robin007bond het volgende:
Bitonicquote:Op donderdag 5 december 2013 13:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar raden jullie aan BTC te kopen zonder al te veel gedoe? Een snelle transactie is me meer waard dan 0,1% gunstigere prijs.
Ja, maar er zijn zat alt-coins die wel iets toevoegen t.o.v. Bitcoin. Peercoin, Namecoin en Primecoin bijvoorbeeld. Litecoin heeft verder geen extra toevoeging die het meerwaarde biedt.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
risico spreiding lijkt me.
Als je op de beurs gaat beleggen gooi je ook niet al je geld op één bedrijf.
ik snap nooit waar priemgetallen handig voor zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn zat alt-coins die wel iets toevoegen t.o.v. Bitcoin. Peercoin, Namecoin en Primecoin bijvoorbeeld. Litecoin heeft verder geen extra toevoeging die het meerwaarde biedt.
Primecoin helpt met het berekenen van priemgetallen en draagt dus bij aan de wetenschap.
Waarom niet morgenmiddag verkopen ongeacht prijs? Kans is groot dat LTC wel naar 38$ gaat vandaag.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:19 schreef Ticootje het volgende:
Oh mn sell staat op 37.8
Duurt wel ff.
Voor NMC op 9.67… Die wordt nog moeilijk.
Encryptie is bijvoorbeeld gebaseerd op priemgetallen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik snap nooit waar priemgetallen handig voor zijn.
Ik heb sell orders op 6 altcoins staan, maar die dingen die ik heb doen helemaal niets.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef doo. het volgende:
Was vergeten dat ik nog een zooi megacoins had staan op crypsty, gebeurd alleen geen zak mee.
Omdat ik morgen liever in dollars het weekend in ga.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom niet morgenmiddag verkopen ongeacht prijs? Kans is groot dat LTC wel naar 38$ gaat vandaag.
Priemgetallenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 13:27 schreef strbo het volgende:
[..]
Priemgetallen![]()
Om te weten waar ze handig voor zijn, moet je toch iets meer kennis van wiskunde hebben helaas. Maar ze zijn bijvoorbeeld onmisbaar in encryptie.
Allen deelbaar door 1 en zichzelf.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben twaalf wat zijn priemgetallen?
Dat leer je wel las je 13 bent.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben twaalf wat zijn priemgetallen?
Mijn wiskunde gaat niet verder dan middelbare school inderdaad… Ja en wat logische en discrete wiskunde bij mn studie informatica..quote:Op donderdag 5 december 2013 13:27 schreef strbo het volgende:
[..]
Priemgetallen![]()
Om te weten waar ze handig voor zijn, moet je toch iets meer kennis van wiskunde hebben helaas. Maar ze zijn bijvoorbeeld onmisbaar in encryptie. En kunnen gezien worden als de 'atomen' van de natuurlijke getallen.
Priemgetallen zijn hartstikke mooi en speciaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begrijpquote:Op donderdag 5 december 2013 13:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat ik morgen liever in dollars het weekend in ga.
Vrijdag is een rotdag voor mij.. Ik ben alleen maar bezig met kinderen vermaken, zwemmen, logopedie, school, nog een keer zwemmen…
Ieder niet-priemgetal is te maken met een optelling van slechts 2 'wel-'priemgetallen. Grappige dingen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn wiskunde gaat niet verder dan middelbare school inderdaad… Ja en wat logische en discrete wiskunde bij mn studie informatica..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |