Je zou maar ingekocht hebben op 5 dollarquote:Op donderdag 5 december 2013 13:15 schreef Mortaxx het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
die crash in China trouwens, 30 yuan is ongeveer 5 dollar.
Ik heb zo'n vermoeden dat dat zo kort was dat vrijwel niemand heeft kunnen inkopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:15 schreef Mortaxx het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
die crash in China trouwens, 30 yuan is ongeveer 5 dollar.
Vannacht wel ja…quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Haha ik wou gisteren eigenlijk ook eens in de bitcoin instappen (gewoon 0,1 ofzo, vooral voor de fun). Kwam er even niet van, is de koers vandaag bijna 200 euro gedaald
Welkom in de wondere wereld van de bitcoins.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Haha ik wou gisteren eigenlijk ook eens in de bitcoin instappen (gewoon 0,1 ofzo, vooral voor de fun). Kwam er even niet van, is de koers vandaag bijna 200 euro gedaald
Als je kooporder al klaar stond voor dat bedrag wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat zo kort was dat vrijwel niemand heeft kunnen inkopen.
JA en volgende week kan het zomaar 300 eu duurder zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Eerste winst alweer gemaakt.quote:
I know right! Maar het is altijd lekker om laag te kopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JA en volgende week kan het zomaar 300 eu duurder zijn.
BUY ALL THE LTC!quote:
Hehe. Succes. Welkom bij de club!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eerste winst alweer gemaakt.
Hopen dat'ie nog wat daalt voor vanavond als ik weer bij mijn randomreader in de buurt ben.
Waarom blijf je niet in LTC tot de 43?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:19 schreef Ticootje het volgende:
Oh mn sell staat op 37.8
Duurt wel ff.
Voor NMC op 9.67… Die wordt nog moeilijk.
Ja, kan ook…quote:Op donderdag 5 december 2013 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet in LTC tot de 43?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |