Hallo -0mega-,quote:Op donderdag 5 december 2013 11:05 schreef -0mega- het volgende:
Kunnen we geen Fok boerderij maken? Lekker veel subsidie eisen.
Hier alvast mijn eerste bijdrage:![]()
![]()
Dat we met z'n allen de arme mensen die het zo moeilijk hebben in de financieel op ons achterliggende nieuwe EU-lidstaten gaan helpen om het beter te krijgen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:34 schreef LXIV het volgende:
Zelfs al zouden het echte ipv farmville-koeien geweest zijn, waarom moet ik meebetalen aan Roemeense koeien? Wat is de gedachte achter dit systeem?
De duitsers drinken roemeense melk voor prima prijs, duitsers geven ons daardoor goedkoper bier, wij leveren kaas aan engeland.. Etc etc.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:34 schreef LXIV het volgende:
Zelfs al zouden het echte ipv farmville-koeien geweest zijn, waarom moet ik meebetalen aan Roemeense koeien? Wat is de gedachte achter dit systeem?
Kutroemenen?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:49 schreef CarltonBanks het volgende:
http://nutech.nl/games/36(...)ij-in-farmville.html
[..]
Altijd die roemenen
Het waren er 1860 of zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:08 schreef marcooooow het volgende:
Een half miljoen... Voor koeien... ??? Dat begrijp ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |