Je vind vrij veel iron vrij diep in de grond.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:08 schreef Quotidien het volgende:
I
[..]
Ik merk het ja. Ik moet nu die distress beacon bouwen maar kan nauwelijks wat vinden en moet mijlenver lopen voor een beetje ore, is dit normaal?
Wees maar zeker dat er nog wipes komen zolang het spel in beta is.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Quotidien het volgende:
Komen er nog character wipes trouwens?
Helaas kun je je chars niet verwijderen.
Hoeveel bazen zijn het?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, beta uitgespeeld. Net de laatste baas op z'n flikker gegeven.
4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Gewoon lekker rustig aan doen!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Quotidien het volgende:
Maar als ik het goed begrijp gaat het er eigenlijk om je thuisplaneet een beetje op te bouwen, gear te craften, en verder gewoon exploren op andere planeten etc?
Klopt! Maar zie lang verhaal, je kan voor 1 coal binnen in je eigen stelsel vliegen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Maanvis het volgende:
pff voor 200 fuel moet je een HOOP coal hebben zeg! brr...
Wat houdt dat in bij jullie?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan doen!
Wel als ik overnieuw begin ga ik altijd voor het volgende:quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat houdt dat in bij jullie?Ik ben compleet nieuw met het hele concept.
Klopt! Maar je komt altijd wel wat ore tegen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Quotidien het volgende:
Nice! Als je dan gewoon schuin naar beneden gaat, moet je ook maar net geluk hebben dat je iets tegenkomt toch.
En zo gaande upgrade je je shit neem ik aan?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt! Maar je komt altijd wel wat ore tegen.
En negen van de tien keer caves die je dan vanuit daar verder kan bekijken.
Ben ook al eens een open ruimte diep onder de grond tegen gekomen met grote kikkers.
Die allerlei meuk verkochten
En een crystal biome, slime biome en zelfs een flesh biome.
Jups!quote:Op donderdag 12 december 2013 01:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En zo gaande upgrade je je shit neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |