abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134149699
@waxmask: Oooh, ik dacht dat je schip gepimpt was.

Blij dat de wapens gefixt zijn. Ik maakte gisteren een 'Cool Broadsword' en zag dat deze een schade deed van 5600 ofzo, terwijl de vorige tier zwaard 68 schade deed. Daar klopt toch iets niet... Gelijk maar in de forums gehangen.Bosses kunnen 'one-shotten' is een beetje overdreven. :P

Straks maar even kijken of de performance met die patch wat beter is. Ik heb maar liefst 2 robot bunkers in de buurt van m'n huis, maar het spel zit ontzettend te laggen wanneer ik daar in de buurt kom.

@Maanvis: Nog niet. Maar er is zoveel vraag naar dat die optie er vast wel komt.
En dat grote monster is een mini boss. Die zul je wel vaker tegen komen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 11 december 2013 @ 14:34:33 #177
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_134149940
Die mini boss had ik uiteindelijk opgesloten en toen ik een beter wapen had was ie zo dood :). hij dropte een legendary die slechter was dan het wapen wat ik tot dan toe had.
Kun je je schip ook uitbouwen of alleen maar het interieur veranderen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 11 december 2013 @ 14:37:08 #178
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_134150033
Is voor iedereen het begin ff flink aankloten? Anders ben ik wel heel slecht. :D
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 11 december 2013 @ 14:42:05 #179
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134150183
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:13 schreef Maanvis het volgende:
is er trouwens ook een manier om je spawnpoint op de planeet ergens anders te zetten?
Nog niet (zover ik weet).
  woensdag 11 december 2013 @ 14:50:26 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_134150490
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:37 schreef Quotidien het volgende:
Is voor iedereen het begin ff flink aankloten? Anders ben ik wel heel slecht. :D
soms heb je gewoon een fuckplaneet waar je op landt ;).
enne, die magneet die je in het begin hebt is SLECHT.
Vaak heb je wel een wapen in het begin, zoek die op!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 11 december 2013 @ 14:50:33 #181
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134150494
Is wood niet meer bruikbaar als fuel?
pi_134150757
Ik ben in het begin heel vaak doodgegaan. Na wat uurtjes spelen ben ik wel gewend geraakt en heb ik ook wat betere uitrusting waardoor het al een stuk beter gaat. Vandaag maar één keer gestorven (en volgens mij was dat door kou), terwijl ik aardig wat ontdekt en gelopen heb. Wat mij heel erg hielp was, toen ik packed dirt op elkaar stapelde om een huis te bouwen, daar een bed in te zetten om health te regeneraten. Ik heb daarna een heel tunnelstelsel onder mijn huis uitgehouden en toen ik niets meer kon vinden heb ik bovenaan wat stenen gestort, zodat de monsters daar hopelijk niet meer doorheen kunnen komen. Ik heb ook een moestuintje op mijn dak en een platform gemaakt om met mijn teleport op te landen :p

Ik herken het trouwens wel dat je ook een verkeerde beginplaneet kon hebben. Mijn allereerste character had geen bomen op zijn planeet, of ik moest heel, heel ver lopen en dan was ik al dood voordat ik bij de bomen was.

Wat is een goed ijzer wapen trouwens? Ik had de speer gemaakt, maar die prikt alleen naar voren en dat is heel moeilijk richten. Zijn er betere/makkelijkere wapens?
pi_134150918
Ik had mazzel met mijn startplaneet, gruwelijk veel hout en minerals dus ik kan/kon daar lekker vooruit. Ondergronds huis gemaakt compleet met wat roterende zaagbladen als verdediging (naast de portucullissen) die ik heb gejat van een aantal fanatiekelingen die op mijn planeet woonden.

Ook een of ander gevangenis complex compleet leeggeroofd en daar een tof vlammend zwaard vandaan gehaald :)

Maar kan nog steeds geen silver armor maken?

(en hoe gebruik ik die blueprints die ik heb gevonden?)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 december 2013 @ 15:17:10 #184
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134151463
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik had mazzel met mijn startplaneet, gruwelijk veel hout en minerals dus ik kan/kon daar lekker vooruit. Ondergronds huis gemaakt compleet met wat roterende zaagbladen als verdediging (naast de portucullissen) die ik heb gejat van een aantal fanatiekelingen die op mijn planeet woonden.

Ook een of ander gevangenis complex compleet leeggeroofd en daar een tof vlammend zwaard vandaan gehaald :)

Maar kan nog steeds geen silver armor maken?

(en hoe gebruik ik die blueprints die ik heb gevonden?)
Selecteren en dan left clicken
Als het tech blueprints zijn moet je daarna ook naar je schip en kan je zij bij 1 vd computers activeren.
pi_134152442
Eindelijk een ander teken van leven gevonden op mijn startplaneet. Helaas eerst doodgestort op een ondergronds laboratorium. Daarna vond ik verderop een kasteel met een minibaas. Verslagen en zijn kasteel leeggeroofd van kandelaren en uitrustingen. Ook een Glitch crown gekregen, rare, maar niet beter dan wat ik had. Dat was leuk!
  woensdag 11 december 2013 @ 15:47:11 #186
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_134152564
Tip voor de mensen die silver armor en hoger willen craften.
Je moet eerst je starmap upgraden. Dus na de ufo de advanced crafting bench maken.
Dan de starmap upgrade. En dan word de next tier aan wapens en armors unlockt :)

Ben ontzettend blij met de huidige patch.
Het is soms lastig op planeten met veel vogels en zooi.
Maar mensen klagen op het forum dat ze geone shot worden door die vogels.
Dat ben ik nog geen 1 keer tegen gekomen.

Dus voor nu ben ik zeer content :D
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
  woensdag 11 december 2013 @ 15:49:07 #187
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134152634
Die vogels zijn zo OP, op mijn beginplaneet inde nacht hitten die dingen 52, als ik full iron aan heb.
  woensdag 11 december 2013 @ 15:50:33 #188
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_134152683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:49 schreef yamiown het volgende:
Die vogels zijn zo OP, op mijn beginplaneet inde nacht hitten die dingen 52, als ik full iron aan heb.
Ik geloof dat er iets niet goed is met de armors.
Het lijkt wel alsof het geen ruk uitmaakt.
Dus misschien word dat nog snel goed gepatched.
Misschien. Ergens. Nooit
  woensdag 11 december 2013 @ 17:04:54 #189
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_134155267
Ik ben nog steeds niet uit die tutorial. :D
Dan moet ik weer iron bars hebben, dan weer coal en weet ik veel wat nog meer allemaal. Alleen geen idee waar ik het moet zoeken natuurlijk, en als ik ga zoeken ben ik zo dood omdat die mobs massaal op je afkomen.
  woensdag 11 december 2013 @ 17:44:52 #190
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134156576
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:04 schreef Quotidien het volgende:
Dan moet ik weer iron bars hebben, dan weer coal en weet ik veel wat nog meer allemaal. Alleen geen idee waar ik het moet zoeken natuurlijk, en als ik ga zoeken ben ik zo dood omdat die mobs massaal op je afkomen.
Ondergronds, al is de kans aanwezig dat je bovengronds ook vindt.
  woensdag 11 december 2013 @ 17:53:47 #191
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134156834
Voor de patch: 9 werelden, 0 npc villages.
Deze patch: 3 werelden, 2 npc villages
  woensdag 11 december 2013 @ 18:16:19 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_134157381
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:04 schreef Quotidien het volgende:
pak je zwaard dan, of bouw een thuisbasis waar je groenten teelt :)
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 11 december 2013 @ 18:17:52 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_134157421
op mijn planeet trouwens tot nu toe 1 NPC in een huisje (florian). ik heb 'm maar vermoord om te kijekn of ie iets dropte.
Een gedicht over Maanvis
pi_134157515
Waar blijft de FOK!server?
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  woensdag 11 december 2013 @ 18:39:12 #195
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_134157995
Ik zag net op de forums iets gaafs! Dat ik niet wist :P
Blijkbaar als je ver genoeg naar boven bouwt kan je astroids vinden met een zwik aan rare ores.
Weet niet hoe zeldzaam dat is. Maar ik wist dat helemaal niet!

Super gaaf :D
Misschien. Ergens. Nooit
pi_134158036
@Yami: Da's pech hebben, voor die patch. Ik vond op elke planeet wel wat. Ik denk niet dat het met een patch te maken had. Alleen geluk. ;)

@Bitterlemon: U meldt zich bij deze aan om een server te creëren? *O*

Zo, laatste baas net verslagen, voor zover ik weet. Ik ben er even klaar mee, tot de volgende patch. :)

Mijn tuintje, heb zelfs een tuinbroek aan; :D

@Insomnium: Gaaf, dat wist ik nog niet!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_134158118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 18:40 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Bitterlemon: U meldt zich bij deze aan om een server te creëren? *O*
Helaas niet, maar er zal toch wel iemand hier zijn die nog ergens een computer heeft staan? :P
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_134158325
He jammer. :( Nou ja...
Als mensen interesse hebben dan kan ik elke avond wel even een game hosten, maar daar schieten jullie ook niet veel mee op ben ik bang. >_>
  woensdag 11 december 2013 @ 19:08:04 #199
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_134158872
I
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ondergronds, al is de kans aanwezig dat je bovengronds ook vindt.
Ik merk het ja. Ik moet nu die distress beacon bouwen maar kan nauwelijks wat vinden en moet mijlenver lopen voor een beetje ore, is dit normaal?
pi_134159687
Ik weet niet wat voor ore je zoekt, maar hoe dieper je graaft, des te groter is de kans dat je vindt wat je zoekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')