Nog niet (zover ik weet).quote:Op woensdag 11 december 2013 14:13 schreef Maanvis het volgende:
is er trouwens ook een manier om je spawnpoint op de planeet ergens anders te zetten?
soms heb je gewoon een fuckplaneet waar je op landtquote:Op woensdag 11 december 2013 14:37 schreef Quotidien het volgende:
Is voor iedereen het begin ff flink aankloten? Anders ben ik wel heel slecht.
Selecteren en dan left clickenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik had mazzel met mijn startplaneet, gruwelijk veel hout en minerals dus ik kan/kon daar lekker vooruit. Ondergronds huis gemaakt compleet met wat roterende zaagbladen als verdediging (naast de portucullissen) die ik heb gejat van een aantal fanatiekelingen die op mijn planeet woonden.
Ook een of ander gevangenis complex compleet leeggeroofd en daar een tof vlammend zwaard vandaan gehaald
Maar kan nog steeds geen silver armor maken?
(en hoe gebruik ik die blueprints die ik heb gevonden?)
Ik geloof dat er iets niet goed is met de armors.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:49 schreef yamiown het volgende:
Die vogels zijn zo OP, op mijn beginplaneet inde nacht hitten die dingen 52, als ik full iron aan heb.
Ondergronds, al is de kans aanwezig dat je bovengronds ook vindt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:04 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben nog steeds niet uit die tutorial.
Dan moet ik weer iron bars hebben, dan weer coal en weet ik veel wat nog meer allemaal. Alleen geen idee waar ik het moet zoeken natuurlijk, en als ik ga zoeken ben ik zo dood omdat die mobs massaal op je afkomen.
pak je zwaard dan, of bouw een thuisbasis waar je groenten teeltquote:Op woensdag 11 december 2013 17:04 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben nog steeds niet uit die tutorial.
Dan moet ik weer iron bars hebben, dan weer coal en weet ik veel wat nog meer allemaal. Alleen geen idee waar ik het moet zoeken natuurlijk, en als ik ga zoeken ben ik zo dood omdat die mobs massaal op je afkomen.
Helaas niet, maar er zal toch wel iemand hier zijn die nog ergens een computer heeft staan?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:40 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Bitterlemon: U meldt zich bij deze aan om een server te creëren?![]()
Ik merk het ja. Ik moet nu die distress beacon bouwen maar kan nauwelijks wat vinden en moet mijlenver lopen voor een beetje ore, is dit normaal?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef yamiown het volgende:
[..]
Ondergronds, al is de kans aanwezig dat je bovengronds ook vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |