Mwa niet echt veel. Wel een Merchant die een hoop zooi verkocht, maar te weinig geld op zakquote:Op donderdag 5 december 2013 19:35 schreef yamiown het volgende:
Nice, had je daar nog loot ofzo vandaan?
Kon je dingen aan hem verkopen?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa niet echt veel. Wel een Merchant die een hoop zooi verkocht, maar te weinig geld op zak
Volgens mij kan je nog niks verkopenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:38 schreef yamiown het volgende:
[..]
Kon je dingen aan hem verkopen?
Verder super nice, dat je dat zomaar vindt, ik heb nog weinig geluk gehad op manen.
Dat is minder.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog niks verkopen
Ja idd, want kon daar wel veel wapens kopenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:42 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dat is minder.
Wel gave vondst, ik ben jaloers :$
Ding zal er nog wel hangen, niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja idd, want kon daar wel veel wapens kopen
Nja als je onthoud waar dat ding staat wel ja, na 6 planeten ben je de weg kwijtquote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef yamiown het volgende:
[..]
Ding zal er nog wel hangen, niet?
Kan je later terug gaan.
Is elke keer volgens mij 550mbquote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef Jump het volgende:
Ik krijg zojuist een patch binnen van 550MB! Groter dan volledig Terraria.
Monsters dodenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:00 schreef Bredemug het volgende:
Man wat een super verslavend en vet spel! zit nog steeds op het eerste planeet. Onwijs veel dingen ondekts, zoals blueprints, geheime alien labaratorium (daar ging ik dood door die fking robot guards).
Maar er is een andere manier om pixels te verdienen? zoals items verkopen ? of moet ik ze echt gaan farmen uit die capsultjes. Want het is echt zo kut dat je een groot deel kwijtraakt zodra je dood bent.
Je moet wachten met die distress beacon tot je full silver gear hebt en een automatische wapen tenminste. Pas daarna kan ja denken aan het neerzetten van die beacon.quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:40 schreef Fe2O3 het volgende:
Zag het gisteren op steam voorbij komen, implus aankoop :p
Maar voor het eerste uur dat ik kon spelen gisteren, leuke kruising tussen minecraft / terraria / ruimte exploratie. Vanavond snel weer verder ^^
En ik begrijp dat beacon zo snel mogelijk -> liever niet?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Je moet wachten met die distress beacon tot je full silver gear hebt en een automatische wapen tenminste. Pas daarna kan ja denken aan het neerzetten van die beacon.
Haha, ja ik moest het ook via de harde manier lerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:29 schreef Reemi het volgende:
[..]Ik wist niet wat dat ding uit zou halen. Nog nooit zo'n grote vergissing gemaakt.
hetzelfde als mijn screenshots?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:38 schreef Bredemug het volgende:
btw als je dikke wapens wilt ga naar:
x: 59877410 y: -70634402 Alpha Umbraxion II
Helemaal naar links lopen dan zie je een grote ketting. Maak wat blocks zodat je helemaal naar boven komt. Dan zie je een piratenschip, op de derde verdieping links kan je van die NPC gear en wapens kopen. Zorg dat je geen wapens equipped hebt ! anders vallen ze je aan en raak je de kans kwijt.
Loop nu zelf met een shotgun en sniper rifle
Yes. Dat is nou zo mooi, dat je coördinaten kan doorgeven waar je epic dingen ziet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hetzelfde als mijn screenshots?
Jawel, de coordinaten zijn seeds.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Werelden zijn dus niet random gegenereerd, begrijp ik hieruit? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |