Herkenbaarquote:Op donderdag 5 december 2013 00:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zitten andere Terraria spelers ook steeds op E te rammen om een grappling hook tevoorschijn te halen?
Aah dankjequote:Op donderdag 5 december 2013 02:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Klopt. Kwam er achter dat je ze met 'E' er uit moet trekken.
Gisteren zijn alle poppetjes gereset.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nou, wacht nog maar even met het sparen van spullen.
De devs hebben aangegeven dat de kans zeer groot is dat je je poppetje kunt kwijt raken ivm de updates.
In de volgende beta fase is deze kans klein, maar hecht je vooral niet aan je poppetje en je spullen tijdens de beta.![]()
Nee, nog geen NPC's. Wel al 2x een kist met gold en diamondquote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef yamiown het volgende:
Misschien even alle plaatjes spoileren?
Ik had ook een apenlaboratorium gevonden :p, niet zo groot, overigens ook enkel posters eruit gehaald en in me spaceship geplakt.
Ben ook naar onderkant van de map geweest, niet erg speciaal.
Ik heb nu een dubbeljump en een dash (kan er maar 1 tegelijk gebruiken, kan wel makkelijk wisselen via invetory als ik wil, kheb 2 dubbeljumps over voor wie wilt).
Ik ga nu goud minen.
Edit: Iemand al NPC's tegen gekomen? Die heb ik nl. op 4 planeten nog 0 gevonden.
Edit 2: De werelden zijn "rond", als je helemaal naar rechts loopt kom je uiteindelijk links van je spawn uit :p
Ik heb wel NPC's gevonden die mobs waren zeg maar, maar nog geen shopkeepers oid.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zal ze de volgende keer spoileren.
Damn, jij gaat hard. Ik heb wel m'n eerste legendary item. xD Vond een of andere Eye sword.
Ik heb al aardig wat npc's gevonden, maar ze waren allemaal niet aardig tegen me, op 1 robot na. Maar die zei verder niks. Vond dus dat apen lab, vol met apen npc's en een hutje met een of andere plant koningin met bewakers. Maar die joegen me dus, net als die apen, weg.
Gold heb ik wel gevonden, maar diamond O.oquote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, nog geen NPC's. Wel al 2x een kist met gold en diamond![]()
Iemand die al bezig is met MP?
Dan gaat er 30 % af. Kan je die pixels in feite ergens in een kist steken of iets dergelijks?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:11 schreef yamiown het volgende:
Zie t al ja, heb ook een aantal legendary zwaarden, maar persoonlijk vind ik beginzwaard fijner.
Ugh doodgegaan met 2400 pixels.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan gaat er 30 % af. Kan je die pixels in feite ergens in een kist steken of iets dergelijks?
Kan volgens mij nietquote:Op donderdag 5 december 2013 18:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan gaat er 30 % af. Kan je die pixels in feite ergens in een kist steken of iets dergelijks?
Mwa niet echt veel. Wel een Merchant die een hoop zooi verkocht, maar te weinig geld op zakquote:Op donderdag 5 december 2013 19:35 schreef yamiown het volgende:
Nice, had je daar nog loot ofzo vandaan?
Kon je dingen aan hem verkopen?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa niet echt veel. Wel een Merchant die een hoop zooi verkocht, maar te weinig geld op zak
Volgens mij kan je nog niks verkopenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:38 schreef yamiown het volgende:
[..]
Kon je dingen aan hem verkopen?
Verder super nice, dat je dat zomaar vindt, ik heb nog weinig geluk gehad op manen.
Dat is minder.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog niks verkopen
Ja idd, want kon daar wel veel wapens kopenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:42 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dat is minder.
Wel gave vondst, ik ben jaloers :$
Ding zal er nog wel hangen, niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja idd, want kon daar wel veel wapens kopen
Nja als je onthoud waar dat ding staat wel ja, na 6 planeten ben je de weg kwijtquote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef yamiown het volgende:
[..]
Ding zal er nog wel hangen, niet?
Kan je later terug gaan.
Is elke keer volgens mij 550mbquote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef Jump het volgende:
Ik krijg zojuist een patch binnen van 550MB! Groter dan volledig Terraria.
Monsters dodenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:00 schreef Bredemug het volgende:
Man wat een super verslavend en vet spel! zit nog steeds op het eerste planeet. Onwijs veel dingen ondekts, zoals blueprints, geheime alien labaratorium (daar ging ik dood door die fking robot guards).
Maar er is een andere manier om pixels te verdienen? zoals items verkopen ? of moet ik ze echt gaan farmen uit die capsultjes. Want het is echt zo kut dat je een groot deel kwijtraakt zodra je dood bent.
Je moet wachten met die distress beacon tot je full silver gear hebt en een automatische wapen tenminste. Pas daarna kan ja denken aan het neerzetten van die beacon.quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:40 schreef Fe2O3 het volgende:
Zag het gisteren op steam voorbij komen, implus aankoop :p
Maar voor het eerste uur dat ik kon spelen gisteren, leuke kruising tussen minecraft / terraria / ruimte exploratie. Vanavond snel weer verder ^^
En ik begrijp dat beacon zo snel mogelijk -> liever niet?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:10 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Je moet wachten met die distress beacon tot je full silver gear hebt en een automatische wapen tenminste. Pas daarna kan ja denken aan het neerzetten van die beacon.
Haha, ja ik moest het ook via de harde manier lerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:29 schreef Reemi het volgende:
[..]Ik wist niet wat dat ding uit zou halen. Nog nooit zo'n grote vergissing gemaakt.
hetzelfde als mijn screenshots?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:38 schreef Bredemug het volgende:
btw als je dikke wapens wilt ga naar:
x: 59877410 y: -70634402 Alpha Umbraxion II
Helemaal naar links lopen dan zie je een grote ketting. Maak wat blocks zodat je helemaal naar boven komt. Dan zie je een piratenschip, op de derde verdieping links kan je van die NPC gear en wapens kopen. Zorg dat je geen wapens equipped hebt ! anders vallen ze je aan en raak je de kans kwijt.
Loop nu zelf met een shotgun en sniper rifle
Yes. Dat is nou zo mooi, dat je coördinaten kan doorgeven waar je epic dingen ziet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hetzelfde als mijn screenshots?
Jawel, de coordinaten zijn seeds.quote:Op zaterdag 7 december 2013 04:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Werelden zijn dus niet random gegenereerd, begrijp ik hieruit? :S
Nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:04 schreef Quotidien het volgende:
Moet ik eerst Terraria gespeeld hebben om dit spel een beetje te begrijpen? Of omdat het de (spirituele) voorganger van Starbound is?
Damn , ze zijn wel snel met updates en fixes. Maar goed raak niet te gehecht aan je karakter want die ben je vanaf zondag avond wss kwijt.quote:Coming in a few days (sorry for the delay!)
December 7, 2013 in News
Ok guys so we decided to make this update a lot bigger. It’s going to take a day or two to complete and I wanted to explain exactly what we’re doing with the balance of the game to open it up for discussion.
Currently the damage system in Starbound is built around an armor penetration system. This system was put in place to account for the 100 planet levels, 100 monster levels and so on. Whilst the system works it leads to a difficulty curve that can be confusing to navigate as well as stats that are a little more difficult to understand. (A weapon that does 40 damage, only does 40 damage to a monster of the same level as the weapon. Otherwise as the distance between armor penetration/armor level grows the damage increases/decreases.)
It’s hard to know exactly how much damage your weapon will do to any given monster and it’s difficult to know which of two weapons is the most effective.
Another problem with this system is items that do a static amount of damage. For example in the current alpha sector it’s possible to find throwing daggers with 5 armor penetration. These daggers are extremely powerful in the lower half of the tier but near useless in the upper half.
When working with 100 levels, without the armor penetration system you end up with absurd damage/health values that are far too big to be manageable and that’s the reason this system was originally in place.
So over this weekend we’re going to work on the solution to this problem. We’re going to reduce the number of planet levels from 100, to 10. *This is not a decrease in the amount of content, it’s simply a change to how leveling functions*. The smaller number of levels means that we can remove armor penetration entirely and simplify weapon damage. You’ll be able to directly compare weapon DPS which will now appear on the weapons tooltip. Armor will become easier to understand and will gain additional buffs, such as increasing player max health. We’re also now able to remove armor from monsters and simply give more powerful monsters more health, this way you always know how much damage your weapon will do.
Monsters will no longer have a level, instead monsters will be given an easy/medium/hard marker, that shows you how difficult a monster is in the context of the sector it’s in. For example, a hard monster in sector 1 will be roughly the same strength as an easy monster in sector 2. The difficulty of monsters will increase the lower you dig, but so will the rewards.
Items with a static amount of damage will be manually balanced and useful for the entire sector you find them on. Given that the range of health difference will be lower now, we can ensure that items such as throwing daggers will be useful for the entire sector. We’re also able to make sure that when you craft the best armor in a sector, you’ll be in good shape for the next sector. By ensuring that the hardest monsters in sector 1 match the easiest monsters in sector 2, you’ll be able to progress without having to face instakills on either side.
I suspect this game will drastically improve the balance of the game and make the extra wait worth it.
Coming along with this update will be a bunch of bug fixes and some new content.
Shortly after this update we’ll be adding a complete sector 4, delta sector.
This update will probably require a character reset (I’m sorry! Beta)
Give us your thoughts guys
Is dat een desert, threat lvl 10?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:38 schreef Bredemug het volgende:
btw als je dikke wapens wilt ga naar:
x: 59877410 y: -70634402 Alpha Umbraxion II
Helemaal naar links lopen dan zie je een grote ketting. Maak wat blocks zodat je helemaal naar boven komt. Dan zie je een piratenschip, op de derde verdieping links kan je van die NPC gear en wapens kopen. Zorg dat je geen wapens equipped hebt ! anders vallen ze je aan en raak je de kans kwijt.
Loop nu zelf met een shotgun en sniper rifle
Jups multiplayer werktquote:Op zondag 8 december 2013 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Kan je met dit spel al online tegen anderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Hier helemaal geen last van schokkerigheid. Spel loopt zeer soepel. (i7 3770, ati r9 290x en 32gb ramquote:Op zondag 8 december 2013 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Heb het spel gedownload en geļnstalleerd.Ik merk dat hij gewoon schokkerig loopt. En ik zou toch verwachten dat 8gb RAM, een ATI HD 6900 en een nog redelijke CPU zo'n spel van grafisch niveau soepel zou moeten lopen.
Ik zit hier met een crappy laptop. 8GB aan geheugen en een zwaar klote onboard gpu.quote:Op zondag 8 december 2013 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Heb het spel gedownload en geļnstalleerd.Ik merk dat hij gewoon schokkerig loopt. En ik zou toch verwachten dat 8gb RAM, een ATI HD 6900 en een nog redelijke CPU zo'n spel van grafisch niveau soepel zou moeten lopen.
Uhu, maar daar is het enkel de verticale lijn naar boven toe, hier is het allesquote:Op maandag 9 december 2013 00:04 schreef thewallsareshifting het volgende:
Dat vallend zand was bij Terraria ook al kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n huisje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To infinity, and beyond! Zzzz....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Jolly_Reaper op 09-12-2013 00:53:07 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 00:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Het loopt bij mij ook niet zo soepel af en toe, maar ach, het is een beta. Komt wel goed.
Ik heb de multiplayer met iemand getest, maar vind het nog een heel gedoe om elkaar toe te voegen en te vinden. Maar ja, dat wordt vast ook gestroomlijnd.
Heb ook een flinke stapel feedback gegeven.
Ik hoop dat er een fok server komt wanneer 1.0 uit is.
Nog een paar screenshots:
Robot baas was een beetje te makkelijk. x)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n huisje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To infinity, and beyond! Zzzz....Robotbaas is een vriend en mij anders nog niet gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zal jij wel wat verder zijn al.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het loopt bij mij ook niet zo soepel af en toe, maar ach, het is een beta. Komt wel goed.
Ik heb de multiplayer met iemand getest, maar vind het nog een heel gedoe om elkaar toe te voegen en te vinden. Maar ja, dat wordt vast ook gestroomlijnd.
Robot baas was een beetje te makkelijk. x)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n huisje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To infinity, and beyond! Zzzz....jammer dat je met die update alles kwijt bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of alleen maar character ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Als je char weg is, hoe ga je dan bij zijn/haar spullen komen?quote:Op maandag 9 december 2013 02:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jammer dat je met die update alles kwijt bentof alleen maar character ?
Alles dusDum de dum![]()
Het is niet dat ze je niet gewaarschuwd hebben hequote:Op maandag 9 december 2013 02:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jammer dat je met die update alles kwijt bentof alleen maar character ?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Robot baas was een beetje te makkelijk. x)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n huisje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To infinity, and beyond! Zzzz....Hah! CheaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die robot inbouwen.
Ik wist niet dat het bouwen van die robot de tweede baas zou spawnen.
Dacht dat ik een pet zou krijgen of iets dergelijks![]()
Zwaar ingemaakt door dat kreng.
Net zoal de eerste keer met de ufo.
Opeens overal fucking tanks!
Wel een nette farm daar!
Vanavond eindelijk de nieuwe patch.
Kan niet wachten! Verslavend kutspel
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit![]()
Vanavond komt er een patch die je character wiped?quote:Op maandag 9 december 2013 09:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hah! Cheater![]()
Die robot inbouwen.
Ik wist niet dat het bouwen van die robot de tweede baas zou spawnen.
Dacht dat ik een pet zou krijgen of iets dergelijks![]()
Zwaar ingemaakt door dat kreng.
Net zoal de eerste keer met de ufo.
Opeens overal fucking tanks!
Wel een nette farm daar!
Vanavond eindelijk de nieuwe patch.
Kan niet wachten! Verslavend kutspel![]()
Of morgen, ik gok voor ons 'vannacht'. Developer is Amerikaans denk ik?quote:Op maandag 9 december 2013 11:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vanavond komt er een patch die je character wiped?
En ja, alles weg
Dum de dum![]()
Okay, vervelend. Al kan ik het wel begrijpen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:14 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Of morgen, ik gok voor ons 'vannacht'. Developer is Amerikaans denk ik?
En ja, alles weg
Echter ga ik vanavond naar mijn vriendin en daarna begint de werkweek
Geen probleem, ik ga gewoon verder spelen en zie het wel weer als ik thuis ben, ik wist het natuurlijk wel dat het een béta is
Trouwens mochten anderen net zoals mij last hebben gehad van dat het spel traag en niet soepel loopt; dit is wat bij mij heeft geholpen, loopt nu als een tiet!
http://gamingprotocol.net/starbound-fps-fix/![]()
Jups.quote:Op maandag 9 december 2013 11:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vanavond komt er een patch die je character wiped?
Complete damage rework. Armor penetration gaat er compleet uit.
Level rebalance in plaats van planeet level 1 tot 100 wordt het 1 tot 10.
Nieuwe recipes,weapons enzulks.
Ore rebalance. ( Waarschijnlijk meer platinum in de grond en dergelijke )
Baby dieren.
En nog wat andere fixes en dergelijke.
Uiteindelijk willen ze een soort van pokemon achtig systeem erin bouwen.
Baby dieren tamen, evolutions ect ect.
Ook komt er een FTL soort like space combat.
En nog meer zooi
Pokemon? He gatver, nee toch?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Het HOEFT nietquote:
Maar voor zover ik weet word creature taming in de komende patch geintroduceert.
Voor mij hoeft dat ook niet. Maar voor de mensen die het wel leuk vinden och waarom niet!
Zelf hoop ik op animals die je in een farm kan zetten. Voor extra soorten voedsel en zulks.
Space cows!
Man man man die patch komt waarschijnlijk pas vannacht.
En ik wil eigenlijk stoppen met spelen nu. Want er is een reset.
Maar elke keer als ik wil stoppen denk ik och nog even dat bekijken of testen.
En dan ben ik weer een uur verder.Bipolair is niet zo erg soms.
Silver armor en de iron hunting bow zijn een must.quote:
En veel rennen en schieten
Ik doe GEEN ENKELE damage tegen die UFO zelf! (heb een iron bow):@quote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Silver armor en de iron hunting bow zijn een must.
Bovendien heb ik geen silver armor, kan het wel maken, maar die snow infantry boots e.d. zijn veel beter in het protecten?
Bovendien ben ik al wel een dorpje tegen gekomen, maar die verkochten allemaal pauper wapens en nergens eentje bommen![]()
Ik vermoed dat de patch rond 19 uur zal komen zoals de meeste game releases en store updates.quote:Op maandag 9 december 2013 14:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Het HOEFT niet
Maar voor zover ik weet word creature taming in de komende patch geintroduceert.
Voor mij hoeft dat ook niet. Maar voor de mensen die het wel leuk vinden och waarom niet!
Zelf hoop ik op animals die je in een farm kan zetten. Voor extra soorten voedsel en zulks.
Space cows!
Man man man die patch komt waarschijnlijk pas vannacht.
En ik wil eigenlijk stoppen met spelen nu. Want er is een reset.
Maar elke keer als ik wil stoppen denk ik och nog even dat bekijken of testen.
En dan ben ik weer een uur verder.Ik had geluk dat ufo achter huisje bleef steken en hij ondertussen geen tanks en andere poppetjes naar mij stuurde. En het zijn 20 power shots met Iron Hunting Bow om 1 hokje health weg te halenquote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Silver armor en de iron hunting bow zijn een must.
Je moet die tier 2 bow hebben.quote:Op maandag 9 december 2013 15:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik doe GEEN ENKELE damage tegen die UFO zelf! (heb een iron bow):@
Bovendien heb ik geen silver armor, kan het wel maken, maar die snow infantry boots e.d. zijn veel beter in het protecten?
Bovendien ben ik al wel een dorpje tegen gekomen, maar die verkochten allemaal pauper wapens en nergens eentje bommen
Als het goed is moet je die met je anvil kunnen maken.
En silver armor is ECHT nodig tegen die UFO.
Het duurde bij mij ongeveer 15 minuten met die boog.
En ongeveer 24 bandages tussen door![]()
Silver armor beschermt VEEL beter dan je snow armor.
Snow armor is in feite alleen goed tegen de kou in de nacht en op snow planets.Mjah ik wacht nu maar gewoon op de patch.quote:Op maandag 9 december 2013 15:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de patch rond 19 uur zal komen zoals de meeste game releases en store updates.
[..]
Ik had geluk dat ufo achter huisje bleef steken en hij ondertussen geen tanks en andere poppetjes naar mij stuurde. En het zijn 20 power shots met Iron Hunting Bow om 1 hokje health weg te halen
Misschien even wat anders gaan doen hahaha.
Bij mij bleef hij niet steken.
Hij verwoeste tevens mijn zorgvuldig gebouwde huis. EN MIJN FARM.
En idd het duurt even maar het werkt wel
Ik vermoed dat het met de patch vanavond makkelijker gaat worden.
Maar we gaan het zien.Bipolair is niet zo erg soms.
(11:04:46 AM) Tiy: im working on the patch right now
(11:04:59 AM) Tiy: hopefully it will be done tonight
(11:05:01 AM) Tiy: if not early tomorrow
(11:05:16 AM) Tiy: all the code work is done
(11:05:21 AM) Tiy: but i have 1000 numbers to tweak and test
(11:05:24 AM) Tiy: lets see if i can do it in time''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
Oh? Bij de stats staat dat ik meer bescherming heb bij die snow armor dan bij zilverquote:Op maandag 9 december 2013 15:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je moet die tier 2 bow hebben.
Als het goed is moet je die met je anvil kunnen maken.
En silver armor is ECHT nodig tegen die UFO.
Het duurde bij mij ongeveer 15 minuten met die boog.
En ongeveer 24 bandages tussen door![]()
Silver armor beschermt VEEL beter dan je snow armor.
Snow armor is in feite alleen goed tegen de kou in de nacht en op snow planets.
[..]
Mjah ik wacht nu maar gewoon op de patch.
Misschien even wat anders gaan doen hahaha.
Bij mij bleef hij niet steken.
Hij verwoeste tevens mijn zorgvuldig gebouwde huis. EN MIJN FARM.
En idd het duurt even maar het werkt wel
Ik vermoed dat het met de patch vanavond makkelijker gaat worden.
Maar we gaan het zien.![]()
Ik kap er nu mee. Ben de afgelopen drie uur op zoek gegaan naar een wapen op planeten met een level van 10, en heb er echt maar één wapen mee gevondenOok nog eens een 'terrible' wapen zeg maar, dat schiet voor geen ruk op.
![]()
Er is een database waar iedereen coördinaten van epische planeten met elkaar deelt. Wapens, items tech etc. Zal het even zoeken en later plaatsen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik kap er nu mee. Ben de afgelopen drie uur op zoek gegaan naar een wapen op planeten met een level van 10, en heb er echt maar één wapen mee gevondenOok nog eens een 'terrible' wapen zeg maar, dat schiet voor geen ruk op.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
Ah gevonden.quote:Op maandag 9 december 2013 17:53 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Er is een database waar iedereen coördinaten van epische planeten met elkaar deelt. Wapens, items tech etc. Zal het even zoeken en later plaatsen.
https://docs.google.com/s(...)wbUE&toomany=true[1]''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
Nice, thanks!quote:Op maandag 9 december 2013 18:05 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ah gevonden.
https://docs.google.com/s(...)wbUE&toomany=true[1]
Al had ik net dus als last resort dus (via een andere link) een coördinaat ingetypt waar dan zo'n airship ergens '2 screens to the left' zou moeten wezen. Na zo'n kwartier naar links lopen maar de zoektocht opgegeven![]()
![]()
@RickoKun: Ik heb zitten snuffelen in de default loot tabellen en daar zit op dit moment alleen maar vuilnisbak materiaal in. Nog even een paar versies wachten dus.![]()
@hugecooll: Ayup.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Hmm dat is wel raar, of de opgegeven coördinaten waren fout.quote:Op maandag 9 december 2013 18:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nice, thanks!
Al had ik net dus als last resort dus (via een andere link) een coördinaat ingetypt waar dan zo'n airship ergens '2 screens to the left' zou moeten wezen. Na zo'n kwartier naar links lopen maar de zoektocht opgegeven''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
Zat je in de juiste sector?quote:Op maandag 9 december 2013 18:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nice, thanks!
Al had ik net dus als last resort dus (via een andere link) een coördinaat ingetypt waar dan zo'n airship ergens '2 screens to the left' zou moeten wezen. Na zo'n kwartier naar links lopen maar de zoektocht opgegeven
Een een tip: zel een herkenbaar iets waar je op de planeet komt. Je kan een kwartier naar links lopen, maar op een kleine planeet loop je dan gewoon rondjes
Heb idd door dat ik t fout had gedaanquote:Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Hmm dat is wel raar, of de opgegeven coördinaten waren fout.
Heb dezelfde planeet twee keer doorgelopen.
Uiteindelijk de ufo verslagen en toen werd t tijd om naar mn vriendin te gaan,
Morgen alles weer overnieuw, al heb ik gelukkig maar een middagje gespeeld.
Nouja, wel 7 uur ofzo. Ultra hard gbruik gemaakt van mijn vrije dag![]()
holy shit super vet!!!! kan niet wachten op die patch.Edit: Nog nooit zo een drukke IRC chat gezien, 750 mensen en komen continu meer bijquote:(Mon, 06:19:51P) @Tiy: all weapons configured!
(Mon, 06:19:51P) @Tiy: woo
(Mon, 06:20:01P) @Tiy: the most powerful weapon you can craft now does 4000 damage
(Mon, 06:20:08P) @Tiy: now to configure all armors
(Mon, 06:20:53P) @Tiy: tier 10 monsters have around 10,000 health
(Mon, 06:21:11P) @Tiy: release when its done
(Mon, 06:21:52P) @Tiy: I'm not really aiming for any time zone
(Mon, 06:22:28P) @Tiy: capturing monsters is so ridiculously fun
(Mon, 06:22:37P) @Tiy: its not finished by a long shot, but the version we push in the update is still really fun
(Mon, 06:22:53P) @Tiy: yeah pets
(Mon, 06:23:06P) @Tiy: currently it works like this
(Mon, 06:23:13P) @Tiy: you craft a creature capture station
(Mon, 06:23:17P) @Tiy: and use that to craft capture pods
(Mon, 06:23:24P) @Tiy: you lower certain monsters to lower than 50% health
(Mon, 06:23:27P) @Tiy: throw a capture pod at them
(Mon, 06:23:29P) @Tiy: if it hits
(Mon, 06:23:33P) @Tiy: they go inside and it drops on the floor
(Mon, 06:23:35P) @Tiy: you pick it up
(Mon, 06:23:37P) @Tiy: and next time you throw it
(Mon, 06:23:39P) @Tiy: they pop out
(Mon, 06:23:40P) @Tiy: follow you around
(Mon, 06:23:42P) @Tiy: fight for you
(Mon, 06:23:46P) @Tiy: if they die, they pop back in
(Mon, 06:23:50P) @Tiy: and you have to pick it up again
(Mon, 06:23:57P) @Tiy: some stuff NOT in this version
(Mon, 06:24:05P) @Tiy: theres no way to call them back
(Mon, 06:24:05P) @Tiy: yet
(Mon, 06:24:06P) @Tiy: so
(Mon, 06:24:10P) @Tiy: they have to die to get them back in the pod
(Mon, 06:24:13P) @Tiy: otherwise they'll just follow you
(Mon, 06:24:22P) @Tiy: if you teleport off world and they arent back in their pod
(Mon, 06:24:26P) @Tiy: they wont follow
[ Bericht 4% gewijzigd door Bredemug op 09-12-2013 22:59:05 ]''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
Ik ga weer spelen als de patch uit is, geen zin om nu te doen als alles weg gaat, vooral omdat ik in de fase zit waar ik zilver nodig heb en ik dat vooral moet grinden.![]()
Heel verstandig.
Ik heb zelf al een persoonlijke mod gemaakt zodat ik straks zonder al te veel achterstand weer verder kan. E.g. niet weer naar goud in een hooiberg hoef te zoeken.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Patch! Soon!dus ergens vandaag dan?
ChangelogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dum de dum![]()
De patch word op het moment geupload geloof ik!
Onverwachts een vrije dag vandaag. Dus dat komt goed uit
Nu eerst maar eens rustig wakker worden.
Afwassen, koffie drinken.
En dan eens kijken
De patch is zojuist uitgekomen, volgens de forums van Starbound. Vanavond weer opnieuw beginnen en als eerste op zoek gaan naar een leuke zonnestelsel met een paar lage level worlds. Gisteren gelukkig niet al te veel gespeeld![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: