quote:Op donderdag 5 december 2013 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
Oja, nu gaan ze het internet vol gooien met RIPjes terwijl 9/10 waarschijnlijk niet eens weet wie Mandela is (was).
Wie is die gozer?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit oud nieuws dan, om 7 uur nog niet.
Ik zag net al iemand voorbij komen die trots zei een kiezel van Robbeneiland te hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
Oja, nu gaan ze het internet vol gooien met RIPjes terwijl 9/10 waarschijnlijk niet eens weet wie Mandela is (was).
En morgen bij DWDD zit vast Jeroen Krabbé erquote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
We krijgen gewoon een herhaling van P&W toen hij bijna dood was, enige verschil is dat hij het nu echt is.
Het ging best aardig, en toen mocht Gordon iets zeggenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef regiliopeace het volgende:
Ik kon die geveinsde emotie van RTL late night niet meer aan. Hopelijk is PenW beter.
Dat denk ik ook. Z'n leven was een lijden geworden. Er komt een moment dat het leven geen zin meer heeft. Ik ben blij dat hij na zijn vrijlating nog zo lang heeft mogen leven.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit! Goed om stil te staan wat die man allemaal bereikt heeft, maar als je de berichten van de laatste dagen mag geloven is het voor hem waarschijnlijk beter zo
quote:
Ok bedankt. Het staat Paul niet echt, zon hip t-shirt.quote:
Alles goed verder?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
Ja, wat kan ik nog zeggen...
pff.. wat een avond
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
Ja, wat kan ik nog zeggen...
pff.. wat een avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |