Hij is van Texel, dat hebben we nog niet geannexeerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het leek ook wel een beetje Fries.
Na De Roy kun je wegzappenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ga voor de herhaling.
Voor het begin dan.
Want zo'n polderaccentje maakt hem in één keer volkomen onverstaanbaar?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ook niet, maar ik vind het wel opvallend dat iemand die zo matig articuleert wat Engels betreft internationaal reddingswerk doet, waarbij communicatie juist ontzettend belangrijk is.
Wat een flopshow.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
Gerrit Hiemstra
Over de decemberstorm die vandaag over Nederland trok
Ruben Lenten
Over de decemberstorm die vandaag over Nederland trok
Alex Boogers
Schreef een boek over de vermoorde Sedar Socrates Soares
Jan van Hooff
Over chimpansees die in de Verenigde Staten meer rechten krijgen
Hans Dorrestijn
Cabaretier staat met Goeie Genade! op de planken
Ik ga wel het Oog luisteren.quote:
quote:
Nee!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
Hans Dorrestijn
Cabaretier staat met Goeie Genade! op de planken
Hier is wel een grap over te maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
Jan van Hooff
Over chimpansees die in de Verenigde Staten meer rechten krijgen
En daardoor wordt het juist geforceerd.quote:
Inderdaad, hoop niet dat het een uur lang mandelazeiken wordt want in 6 minuten kunnen ze nooit wat interessants voorbereidenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
En daardoor wordt het juist geforceerd.
Nu aan de lijn bij Late Nightquote:
jep.. het is geen verrassing natuurlijk maar het blijft toch wel even een schok voor iedereen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kom net thuis... - ik hoor de eindklanken van een Journaal op Nederland 1 en ik denk: dit is ongewoon...
Maar goed, de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |