Lijkt eerder op een cv probleem.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef Amsel het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken Blomke, dat aflakken met dit weer sowieso niet handig is.
Maar ik wilde ook niet wachten met het plaatsen van de nieuwe deuren, want de huidige deur tocht zo erg dat de wind door de slaapkamer waait en ik wolkjes van de kou adem als ik in de winter in bed lig
Zolang je het in het voorjaar maar wel doet en vooraf even schoonmaakt en licht opschuurt...quote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef blomke het volgende:
Kan makkelijk de winter doorkomen, even aangenomen dat de grondverf degelijk en egaal is aangebracht. Ik raad je ten stelligste af, met dit weer te gaan (af) lakken.
Die 120 Mu staat voor micrometer; de dikte. 1 Micrometer = 0,001 mm.
Neeeee dat komt echt door de megaspleet tussen de twee delen die over elkaar schuiven! Daar kan ik twee vingers tussen steken. De gordijnen waaien in de wind, zelfs als de schuifdeur dicht isquote:
Goede investering.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef Amsel het volgende:
[..]
Neeeee dat komt echt door de megaspleet tussen de twee delen die over elkaar schuiven! Daar kan ik twee vingers tussen steken. De gordijnen waaien in de wind, zelfs als de schuifdeur dicht is
Valt misschien wel tegenop te stoken, maar dat kost me te veel. Ik kan niet wachten op m'n nieuwe goed sluitende deuren met HR++glas, dat gaat me zo veel schelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |