Thanks!quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:21 schreef delano.888 het volgende:
Die locatie van man o wars / hoge frigats klopt, ze respawnen nog steeds
Screenshots werken hier helaas nietmaar dit kom ik dus tegen, elke keer opnieuw:
[ afbeelding ]
En dit is de exacte locatie:
[ afbeelding ]
Ach, op een moment stuur je 4 fregatten tegelijk naar de bodemquote:Op zondag 22 december 2013 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben nog maar net zo ver dat ik met de jackdaw kleine bootjes kan verslaan. Volgens mij heb ik nog zat te doen
Zijn handig inderdaad, en als je de elite hebt dan heb je nog meer pret, zelfs tegen Man O' Warsquote:Op zondag 22 december 2013 12:16 schreef delano.888 het volgende:
mortars upgraden is wel heel handig trouwens uiteindelijk heb je met 2 schoten de grootste fregats neer en dan kan je dus boarden zonder zelf 1x geraakt te zijn!
ik heb nog niks elite heb totaal geen zin om story missies te doen..quote:Op zondag 22 december 2013 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn handig inderdaad, en als je de elite hebt dan heb je nog meer pret, zelfs tegen Man O' Wars
Hoef je ook geen story missions voor te doen. Nou ja, je moet de duikersklok hebben welke je krijgt via een story missionquote:Op zondag 22 december 2013 12:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ik heb nog niks elite heb totaal geen zin om story missies te doen..
Dat bedoelde ik dus ook, geen zin om verder te gaan in de saaie story. heb net dat home eiland en voor de rest heel veel gekaapt en de fleet gedaan enz..quote:Op zondag 22 december 2013 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoef je ook geen story missions voor te doen. Nou ja, je moet de duikersklok hebben welke je krijgt via een story mission
Met welke knop gebruik je mortars?quote:Op zondag 22 december 2013 12:16 schreef delano.888 het volgende:
mortars upgraden is wel heel handig trouwens uiteindelijk heb je met 2 schoten de grootste fregats neer en dan kan je dus boarden zonder zelf 1x geraakt te zijn!
Richten met je spyglass dacht ik. Op console is het LB volgens mij.quote:Op maandag 23 december 2013 11:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Met welke knop gebruik je mortars?
Nee, je hebt rechts spyglass en links mortarsquote:Op maandag 23 december 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Richten met je spyglass dacht ik. Op console is het LB volgens mij.
Helemaal in het begin? Varkens jagen in Havana voor 150 per stuk (gaat best snel).quote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef kvanluijtelaar het volgende:
Hoe kun je snel en makkelijk geld krijgen voor je upgrades?
Ik ben nu net na het stuk waar je die duikersklok gekregen hebt. dus wat is dan het beste?quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helemaal in het begin? Varkens jagen in Havana voor 150 per stuk (gaat best snel).
Iets verder? Harpoenen en verkopen.
Nog iets verder? Royal fleets jagen voor 1000 per stuk (locatie is te krijgen via bars in steden).
Dan ben je al best ver, daar ben ik nog niet en ik heb mijn hele schip op alles 1 voor elite. Dus gewoon wat rond jagen dan, royal fleets enz, en witte walvissen geven veel geld.quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef kvanluijtelaar het volgende:
[..]
Ik ben nu net na het stuk waar je die duikersklok gekregen hebt. dus wat is dan het beste?
Oh? De vorige keer gebruikte ik een toets op het toetsenbord, en toen zag je zo'n witte circel op het water die je toen kon bewegen, en als er een schip overheen voer werd ie rood dus kon je de mortier afvuren met je linkermuisknop.quote:Op maandag 23 december 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Richten met je spyglass dacht ik. Op console is het LB volgens mij.
Standaard de Q als je naar voren kijkt.quote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh? De vorige keer gebruikte ik een toets op het toetsenbord, en toen zag je zo'n witte circel op het water die je toen kon bewegen, en als er een schip overheen voer werd ie rood dus kon je de mortier afvuren met je linkermuisknop.
Thnx.quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Standaard de Q als je naar voren kijkt.
Ik speel niet op PCquote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh? De vorige keer gebruikte ik een toets op het toetsenbord, en toen zag je zo'n witte circel op het water die je toen kon bewegen, en als er een schip overheen voer werd ie rood dus kon je de mortier afvuren met je linkermuisknop.
Duikersklok krijg je echt al na twee/drie uurtjes geloof ik.quote:Op zondag 22 december 2013 14:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, geen zin om verder te gaan in de saaie story. heb net dat home eiland en voor de rest heel veel gekaapt en de fleet gedaan enz..
In sequence 6 geloof ik. Net unlocked, maar ik heb al zo'n 20 uur in sidemissions zitten geloof ikquote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Duikersklok krijg je echt al na twee/drie uurtjes geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |