Ja klopt! 90 of 100% cheat is dat volgens mij!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:21 schreef Curlbrah het volgende:
Blijkbaar kun je als je alle animus fragments hebt je crew veranderen in undead.
Klopt. Ik pak ook enkel de schepen die hoog in level zijn. Max wat een Man O' War kan vervoeren was 90 dacht ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Kwam er dit weekend achter dat not all ships are created equal... Ik was lekker bezig met m'n Fleet, toen ik ineens een cargo van 75 moest vervoeren. Maar... mijn Man 'o War had maar ruimte voor 70.... Dus ik eens zoeken... Blijkt dat de verschillende levels van de schepen de grootte van hun ruimte bepaalde...
Was me nog nooit opgevallen... Dus ik ben gelijk maar begonnen met het vervangen van m'n schepen...
Ja. Ik heb er gisteren een "gevangen" met 80, dus ik kan eindelijk die 75 orders de deur uit sturen. Gelijk ook maar een max Frigate toegevoegd (tja, als die hunter het op een presenteerblaadje aanbiedt...)quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Ik pak ook enkel de schepen die hoog in level zijn. Max wat een Man O' War kan vervoeren was 90 dacht ik.
Ja, dat kan. Op je map heet het Cape Bonevista en daar kan je naar terugkeren. Ligt linksboven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
Dat level waar je begint, dat je aanspoelt op het strand en die gast achterna zit, kan je daar later nog terugkomen? Want ik heb daar toen niet gelijk alles uitgekamd qua kisten enzo.
Ben nu overnieuw begonnen, nu maar hopen dat ik in deze save geen last heb van die bug dat ik het spel niet m'n progressie opslaat voorbij een bepaalde missie.
Same here. Veel te doen op zeequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:05 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er gisteren een "gevangen" met 80, dus ik kan eindelijk die 75 orders de deur uit sturen. Gelijk ook maar een max Frigate toegevoegd (tja, als die hunter het op een presenteerblaadje aanbiedt...)
Schiet alleen niet zo erg op met het verhaal, ben veel te snel afgeleidt door het piraten vak...
Mooi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Op je map heet het Cape Bonevista en daar kan je naar terugkeren. Ligt linksboven.
[..]
Same here. Veel te doen op zee
Dezequote:Op donderdag 5 december 2013 15:27 schreef Gruisman het volgende:
Wat is/zijn jullie favoriete shanty('s) ? Randy Dandy, Leave her Johnny en Roll boys roll zijn tot nu toe mijn favorieten.
Goede zwaarden inderdaad. Plus dual wielden isquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mooi.
Zit nu in Havana met die Bonnet. Heb bijna alle uitkijkpunten gekalibreerd, en ben bezig om alle kisten te verzamelen.
Heb via Uplay ook die Swords Of Toledo gekocht (20 U-punten ofzo), dus lekker setje in het begin v/h spel
Dat doet ie toch altijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede zwaarden inderdaad. Plus dual wielden is
Ik ben altijd al een fan geweest van dual wielding in gamesquote:
Ik kan alleen deze vinden op Steam:quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef CoExist het volgende:
Is die DLC al uit voor AC4:BF? En zo ja wat kost 'ie? Heb nu geen zin om in die kut PS Store te kijken.
2 euro:quote:MP character pack: Assassin’s Creed®IV Black Flag™ - MP Character Pack: Blackbeard's Wrath
Ready for another sea-worthy challenge? This pack contains three new fearsome contenders who will keep you on your toes: The Jaguar, a good and mighty Aztec Templar; Blackbeard, the most feared pirate of the seven seas; The Orchid, the stone-hearted pirate queen. Test your abilities by engaging in countless battles against these cold-blooded champions.
1 euro:quote:Assassin’s Creed® IV Black Flag™ - Crusader & Florentine Pack
Sail with Altaïr and Ezio’s colors with 4 customization items for your ship and 2 new weapons for Edward: Ezio’s Iconic Figurehead, Ezio’s Unique Sails, Ezio’s Swords, Altaïr’s Iconic Figurehead, Altaïr’s Unique Sails, Altaïr’s Sword.
Important: You need to progress until Sequence 3 memory 04 to see those items in the Jackdaw and Edward upgrade menu. Go into your Captain’s cabin to equip them.
En voor de rest die Timesavers DLC's.quote:Assassin’s Creed® IV Black Flag™ - Death Vessel Pack
Give a fearsome look to your ship with those 3 unique customization items: The Death Vessel Figurehead, Death Vessel Sails and Death Vessel Wheel.
Important: You need to progress until Sequence 3 memory 04 to see those items in the Jackdaw upgrades menu. Go into your Captain’s cabin or in a Harbor Master to equip them on your ship.
Je moet eerst meerdere holsters makenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb net die Canonnball Pistols gekocht, maar waarom heb ik er maar 1
Dus ik kan ook 6 pistolen hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet eerst meerdere holsters maken
Nee, je kan maximaal 4 pistolen hebben als je voldoende holsters hebtquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus ik kan ook 6 pistolen hebben?
Ik zit nu bij het stuk waar je gevangen zit in de Spaanse Treasure Fleet, en uit moet breken. Damn, als je die hopen geld ziet die daar gewoon benedendeks liggen
Valt me tegen dat dat geld niet gewoon zit opgeslagen in stevige houten kisten, en het valt me meer tegen dat 'ie niet gewoon een paar handjes meepakt van dat geld
Met zakken vol muntgeld klimt en springt het zo lastigquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Valt me tegen dat dat geld niet gewoon zit opgeslagen in stevige houten kisten, en het valt me meer tegen dat 'ie niet gewoon een paar handjes meepakt van dat geld
Dat is waar. En je zinkt ook makkelijker als je in het water ligtquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Griebus het volgende:
[..]
Met zakken vol muntgeld klimt en springt het zo lastig
Die is echt briljant ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |