abonnement Unibet Coolblue
pi_133971104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Vierkantblokje het volgende:
Gold 3 niggers!! en gold 4 gewoon overgeslagen wat een beest ben ik toch
Ze vonden het zielig voor de Gold IV spelers om jou ook in die league te zetten als je zo veel beter bent.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133971505
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 07:50 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ze vonden het zielig voor de Gold IV spelers om jou ook in die league te zetten als je zo veel beter bent.
Nee echt waaar??
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_133971569
Yup. Bovendien ben je natuurlijk inmiddels een vrij geliefde speler en als je zo snel door die league heen jast moeten ze als ze net aan je gehecht raken alweer afscheid van je nemen als je weer promoveert. Ook dat wilde Riot de spelers graag besparen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133971593
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 08:48 schreef nyny83 het volgende:
Yup. Bovendien ben je natuurlijk inmiddels een vrij geliefde speler en als je zo snel door die league heen jast moeten ze als ze net aan je gehecht raken alweer afscheid van je nemen als je weer promoveert. Ook dat wilde Riot de spelers graag besparen.
Ik denk dat het eerder door mijn challenger skills komt G,
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
  vrijdag 6 december 2013 @ 12:38:26 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133975930
Wanneer begint die S4 nou eigenlijk, ik ga niet preseason spelen wil gewoon met schone lei beginnen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133975985
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Wanneer begint die S4 nou eigenlijk, ik ga niet preseason spelen wil gewoon met schone lei beginnen.
Pas wel op voor decay dan :P Anyway, geen idee. Denk ergens in januari ofzo?
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 6 december 2013 @ 12:47:04 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133976149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:40 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Pas wel op voor decay dan :P Anyway, geen idee. Denk ergens in januari ofzo?
Komen toch nieuwe provisionals, ik ga iig niet weer zo dom zijn te wachten tot het einde van het seizoen waarbij niemand die games serieus neemt en het freeloses worden lol :')
Riot heeft iig mn border voor me verwijderd van S3 gezien mensen me begonnen te flamen (en blamen voor hun eigen fouten) erom terwijl ik goddomme een plat speler ben.. :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133976319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
terwijl ik goddomme een plat speler ben.. :')
Dat ben je niet.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 6 december 2013 @ 13:08:00 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133976639
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:54 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat ben je niet.
Als ik geen platinum speler ben ben jij unranked. Dus houd je snoepbekje maar erover.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133976730
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als ik geen platinum speler ben ben jij unranked. Dus houd je snoepbekje maar erover.
Silver II en ik denk dat ik daar redelijk op mijn niveau zit. Geeft verder niet. Ik doe dan ook geen grote claims omdat ik toevallig een keer een diamond V op mid verslagen heb vorige week.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133976772
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:12 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Silver II en ik denk dat ik daar redelijk op mijn niveau zit. Geeft verder niet. Ik doe dan ook geen grote claims omdat ik toevallig een keer een diamond V op mid verslagen heb vorige week.
Dan zit je hoger dan Bg :)

En sowieso. Een drol geven om een virtuele rank in een spelletje wat je af en toe speelt :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:25:39 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133978900
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:12 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Silver II en ik denk dat ik daar redelijk op mijn niveau zit. Geeft verder niet. Ik doe dan ook geen grote claims omdat ik toevallig een keer een diamond V op mid verslagen heb vorige week.
Ja ik ben echt silver 2 gezien ik toen ik slechter was al gold was in S2 :')
Gast je hoeft echt niet populair te doen hoor met die hi ha ho bg is slegft opmerkingen, mensen die met me spelen weten dat ik plat ben en wat de bronsjes op fok vinden zal me verder een worst wezen. Het is gewoon irritant elke keer zilver genoemd te worden terwijl dat alleen maar zo was omdat 10/10 games getrolled werden op provisionals aan eind van het seizoen, hoevaak moet ik dat nog uitleggen, moet ik soms elk potje erbij halen met de volledige synopsis oid..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133979073
Het maakt me geen tyfus uit wat je er allemaal bij haalt. Het enige wat telt is je daadwerkelijke rank, niet je geclaimde rank. Als je daadwerkelijk platinum bent had je jezelf ook zo naar minimaal gold kunnen carryen. Alleen de keren dat je hier over je ranked avonturen postte speelde je samen met de smurf van een diamond speler waarbij hij ADC was en jij support. Dat maakt e.e.a. wel een stuk makkelijker zeg maar, zeker omdat in S2 de support van veel minder grote invloed was dan nu (puur ward/stunbot eigenlijk). Die Diamond speler carriet je dan wel omhoog ja.

En dat je af en toe een lane van iemand wint zegt me eigenlijk geen reet. Dat zegt hoogstens dat je (incidenteel) beter kan lanen dan een platinum speler, maar laning is maar een klein deel van het spel. Teamfights, objectives, strategie, itembuilds, decision making, map awareness etc. zijn ook allemaal zaken die meespelen.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:54:21 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133979863
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:30 schreef nyny83 het volgende:
Het maakt me geen tyfus uit wat je er allemaal bij haalt. Het enige wat telt is je daadwerkelijke rank, niet je geclaimde rank. Als je daadwerkelijk platinum bent had je jezelf ook zo naar minimaal gold kunnen carryen. Alleen de keren dat je hier over je ranked avonturen postte speelde je samen met de smurf van een diamond speler waarbij hij ADC was en jij support. Dat maakt e.e.a. wel een stuk makkelijker zeg maar, zeker omdat in S2 de support van veel minder grote invloed was dan nu (puur ward/stunbot eigenlijk). Die Diamond speler carriet je dan wel omhoog ja.

Van alle ranked games die ik in S2 heb gespeeld waren er maar 2 van samen met calsot en daar smurfde hij nieteens bij, ik speelde toen gewoon duoq in diamond met hem. Dat kun je nazoeken. Dus lul niet.

Ja en laat ik even in S3 naar gold carryen in 5 dagen vanaf silver 4 terwijl werkelijk iedereen zit te trollen na 10 potjes hypertrololo in provisionals welk mij uberhaupt silver 4 bezorgd hadden.
Nogmaals: mijn domme fout dat ik dacht even aan het eind nog snel 10 provisionals naar platinum te spelen, kan mezelf voor mn kop slaan wat dat betreft maar mijn schuld is het niet dat ik elk godvergeten potje hard getrolled werd. Punt.

Ik heb me dus gewoon even in 'TT naar gold 3 gecarried in diezelfde 5 dagen ja, maar alleen 5x5 troloque telt volgens jou uiteraard, en daarnaast heb ik me in S2 ook niet bewezen (toen ik nogmaals; nog slechter was dan nu omdat ik toen maar 1 role (support) goed speelde en nu 4 (adc top mid en support)

quote:
En dat je af en toe een lane van iemand wint zegt me eigenlijk geen reet. Dat zegt hoogstens dat je (incidenteel) beter kan lanen dan een platinum speler, maar laning is maar een klein deel van het spel. Teamfights, objectives, strategie, itembuilds, decision making, map awareness etc. zijn ook allemaal zaken die meespelen.
'af en toe' zegt hij.. heb je mn TT stats weleens bekeken? Heb je me weleens gespectate in SR botlane adc?

En dan nog suggereren dat ik geen verstand heb van het spel buiten lanen. :')!
Al die dingen die je opnoemt ben ik beter in dan welkander gemiddelde speler. Mijn enige zwaktes zijn dat ik soms in teamfights door mn add mezelf op het scherm uit het oog verlies terwijl ik recht onder mn neus sta met mn char, maar dat hangt volledig af van hoeveel skillshots en vuurwerk er tegelijk worden afgeschoten. Ik heb er vrede mee dat dat me belet van diamond worden daar je dan altijd op je piek moet spelen en dan is er geen ruimte voor een fout als zulk. En dat ik soms nogsteeds probeer iemand te redden terwijl ik beter bezig kan blijven met cs omhoog pompen.
Je weet werkelijk niet waar je over praat. Alles wat jullie (ja jullie) over mij blijven blaten zijn complete insinuaties gebaseerd op een onvermogen te accepteren dat iemand gewoonweg een goed speler is zonder dat hij daar een medaille, vlag en wimpel, koningsmantel en met briljanten belegde diamanten desert eagle van heeft.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133980001
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

[..]

En dan nog suggereren dat ik geen verstand heb van het spel buiten lanen. :')!

Het feit dat je clarity goed vond, hexdrinker gebruikte tegen chos ult, teemo jungle goed vond enz geef je idd aan de plank toch regelmatig flink mis te slaan ja.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:02:35 #41
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133980163
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:58 schreef znarch het volgende:

[..]

Het feit dat je clarity goed vond, hexdrinker gebruikte tegen chos ult, teemo jungle goed vond enz geef je idd aan de plank toch regelmatig flink mis te slaan ja.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133980218
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:58 schreef znarch het volgende:

[..]

Het feit dat je clarity goed vond, hexdrinker gebruikte tegen chos ult, teemo jungle goed vond enz geef je idd aan de plank toch regelmatig flink mis te slaan ja.
En dit zijn nog maar enkele voorbeelden. Als we je hele postgeschiedenis doorspitten kunnen we vast nog meer mooie pareltjes vinden.

Ik heb met je gespeeld in ARAM's. Daarin was je best goed (mits je een champ kreeg die je toevallig lag , Ziggs e.d.) maar was je ook een flinke rager als je teammates niet precies deden wat je wilde. Als je gaat lopen ragen in dit spel kun je verwachten dat mensen je terug trollen, of het nou terecht is of niet. Ook het omgaan met andere spelers is een essentieel onderdeel van het bereiken van een bepaalde rank.

Verder: Twisted Treeline gold haal je alleen met een premade team toch? Wat is de ranking van je premade teammates? Als dat plat spelers zijn verbaast het me niet dat ze jou ook wel naar gold hebben kunnen carryen namelijk.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:22:13 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133980897
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]

En dit zijn nog maar enkele voorbeelden. Als we je hele postgeschiedenis doorspitten kunnen we vast nog meer mooie pareltjes vinden.

Jullie zijn gewoon makkelijk getrolled. (waarom denk je dat de meningen over mij op fok zo verdeeld zijn, omdat de een wel weet dat (en wanneer) ik troll en de ander niet) Ik had hexdrinker gekocht omdat een van die cho's zo groot was dat ik zn Q niet meer kon dodgen en als je daardoor geraakt word en een W erachteraan, heb ik tenminste een schild zodat die ult van een van ze me niet gibbed. Exact zoals in die vid ja, daar was het meer een gelukje tho maar wel vantevoren berekend dat ik het nodig kon hebben om dezelfde reden. Mischien als je had opgelet bij de item builds van de cho's in dat betreffende potje had je gezien dat vier van ze AP hadden gebuild, weet je hoe fucking veel dmg dat doet op een adc met weinig mres?

Teemo is beter in de jungle dan adc ja, is dat zo raar?
Clarity is ook handig in een matchup waarin je niet dichtbij gaat komen om te igniten en niet 100% zekerheid hebt dat je blue gaat krijgen op een mana hungry champ als heimer.
quote:
Ik heb met je gespeeld in ARAM's. Daarin was je best goed (mits je een champ kreeg die je toevallig lag , Ziggs e.d.)
Je bedoeld mits ik een champ kreeg die range was tegen full ranged teams, dat is 'normaal in arams, je gaat niet productief zijn met rammus in een aram tegen een full ranged aoe harass team
quote:
maar was je ook een flinke rager als je teammates niet precies deden wat je wilde. Als je gaat lopen ragen in dit spel kun je verwachten dat mensen je terug trollen, of het nou terecht is of niet. Ook het omgaan met andere spelers is een essentieel onderdeel van het bereiken van een bepaalde rank.
Ja ik ragede soms in aram ja maar met goede reden (wat ik ook lange periodes niet deed fyi maar op een gegeven moment heb je teveel opgekropt als er weer eens een amumu in je team zit die nooit aan teamfights meedoet totdat iedereen (van jouw team) dood is in de 4v5s), en dat is ook exact waarom ik het hele seizoen niet ranked speelde omdat ik bang was getrolled te worden wat ik juist op het eind dus werd, reden hiertoe is dat ik niet super veel nolifetijd heb om elke dag een beetje te gaan zitten league of legendsen en dan wilde ik die tijd die ik er wel in stak niet alleen maar pissig moeten worden op figuren die voor hun lol andermans game verneuken, en geloof mij maar dat het niet omgekeerd gebeurde, de meeste potjes van die rankeds provisionals S3 begonnen 4v5, waarop anderen gewoon gingen lopen kloten. Had 1 of 2 potjes die normaler verliepen, in de zin dat ik ze tenminste kon carryen (niet dat mn team minder klootte)
quote:
Verder: Twisted Treeline gold haal je alleen met een premade team toch? Wat is de ranking van je premade teammates? Als dat plat spelers zijn verbaast het me niet dat ze jou ook wel naar gold hebben kunnen carryen namelijk.
Die waren beiden bronze. Zoek ze maar op.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133980967
pi_133981536
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:22 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jullie zijn gewoon makkelijk getrolled. (waarom denk je dat de meningen over mij op fok zo verdeeld zijn, omdat de een wel weet dat (en wanneer) ik troll en de ander niet)
Ah, dus het ligt aan jezelf. Als je loopt te trollen moet je niet zeiken dat mensen je verkeerd kunnen interpreteren. Op internet kun je de toon/stemming van een post niet altijd opmaken uit alleen de tekst.

quote:
Ik had hexdrinker gekocht omdat een van die cho's zo groot was dat ik zn Q niet meer kon dodgen en als je daardoor geraakt word en een W erachteraan, heb ik tenminste een schild zodat die ult van een van ze me niet gibbed. Exact zoals in die vid ja, daar was het meer een gelukje tho maar wel vantevoren berekend dat ik het nodig kon hebben om dezelfde reden. Mischien als je had opgelet bij de item builds van de cho's in dat betreffende potje had je gezien dat vier van ze AP hadden gebuild, weet je hoe fucking veel dmg dat doet op een adc met weinig mres?
De cho's waren groot dus kon je hun q's niet dodgen? Die Q wordt tegenwoordig groter als Cho groeit? Da's nieuw voor mij. Verder is op zich hexdrinker op een ADC tegen veel magic damage nog niet eens zo heel achterlijk, maar de redenatie erachter die je destijd gaf was gewoon krom.

quote:
Teemo is beter in de jungle dan adc ja, is dat zo raar?
Ja.

quote:
Clarity is ook handig in een matchup waarin je niet dichtbij gaat komen om te igniten en niet 100% zekerheid hebt dat je blue gaat krijgen op een mana hungry champ als heimer.
Clarity is handig als je slecht bent in het managen van je mana en je je runes/masteries en items er ook niet naar aanpast. Clarity helpt je alleen tijdens early game laning phase maar is in alle situaties waarin je aan het vechten bent (teamfights, objectives, 1v1 in jungle) nadelig omdat je een summoner als exhaust/ignite/teleport mist.

quote:
Je bedoeld mits ik een champ kreeg die range was tegen full ranged teams, dat is 'normaal in arams, je gaat niet productief zijn met rammus in een aram tegen een full ranged aoe harass team
Je hebt wat meer moeite, maar ook dan kun je van nut zijn voro je team. Alleen als je al vanaf het begin gaat lopen pijpzeiken dat je champ kut is en hun team OP is en dan maar gaat ragen word niemand blij van jou als teammate. Het is ARAM, dus je treft soms ook een minder goede champ. Part of the game.

quote:
Ja ik ragede soms in aram ja maar met goede reden (wat ik ook lange periodes niet deed fyi maar op een gegeven moment heb je teveel opgekropt als er weer eens een amumu in je team zit die nooit aan teamfights meedoet totdat iedereen (van jouw team) dood is in de 4v5s), en dat is ook exact waarom ik het hele seizoen niet ranked speelde omdat ik bang was getrolled te worden wat ik juist op het eind dus werd, reden hiertoe is dat ik niet super veel nolifetijd heb om elke dag een beetje te gaan zitten league of legendsen en dan wilde ik die tijd die ik er wel in stak niet alleen maar pissig moeten worden op figuren die voor hun lol andermans game verneuken, en geloof mij maar dat het niet omgekeerd gebeurde, de meeste potjes van die rankeds provisionals S3 begonnen 4v5, waarop anderen gewoon gingen lopen kloten. Had 1 of 2 potjes die normaler verliepen, in de zin dat ik ze tenminste kon carryen (niet dat mn team minder klootte)
Ragen is nooit met een goede reden. Ragen gaat je team nooit helpen en zeker de speler waar je tegen aan het ragen bent niet. Bovendien heb jij ook wel eens een slechte game, zou je het dan terecht vinden als mensen je gelijk aanvallen? En als je bang bent om getrolled te worden, had je dan niet kunnen voorspellen dat er een grote kans was dat je in die provisionals ook wel eens getrolld zou worden? Bovendien geloof ik niet dat jij dusdanig veel pech had dat jij in al die games getrolld bent en de tegenstanders niet.

quote:
Die waren beiden bronze. Zoek ze maar op.
Hoeft niet. Ik ga ervanuit dat je niet triest gaat zitten liegen. 3v3 gold kun je overigens halen door je 5 provisionals allemaal te winnen, dan ben je Gold V . Als je daarin wat mazzel hebt gehad in je matchups is dat best te doen lijkt me. Maargoed, dan nog: best knap. Of dat bewijst dat je een platinum speler bent? No chance in hell.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:51:40 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133981955
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ah, dus het ligt aan jezelf. Als je loopt te trollen moet je niet zeiken dat mensen je verkeerd kunnen interpreteren. Op internet kun je de toon/stemming van een post niet altijd opmaken uit alleen de tekst.

[..]

De cho's waren groot dus kon je hun q's niet dodgen? Die Q wordt tegenwoordig groter als Cho groeit? Da's nieuw voor mij. Verder is op zich hexdrinker op een ADC tegen veel magic damage nog niet eens zo heel achterlijk, maar de redenatie erachter die je destijd gaf was gewoon krom.
ja.
quote:
[..]

Ja.
Nee, want je covered veel meer van de map met je shrooms dan je in lane doet met teemo.
quote:
[..]

Clarity is handig als je slecht bent in het managen van je mana en je je runes/masteries en items er ook niet naar aanpast. Clarity helpt je alleen tijdens early game laning phase maar is in alle situaties waarin je aan het vechten bent (teamfights, objectives, 1v1 in jungle) nadelig omdat je een summoner als exhaust/ignite/teleport mist.
met clarity heb je meer ruimte en hoef je als manahungry ap niet te dependen op blue wat ik niet kon als top, en ik wilde heimer eens top spelen. Dat is leuk. (het was een normal trouwens, in ranked zou ik uberhaupt geen heimer top spelen)
quote:
[..]

Je hebt wat meer moeite, maar ook dan kun je van nut zijn voro je team. Alleen als je al vanaf het begin gaat lopen pijpzeiken dat je champ kut is en hun team OP is en dan maar gaat ragen word niemand blij van jou als teammate. Het is ARAM, dus je treft soms ook een minder goede champ. Part of the game.
Ik zeik niet op champs ik zeik op trolls als duidelijk is dat ze of expres lopen te kloten of de houding hebben dat aram niet serieus te nemen is dus maar wat doen, elke mode is serieus te nemen. Je verdoet anders andermans tijd. Als je iets echt niet serieus wilt nemen doe je maar een custom.
quote:
[..]

Ragen is nooit met een goede reden. Ragen gaat je team nooit helpen en zeker de speler waar je tegen aan het ragen bent niet. Bovendien heb jij ook wel eens een slechte game, zou je het dan terecht vinden als mensen je gelijk aanvallen? En als je bang bent om getrolled te worden, had je dan niet kunnen voorspellen dat er een grote kans was dat je in die provisionals ook wel eens getrolld zou worden? Bovendien geloof ik niet dat jij dusdanig veel pech had dat jij in al die games getrolld bent en de tegenstanders niet.
Gezien ik in de S2 provisionals ook niet getrolled werd dacht ik dat het juist in de S3 provisionals niet zou gebeuren, het verschil was dit keer dat riot had geregeld dat je niet kon decayen. (wat dus trollerij in de hand werkte) Dat had ik niet voorzien.
quote:
[..]

Hoeft niet. Ik ga ervanuit dat je niet triest gaat zitten liegen. 3v3 gold kun je overigens halen door je 5 provisionals allemaal te winnen, dan ben je Gold V . Als je daarin wat mazzel hebt gehad in je matchups is dat best te doen lijkt me. Maargoed, dan nog: best knap. Of dat bewijst dat je een platinum speler bent? No chance in hell.
Je kunt 3v3 niet halen door 5 provisionals te winnen vriend, je moet 10 potjes winnen.
Ik moest trouwens vaak tegen plat en diamond spelers top overigens, nogmaals zoek mijn match history van TT maar na. Wat bewijst dat ik een plat speler ben zijn 3 dingen: 1: ik was S2 gold en toen veel slechter dan nu. 2: ik outplay zo goed als alle platinum spelers in elke game die ik speel. 3: ik heb veel meer kennis van het spel dan mensen in gold en ook (moet wel om punt 2 te kunnen maken) betere mechanics.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:52:32 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133981992
Ik wil trouwens eens poppy rammus proberen bot, dat schijnt nogsteeds op te zijn. (al moet dat geverifieerd worden voordat ik het geloof)

Persoonlijk denk ik dat het retarded is gezien je totaal niet kan csen early game (zelfde idee als in aram full melee vs full ranged) Sotty zegt ook dat alles zonder een adc in je team useless is..
Al zie ik een superfed poppy wel als enger dan een adc maar kom op zeg, volgens mij klopt er niks van.

Was een diamond op NA die het zei trouwens en refereerde naar S1 maar dat 'het nogsteeds werkte en imba was)

Mischien dat ik het eens in een normal ga proberen, al ben ik fucking slecht met poppy en rammus is saai.

[ Bericht 66% gewijzigd door BaajGuardian op 06-12-2013 16:04:30 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 6 december 2013 @ 16:10:13 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133982696
Trouwens zijn er hier goede (als in boven gold aub) talon spelers die mij wat tips willen geven omdat ik ook weer wat meer mid wil spelen maar niet met apcs die athenes nodig hebben. (daar ik dat item pertinent niet koop)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133983057
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ja.
Wrong. Cho's Q groeit niet, alleen zijn health en attack range. De ring van zijn Q blijft even groot. Zie ook: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Cho'Gath
quote:
Nee, want je covered veel meer van de map met je shrooms dan je in lane doet met teemo.
Mjah en Teemo draait alleen om de shrooms natuurlijk. Andere abilities heeft ie niet. Bovendien is een beetje CC voor ganks ook totaal niet nuttig en de clear snelheid van een squishy ranged character is natuurlijk ook geweldig. HEb je het uberhaupt wel eens geprobeerd voordat je deze onzin spuit?

quote:
met clarity heb je meer ruimte en hoef je als manahungry ap niet te dependen op blue wat ik niet kon als top, en ik wilde heimer eens top spelen. Dat is leuk. (het was een normal trouwens, in ranked zou ik uberhaupt geen heimer top spelen)

Prima als je for the lulz iets wilt proberen en dan clarity neemt, maar ga het dan niet verdedigen alsof het een daadwerkelijk viable keuze is en zo'n beetje alle andere opties niet beter zijn.

quote:
Ik zeik niet op champs ik zeik op trolls als duidelijk is dat ze of expres lopen te kloten of de houding hebben dat aram niet serieus te nemen is dus maar wat doen, elke mode is serieus te nemen. Je verdoet anders andermans tijd. Als je iets echt niet serieus wilt nemen doe je maar een custom.
Mee eens dat je het enigszins serieus moet nemen, maar het is wel een fun mode. Bovendien zeikte je ook op champs, met name als je zelf een matige aram champ trof.

quote:
Gezien ik in de S2 provisionals ook niet getrolled werd dacht ik dat het juist in de S3 provisionals niet zou gebeuren, het verschil was dit keer dat riot had geregeld dat je niet kon decayen. (wat dus trollerij in de hand werkte) Dat had ik niet voorzien.
Eigen falen dus. Bovendien een rare redenatie wederom: omdat ik een jaar terug tijdens provisionals niet getrolld werd zal dat nu ook wel zo zijn.

quote:
Je kunt 3v3 niet halen door 5 provisionals te winnen vriend, je moet 10 potjes winnen.
Ik moest trouwens vaak tegen plat en diamond spelers top overigens, nogmaals zoek mijn match history van TT maar na. Wat bewijst dat ik een plat speler ben zijn 3 dingen: 1: ik was S2 gold en toen veel slechter dan nu. 2: ik outplay zo goed als alle platinum spelers in elke game die ik speel. 3: ik heb veel meer kennis van het spel dan mensen in gold en ook (moet wel om punt 2 te kunnen maken) betere mechanics.
Na 5 gewonnen provisionals ben je Gold V. Vervolgens kun je die tier niet meer uitvallen dus hoef je alleen nog maar te zorgen dat je 5 games wint. Daar kun je zoveel games over doen als je wilt aangezien je toch niet degradeert naar Silver.

Als je nou echt een vent bent ram je nu ff door naar Platinum. Als je zo goed bent als je zegt carry je jezelf makkelijk uit silver en gold vandaan.

Je enige SR game uit je match history op lolking heb je ook wel hard gecarried tegen die Silver II syndra trouwens: 3/10/14. Bravo.

[ Bericht 2% gewijzigd door nyny83 op 06-12-2013 16:27:07 ]
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 6 december 2013 @ 16:48:17 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133984426
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:18 schreef nyny83 het volgende:

Je enige SR game uit je match history op lolking heb je ook wel hard gecarried tegen die Silver II syndra trouwens: 3/10/14. Bravo.
Ik was support, eikel.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')