SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
Ben je weer jelly jongenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze TT is echt alle vormen van kwaadaardige gezwellen, kap eens met die knuppel zijn aandacht geven.
Hoe moet ik dat zien?quote:
de hoek op top en boet is rondquote:Op woensdag 4 december 2013 21:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien?
Illustreer het eens.
En dan weer zeiken over het zeiken en de cirkel is weer rondquote:Op donderdag 5 december 2013 10:06 schreef Keselo het volgende:
Het is misschien een beetje cliché maar deze reeks wordt werkelijk met het topic kutter
Gewoon nieuw topic aanmaken en lullen over League of Legends, zo moeilijk is dat toch niet, altijd dat gezeik weer op elkaar
Dit, het is met vlagen niet de moeite meer om te volgenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:06 schreef Keselo het volgende:
Het is misschien een beetje cliché maar deze reeks wordt werkelijk met het topic kutter
Gewoon nieuw topic aanmaken en lullen over League of Legends, zo moeilijk is dat toch niet, altijd dat gezeik weer op elkaar
Ondanks dat je aangeeft dat je niet goed bent in junglen, blijft Vi voor mij toch echt een jungle champion pur sang.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:23 schreef Haikantje het volgende:
Goed, OT!
Ik heb Vi gekocht, nadat ik haar eerder al eens gekocht had en weer gerefund (ontzettend veel spijt), maar ik ben nog op zoek naar 'protips'.
Meestal speel ik haar top, ik ben geen geweldenaar in de jungle namelijk, en dan merk ik dat ik early en mid game door eerst een black cleaver te builden best wel wat kills kan maken, maar dat ik op het laatst toch erg veel sterf. Een voorbeeld van een build van mij zou kunnen zijn:
boots of speed /black cleaver/ bloodthirster/iceborn gauntlet / zephyr/ banshees veil
Wat denkt u?
Ja die is al 30 jaar oud vriend.quote:
3 weken. Nog niet gepost hier dus doe ik het.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja die is al 30 jaar oud vriend.
Verder nog leuke streams aan te raden trouwens? Beetje saai om calsot alles te zien stompen wat er op hem af loopt, wil ff wat meer entertainment vandaag.
Gister stond ie er ook al?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
3 weken. Nog niet gepost hier dus doe ik het.
Ze vonden het zielig voor de Gold IV spelers om jou ook in die league te zetten als je zo veel beter bent.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Vierkantblokje het volgende:
Gold 3 niggers!! en gold 4 gewoon overgeslagen wat een beest ben ik toch
Nee echt waaar??quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ze vonden het zielig voor de Gold IV spelers om jou ook in die league te zetten als je zo veel beter bent.
Ik denk dat het eerder door mijn challenger skills komt G,quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:48 schreef nyny83 het volgende:
Yup. Bovendien ben je natuurlijk inmiddels een vrij geliefde speler en als je zo snel door die league heen jast moeten ze als ze net aan je gehecht raken alweer afscheid van je nemen als je weer promoveert. Ook dat wilde Riot de spelers graag besparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |