Ze zijn inconsistent als de tering, maar normaal tellen dit soort rondes nooit mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is toch alleen champignonnen league en bekers die niet meetellen. dacht competities wel.
Echt een rot markt vergeleken met vorig jaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
Bijna 600k en nog voor 70k ofzo in m'n TP.
Jammer alleen dat SMLENO'en echt bijna niet meer gaat met de huidige markt
En het is allemaal down hill vanaf hier. FUT gaat kapot door zn eigen populariteit.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt een rot markt vergeleken met vorig jaar.
Helaas wel.. Umtiti ofzo is opeens nog maar 1700 coins geloof ikquote:Op woensdag 4 december 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt een rot markt vergeleken met vorig jaar.
gewoon de good old IF methodequote:Op woensdag 4 december 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
Bijna 600k en nog voor 70k ofzo in m'n TP.
Jammer alleen dat SMLENO'en echt bijna niet meer gaat met de huidige markt
Ik ben daar slecht inquote:
Torres Nilo is gek genoeg nog wel even duur.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Helaas wel.. Umtiti ofzo is opeens nog maar 1700 coins geloof ik
het niveau is zo veel hoger hequote:Op woensdag 4 december 2013 21:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe meer Engels voetbal ik kijk. Hoe meer ik me af ga vragen waarom ik nog naar de eredivisie kijk
Jij kende City ook niet voor 2008quote:
Echt heel slecht. Ook niet echt leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het niveau is zo veel hoger he
Corlukaquote:
Voor Spursquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |