SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
nee.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Aguero is gewoon 260K was al bij als ik er 120 voor kreeg
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die manager league is nog best wat waard.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Ook al 3 spelers van MU en nu mijn eerste van Bayern...
[ afbeelding ]![]()
Heb voor 100k pakjes gehaald, denk dat ik er wel 50k mee kan verdienen dus het valt nog wel mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die manager league is nog best wat waard.![]()
100K aan packs. beste spelers
aguero vidal hernanes soldado.
en michael jadson jadson jadson. hoop op 200K profit mooi om te stoppen![]()
maar nog steeds geen IF dit jaar uit packs
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een photoshopquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi CB duo voor een Ligue 1 team, de ene 55 pace en de andere 60 (!) strength. Ik zou ze nog niet in een bronze team neer zetten.
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een photoshopzijn wel al ziek veel nasri's op de markt trouwens... maar toch kut want LMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand coins te koop![]()
?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een photoshopIk schrok al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haalde uit die 13-kaarten packs met 1 rare nog best redelijke spelers de vorige keer.. en uit een Jumbo mijn eerste IF. Ik weet dat ik beter geen packs kan kopen maar ik wil ook een keer winst maken op een pack.![]()
PS3 kopen = hogere prijzen = grotere kans op winstquote:Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik schrok al.
Ik haalde uit die 13-kaarten packs met 1 rare nog best redelijke spelers de vorige keer.. en uit een Jumbo mijn eerste IF. Ik weet dat ik beter geen packs kan kopen maar ik wil ook een keer winst maken op een pack.
gr gr
edit. + bronzen toernooi doet het gewoon![]()
Volgens mij is het voor mij onmogelijk om een goede speler uit een pakje te halen. Ik heb nog 600k over, dat bewaar ik voor TOTY, dan knal ik er 500k doorheen. Als ik dan geen IF krijg dan weet ik het ook niet meer.![]()
De prijzen van sommige silvers zijn dan wel weer lager op de PS3.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PS3 kopen = hogere prijzen = grotere kans op winst
gr gr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: