Je kan proberen een Belgische PSN account aan te maken?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef Ipho het volgende:
Voor de belgische gamers hier.
Ik heb een verkeerde playstation plus code voor 90 dagen gekocht.
Ik heb een belgische code nu die hier niet werkt en kan er niks meer mee. Wil iemand hem overnemen?
Alé lap zeg, dat doet toch niemand?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan proberen een Belgische PSN account aan te maken?
En met me oude account niks meer doen vind ik ook zonde.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan proberen een Belgische PSN account aan te maken?
die xbox doos is f*cking HUGEquote:
ik dacht: bovenste groene doos een controller, middelste groene doos the eye en de onderste zwarte doos de consolequote:Op donderdag 5 december 2013 15:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat het 2 Xboxen zijn
Hahaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik dacht: bovenste groene doos een controller, middelste groene doos the eye en de onderste zwarte doos de console
ja ok, sales dus =]quote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
In een IT bedrijf waar de orders nog binnengehaald kunnen worden voor dit jaar wel
waarneer had je hem gepreorderd?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
MM belde net, mogen ps4 op komen halen
waarom mogen ze je ps4 op komen halen?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Dan log je toch na die 3 maanden weer in met je NL account?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
En met me oude account niks meer doen vind ik ook zonde.
Super lang geleden al, dit is nog eerste leveringquote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
waarneer had je hem gepreorderd?
hoezo overgebleven preorder?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
heb je ook ergens vermeldt dat je het bij bol.com hebt gekocht? als je dat niet hebt gedaan dan lijkt het me wat vreemd en zou ik even bellen voor de duidelijkheid/zekerheidquote:Op donderdag 5 december 2013 17:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik heb mijn ps4 verzonden naar Sony via een kiala punt. Als ik nu mijn pakket traceer staat er rechtsboven een logo van bol.com. Daar heb ik hem wel gekocht, maar nu niet naar verzonden. Weet iemand of dit normaal is, of dat er iets is misgelopen?
Ik had hem gratis. Is ok. Weet niet of ik e 5 euro voor over zou hebben. Meer een tech-demo van de six-axis. Voor 5 euro kon je laatst ook Motorstorm RC inclusief DLC kopen. Dat is dan een veel betere keus, qua gameplay en content.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef kurk_droog het volgende:
Is flow een leuk PSN spel voor 5 euro?
Nee nergens, ook niet bij de RMA klantenservice van Sony. Andere mensen, bijv. op tweakers, hebben namelijk het logo van het reparatie bedrijf (Moduslink) erbij staan.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
heb je ook ergens vermeldt dat je het bij bol.com hebt gekocht? als je dat niet hebt gedaan dan lijkt het me wat vreemd en zou ik even bellen voor de duidelijkheid/zekerheid
oh dat is wel apart! nou succes ermeequote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee nergens, ook niet bij de RMA klantenservice van Sony. Andere mensen, bijv. op tweakers, hebben namelijk het logo van het reparatie bedrijf (Moduslink) erbij staan.
Ik ga morgen zeker even bellen.
voor 5 euro niet, ik had em in een budel gekocht, niet eens uitgespeeld, flower is wel briljantquote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef kurk_droog het volgende:
Is flow een leuk PSN spel voor 5 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |