Ohquote:Op woensdag 11 december 2013 12:51 schreef Lijnloos het volgende:
Ja zag het net met registreren... alleen de 2DS hoort niet bij de actie
Ik gebruik de officiële PSVita sleevequote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dus nu de 3DS XL maar weet iemand ergens toffe hoesjes te koop? Ik zie echt alleen maar oerlelijke
Wat voor zoek je?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dus nu de 3DS XL maar weet iemand ergens toffe hoesjes te koop? Ik zie echt alleen maar oerlelijke
Erhm ja niet zo'n saai zwart ding dusquote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat voor zoek je?
Dit is de officiële van Nintendo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.etsy.com/nl/li(...)et=nintendo+3ds+casequote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik zat al Etsy af te speuren, heb ze allemaal bekeken maar deze blijft toch het leukstequote:
Ja hij is wel heel tof!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik zat al Etsy af te speuren, heb ze allemaal bekeken maar deze blijft toch het leukste
sowieso linken ik hou niet zo van zwart
![]()
dat is niet racistisch bedoeld
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-18g-77-f1-49-en.htmlquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Erhm ja niet zo'n saai zwart ding dus
echt super balen, voor mijn normale 3ds had ik echt een tof hoesjekreeg ook zo vaak de vraag van mensen waar ik die vandaan heb. Daar zit nu mijn dsi weer in.
de leukste voor mijn XL is tot nu toe deze:
http://www.etsy.com/listi(...)ga_facet=3ds+xl+case
Die zag ik ook bij bartsmit dacht ikquote:
Dat hele sterren vervallen blijft sowieso een beetje vreemd. Zo kan je nooit lekker sparen of je moet 40nintendo games per jaar kopenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Erm, ik krijg een mail van nintendo dati k 3100 sterren heb en er 0 vervallen eind dec, als ik online inlog staat er dat ik 4750 sterren heb er 300 vervallen eind dec
Nee, je moet ze gewoon niet invoeren, pas als ze wat leuks hebben. Ik heb ook laatst een GBA spel nog geregistreerd om even wat punten op te maken, en heb nog zo'n 4000 aan punten klaarliggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:02 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dat hele sterren vervallen blijft sowieso een beetje vreemd. Zo kan je nooit lekker sparen of je moet 40nintendo games per jaar kopen
Yeah, er zijn weinig leuke dingen atm dus ik spaar liever door totdat er wel iets tofs isquote:Op donderdag 12 december 2013 11:02 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dat hele sterren vervallen blijft sowieso een beetje vreemd. Zo kan je nooit lekker sparen of je moet 40nintendo games per jaar kopen
Dat kan ook inderdaad. Niet eens bij nagedachtquote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, je moet ze gewoon niet invoeren, pas als ze wat leuks hebben. Ik heb ook laatst een GBA spel nog geregistreerd om even wat punten op te maken, en heb nog zo'n 4000 aan punten klaarliggen.
Het systeem is alleen dom van Nintendo, want hierdoor weten ze nog steeds niet welke spellen men koopt, en dat is voor heb toch het doel, marktinformatie verzamelen.
Kun je GBA spellen nog registrereren? Want DS games kunnen niet meer omdat het al te oud isquote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, je moet ze gewoon niet invoeren, pas als ze wat leuks hebben. Ik heb ook laatst een GBA spel nog geregistreerd om even wat punten op te maken, en heb nog zo'n 4000 aan punten klaarliggen.
Het systeem is alleen dom van Nintendo, want hierdoor weten ze nog steeds niet welke spellen men koopt, en dat is voor heb toch het doel, marktinformatie verzamelen.
Jij denkt dat Nintendo buiten dit systeem geen zicht heeft op welke games gekocht worden?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef koei het volgende:
[..]
Codes vervallen na een × aantal maanden/jaren helaas. Er was indertijd ook een limiet aan het aantal codes dat je per dag kon invoeren.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, heb ik een maand of drie geleden nog gedaan. Net als een GameCube-game. Geen idee dus hoe ze dat vervallen hebben geregeld, maar dat geldt iig niet voor die generatie spellen. DS games heb ik niet geprobeerdquote:Op donderdag 12 december 2013 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kun je GBA spellen nog registrereren? Want DS games kunnen niet meer omdat het al te oud is
Tuurlijk kunnen ze precies zien hoevaak Mario over de toonbank is gegaan, maar niet welke combinatie aan games er gekocht worden. Dat mensen die Mario kopen ook bijna altijd Mario & Luigi kopen en bijna nooit Fire Emblem. Dat soort dingen. En daar kan je dan weer je marketing op aan laten sluiten, en ook de release-spreiding.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nintendo buiten dit systeem geen zicht heeft op welke games gekocht worden?
Als je je 3DS aansluit op internet idd én daar toestemming voor hebt gegeven. Ze mogen niet zomaar dingen van je 3DS afplukken zonder toestemming ivm privacy. Mijn 3DS heeft sowieso al ruim een jaar niet meer aan internet gehangen. Niet vanwege dit, maar puur omdat ik geen reden heb gehad om 'm er wel aan te hangen. En ik denk dat het meerendeel van de 3DSen voor kinderen uberhaupt nooit aan internet gekoppeld worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:48 schreef videonatic het volgende:
Nintendo ziet meer met de 3DS dan je denkt hoor, gaan een hoop gegevens naar hun servers over wat je speelt, waar je speelt, wanneer, pauzes die je neemt etc. Misschien zelfs af en toe een foto om te zien wie er speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |