SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
lol ik check nu pas de prijs van Vidal..had wel minimaal 15k nog verwacht..amper 6k is hij
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bale/Robben/Nasri worden te duur .
De rest vind ik niet interessant.
Ik kan wel op het EA forum komen overigens.
edit. Borja Valero vergeten, die is wel interessant![]()
Wel echt goede passing. Vrees dat zijn defending net te laag is voor 4222, maar misschien ga ik hem wel even uitproberen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Bale/Robben/Nasri worden te duur .
De rest vind ik niet interessant.
Ik kan wel op het EA forum komen overigens.
edit. Borja Valero vergeten, die is wel interessant![]()
Met Wim Kieft uitspraak.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan echt prima imo. 71 is meer dan genoeg. Workrates zijn niet perfect met h/m, maar met een m/h of m/m kan het alsnog wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel echt goede passing. Vrees dat zijn defending net te laag is voor 4222, maar misschien ga ik hem wel even uitproberen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Enyeama SIF
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Buiten Robben, Bale en Nasri een kut TOTW.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Salihovic is wel het dieptepunt
Hala Madrid !
Hij heeft dezelfde workrates als Guarin, als ik hem haal en hij bevalt dan is de kans groot dat hij zijn plaats gaat vervangen. wissel ik hem met Vidal en Pogba, die hebben allebei verschillende workrates. Maar de workrates van de CDM maken me niet zoveel uit, als ze maar een beetje mee verdedigen. De CDMs staan vaak overal met 4222 en de CBs kunnen de rest prima opvangen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan echt prima imo. 71 is meer dan genoeg. Workrates zijn niet perfect met h/m, maar met een m/h of m/m kan het alsnog wel.
Hij past overigens wel leuk in mijn teampje, Probeer een beetje de wat minder populaire IFs in mijn team te zetten. Hij komt dan voor IF Benatia en IF Torosidis, zij bevallen me allebei bijzonder goed.![]()
Maar niemand is beter dan Guarin.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde workrates als Guarin, als ik hem haal en hij bevalt dan is de kans groot dat hij zijn plaats gaat vervangen. wissel ik hem met Vidal en Pogba, die hebben allebei verschillende workrates. Maar de workrates van de CDM maken me niet zoveel uit, als ze maar een beetje mee verdedigen. De CDMs staan vaak overal met 4222 en de CBs kunnen de rest prima opvangen.
Hij past overigens wel leuk in mijn teampje, Probeer een beetje de wat minder populaire IFs in mijn team te zetten. Hij komt dan voor IF Benatia en IF Torosidis, zij bevallen me allebei bijzonder goed.
Welke keepers uit de Serie A heb jij gehad dit jaar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silvers jaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
PS3 iemand een potje golds of silvers?net een nieuw team gemaakt
![]()
Hij heeft de op 1 na beste vrije trap van het spel (van de NIF's dan) Arango heeft de hoogste FK stats en met hem haalde ik die skill challenge.quote:![]()
![]()
Hala Madrid !
prima packquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hala Madrid !
Ik heb Guarin nog niet zo lang, Maar Vidal en NIF Pogba bevallen zo goed, die wil ik eigenlijk niet wisselen. Heb ook nog Marchisio en De Rossi op de bank zitten maar die komen nauwelijks aan spelen toe.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar niemand is beter dan Guarin.
Welke keepers uit de Serie A heb jij gehad dit jaar?
Gebruik tegenwoordig bijna alleen nog Buffon. Gebruikte eerst Handanovic vooral af en toe Marchetti. Maar die maakte een paar onhandige acties en ik vind het eigenlijk veel leuker om Buffon op doel te hebben staan. Het is alleen jammer dat hij niet ver kan gooien maar voor de rest doet hij het prima.![]()
Geen IF Buffon
Die man had echt een aantal zieke reddingen en hield Juve toch echt wel op de been.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb Guarin nog niet zo lang, Maar Vidal en NIF Pogba bevallen zo goed, die wil ik eigenlijk niet wisselen. Heb ook nog Marchisio en De Rossi op de bank zitten maar die komen nauwelijks aan spelen toe.
Gebruik tegenwoordig bijna alleen nog Buffon. Gebruikte eerst Handanovic vooral af en toe Marchetti. Maar die maakte een paar onhandige acties en ik vind het eigenlijk veel leuker om Buffon op doel te hebben staan. Het is alleen jammer dat hij niet ver kan gooien maar voor de rest doet hij het prima.![]()
![]()
Thanks. Dan ga ik voor Gigi denk ik op doel. Al valt hij me bijna ieder jaar tegen. En wie is e beste CB naast Chiellini? IF Benatia?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb Guarin nog niet zo lang, Maar Vidal en NIF Pogba bevallen zo goed, die wil ik eigenlijk niet wisselen. Heb ook nog Marchisio en De Rossi op de bank zitten maar die komen nauwelijks aan spelen toe.
Gebruik tegenwoordig bijna alleen nog Buffon. Gebruikte eerst Handanovic vooral af en toe Marchetti. Maar die maakte een paar onhandige acties en ik vind het eigenlijk veel leuker om Buffon op doel te hebben staan. Het is alleen jammer dat hij niet ver kan gooien maar voor de rest doet hij het prima.
Dit is echt![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Puik. Ik wacht op je invite.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Silvers janet een nieuw team gemaakt
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
en dan een bietje met Neymar aan da pookje rammelen en hopen op mooi truukjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog 1x inviten, wieisboos. Net ging het niet omdat ik niet was ingelogd bij EASFC.
Ohquote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Nog 1x inviten, wieisboos. Net ging het niet omdat ik niet was ingelogd bij EASFC.komt er aan
![]()
Ik kon Neymar makkelijk afstoppen met mijn silvers.. Arias (ja, die van PSV) is trouwens best wel goed dit jaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
en dan een bietje met Neymar aan da pookje rammelen en hopen op mooi truukjes![]()
Vet team!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Dan ga ik voor Gigi denk ik op doel. Al valt hij me bijna ieder jaar tegen. En wie is e beste CB naast Chiellini? IF Benatia?
Dit is echt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb Chiellini, IF Benatia en dan Ogbonna (lcb) en Barzagli (rcb) op de bank. Stats van Benatia zijn echt bizar goed. Ogbonna speelt dus helemaal niet zo vaak maar die gast is echt gevaarlijk bij aanvallende corners. Chiellini heeft 4x gescoord in 97 wedstrijden, terwijl Ogbonna al 5x heeft gescoord in 14 wedstrijden! Zijn genoeg goede CBs in de Serie A, maar ik zou Caceres en Campagnaro ontwijken.![]()
In ieder geval geen gebrek aan pace in dit team.. dus dan spelen die silvers vast ook wel goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, thanks.
[ afbeelding ]
Even kijken hoe silvers spelen in divisies.![]()
Ja, maar jij bent dan ook belachelijk goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon Neymar makkelijk afstoppen met mijn silvers.. Arias (ja, die van PSV) is trouwens best wel goed dit jaar.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hangt toch van de man achter de knoppen af. Ik weet ook niet of hij perfect is voor mij omdat ik toch maar een handjevol skillmoves gebruik, waarvan er geen enkele 5* is. Maarja..wel leuk. Arias bevalt hier ook goed in dit team:quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon Neymar makkelijk afstoppen met mijn silvers.. Arias (ja, die van PSV) is trouwens best wel goed dit jaar.
Spitsen zijn helden, Montero ook. CDM's zijn geniaal, Markovic valt tegen. CB's zijn erg goed, vooral Mangala en Sandro is echt een revelatie op LB. Abbiati is een spast.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel als de tegenstander geen skills met Neymar doet.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook belachelijk goed.![]()
Dan heb je nog pace, agility, dribbling en goede finishing.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel als de tegenstander geen skills met Neymar doet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even een lijstje hoor.
Chiellini 4 uit 97 (0,04 per wedstrijd)
Barzagli 1 uit 80 (0,01 per wedstrijd)
Benatia 1 uit 20 (0,05 per wedstrijd)
Ogbonna 5 uit 14 (0,36 per wedstrijd)![]()
Ik merkte niks van die dribbling en agility en hij leek ook niet zo snel. Verder kwam hij bijna niet voor de goal. Ik won toen met 3-4 na verlenging tegen een best wel duur Braziliaans team.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je nog pace, agility, dribbling en goede finishing.![]()
Dank, vond ik ookquote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vet team!
Ik heb Chiellini, IF Benatia en dan Ogbonna (lcb) en Barzagli (rcb) op de bank. Stats van Benatia zijn echt bizar goed. Ogbonna speelt dus helemaal niet zo vaak maar die gast is echt gevaarlijk bij aanvallende corners. Chiellini heeft 4x gescoord in 97 wedstrijden, terwijl Ogbonna al 5x heeft gescoord in 14 wedstrijden! Zijn genoeg goede CBs in de Serie A, maar ik zou Caceres en Campagnaro ontwijken.
WIl al heel lang iets maken met IF Sanchez op de flank en Vidal CDM in deze formatie en zo past hij wel erg mooi in elkaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dribbling en agility merk je sowieso vrij weinig van in FUT 14.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik merkte niks van die dribbling en agility en hij leek ook niet zo snel. Verder kwam hij bijna niet voor de goal. Ik won toen met 3-4 na verlenging tegen een best wel duur Braziliaans team.![]()
Agility vind ik echt mega belangrijk juist..quote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dribbling en agility merk je sowieso vrij weinig van in FUT 14.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veel positieve verhalen over IF Benatia, toch maar even proberen in plaats van Caceres of Ogbonna.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hangt van de speler af.. ik vind Quintero met deadeye helemaal niet zo behendig. Ik geef hem wel weer sniper (niet dat ik binnenkort een potje ga doen tenzij het tegen iemand van hier is)quote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dribbling en agility merk je sowieso vrij weinig van in FUT 14.![]()
Heb een hele tijd met Caceres gespeeld, maar ik merkte wel echt dat hij maar 75 strength heeft. De rest van zijn stats zien er prima uit, hij is een betere voetballer dan de meeste andere CBs. Maar met zijn strength en lengte komt hij net te kort.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef Ozz-03 het volgende:
Veel positieve verhalen over IF Benatia, toch maar even proberen in plaats van Caceres of Ogbonna.![]()
Deze man, wat een serie-a expertquote:Op woensdag 4 december 2013 16:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb een hele tijd met Caceres gespeeld, maar ik merkte wel echt dat hij maar 75 strength heeft. De rest van zijn stats zien er prima uit, hij is een betere voetballer dan de meeste andere CBs. Maar met zijn strength en lengte komt hij net te kort.![]()
quote:
Wil je nog een potje? Wat een momentum net joh.Van niets weggeven naar 3 goals in een kwartier tijd.
Ja is goed. Invite maarquote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wil je nog een potje? Wat een momentum net joh.Van niets weggeven naar 3 goals in een kwartier tijd.
Hoe ik jou vast zette bij de 2-2![]()
![]()
Caceres zou ik echt alleen als buitenste CB gebruiken in 352 eigenlijk.
Ik ga toch voor Handanovic ipv Buffon denk ik. Stats zijn echt wel beter op de key points voor mij. Reflexes en handling van Buffon vallen me wel echt tegen als je dit zo ziet en dat zijn ook precies de issues die ik afgelopen jaren al met hem had.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Handa had bij mij een assist op zijn naam staanquote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga toch voor Handanovic ipv Buffon denk ik. Stats zijn echt wel beter op de key points voor mij. Reflexes en handling van Buffon vallen me wel echt tegen als je dit zo ziet en dat zijn ook precies de issues die ik afgelopen jaren al met hem had.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Courtois heeft er ook eentje hierquote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Handa had bij mij een assist op zijn naam staan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
contracten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja is goed. Invite maar
Hoe ik jou vast zette bij de 2-2![]()
sec
heb je weer geïnvite.
Je kunt die niet bekijken via de web app toch? Want ik heb met een aantal keepers ook assists gemaaktquote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Handa had bij mij een assist op zijn naam staanMeteen de bal naar voren rossen met de keeper als ie de bal uit een corner vangt. Hoe vaak dat mensen daar in de fout gaan en je zo op goal kan doorlopen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had niet eens gezien dat hij LB was..quote:![]()
Ik hoop dat Johnson (die van Hoffenheim) een keer een IF krijgt als LB.![]()
Steeds meer tegenstanders doen ook vanaf de aftrap gelijk LB+Y om zo hun doorgelopen spits 1 op 1 te zetten![]()
![]()
Doe mij maar een IF Duarte CM. En een IF Casta. Ooit gaat het gebeuren jongens.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ook hoop ik op een IF Duarte als LB.. als dat gebeurt ga ik weer FUT doen. gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar kun je blijkbaar wat tegen doen.. maar het is echt te irritant.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Freire het volgende:
Steeds meer tegenstanders doen ook vanaf de aftrap gelijk LB+Y om zo hun doorgelopen spits 1 op 1 te zettenEn ook een IF Serero CM.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe mij maar een IF Duarte CM. En een IF Casta. Ooit gaat het gebeuren jongens.![]()
Er komt al een UP Serero met 87 p'squote:Op woensdag 4 december 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar kun je blijkbaar wat tegen doen.. maar het is echt te irritant.
[..]
En ook een IF Serero CM.![]()
Dan komt hij in de buurt van zijn FUT12 kaart maar daar had hij nog 4*quote:Op woensdag 4 december 2013 17:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er komt al een UP Serero met 87 p's![]()
Echt.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:16 schreef wieisboos het volgende:
gg Lindgren. nog een potje? Dan gebruik ik ff een ander team
whehe ik kwam 2 keer over de middenlijn en scoor 2 keer![]()
Zeker bij die 2-2 wilde ik met mijn controller gooien.
Heb je een gold team?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nopequote:Op woensdag 4 december 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt.Zeker bij die 2-2 wilde ik met mijn controller gooien.
Heb je een gold team?![]()
![]()
Oké, potje silvers dan. Ik invite je.quote:
Oh, kut.Depay heeft rood.
ik heb geen team.
Ohjaquote:Op woensdag 4 december 2013 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, potje silvers dan. Ik invite je.
Oh, kut.Depay heeft rood.
ik heb geen team.
andere keer dan maar
![]()
Een batterij in je controller moeten stoppen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:20 schreef MolFan het volgende:
Ik stuur de vrouw even om AA batterijen voor mijn Xbox controllerZe kent haar taken.
![]()
![]()
![]()
Hoeft niet maar doe ik welquote:Op woensdag 4 december 2013 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een batterij in je controller moeten stoppen.![]()
![]()
![]()
je hele controller weg moeten gooien als je accu lam isquote:Op woensdag 4 december 2013 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een batterij in je controller moeten stoppen.![]()
![]()
![]()
wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hele controller weg moeten gooien als je accu lam is
Stuur de vrouw op pad dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:21 schreef MolFan het volgende:
Te lui om zo'n play and charge pack te kopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je hele controller weg moeten gooien als je accu lam isquote:Op woensdag 4 december 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
je hele controller weg moeten gooien als je accu lam isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is dit nou weer voor rare quote.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je hele controller weg moeten gooien als je accu lam is
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare quote.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
FOKquote:Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare quote.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
in the buttquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Persoonlijk schat ik de huidige Nederlands elftal niet hoger in dan het Colombiaans elftal. Als de spelers die afgelopen maanden/jaren blessures hadden weer helemaal topfit zijn (huntelaar, Heitinga etc.), dan kunnen we dromen van de finale.Voetbalzone
![]()
![]()
quote:
Dat jij dit soort filmpjes blijft maken voor 150 man
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je ken ook gelijk spelen he helder lichtquote:Op woensdag 4 december 2013 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
459000 games maar 339000 overwinningen?
Of tellen ze tegen CPU mee?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zie nagenoeg nooit iemand die Riding the wave doen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zouden het toch nog veel minder overwinningen moeten zijn?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je ken ook gelijk spelen he helder licht
Als er iemand wint moet er ook iemand verliezenDaarom mijn vraag met de cpu.
![]()
Dit idd. Ik zie altijd de robot of de duikquote:Op woensdag 4 december 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nagenoeg nooit iemand die Riding the wave doen![]()
![]()
Serieus nog nooit gezienquote:Op woensdag 4 december 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nagenoeg nooit iemand die Riding the wave doenMeer de vinger.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zouden het toch nog veel minder overwinningen moeten zijn?
!
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat jij dit soort filmpjes blijft maken voor 150 man![]()
![]()
Ik doe altijd riding the wavequote:Op woensdag 4 december 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nagenoeg nooit iemand die Riding the wave doen
Nee dat hoeft toch niet? Maar misschien komt het doordat er zoveel disconnects zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zouden het toch nog veel minder overwinningen moeten zijn?
kk servers
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen die vol downloads aanzetten als ze Ronaldo zien![]()
Daarvoor iemand die vanaf de 50e minuut al achter ging rondspelen![]()
Druk zetten met alle spelers + cv mee naar voren probleem opgelostquote:Op woensdag 4 december 2013 17:33 schreef The_Yakuza het volgende:
Mensen die vol downloads aanzetten als ze Ronaldo zien![]()
Daarvoor iemand die vanaf de 50e minuut al achter ging rondspelen![]()
![]()
En dan LB+Y op sturridge en tegengoaltjes vangen zeker.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Druk zetten met alle spelers + cv mee naar voren probleem opgelost![]()
Sneller de bal afpakkenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan LB+Y op sturridge en tegengoaltjes vangen zeker.![]()
![]()
Geweldige game man klassequote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Molfan speelt spelletjes met Naked Brothers
[ afbeelding ]
Wat een smeerlap![]()
![]()
Deze of die op YT?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
MolFan, vanwaar eigenlijk die username?![]()
Deze. Ik keek vroeger best graag naar Moffel en Piertje, maar het zou niet in me opkomen om MolFan als username te kiezen.quote:![]()
Zijn eerste post is in een wie is de mol topicquote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
MolFan, vanwaar eigenlijk die username?![]()
![]()
Niet allemaal of course. Verzamel overigens ook oude tekenfilms denk aan Transformers, Spiderman, Animated films van Batman enz enz. Jeugdsentimentquote:Op woensdag 4 december 2013 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
De vraag is; speel je al die spelletjes ook?Alleen die shit is duur
![]()
![]()
Wie is de Mol iddquote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn eerste post is in een wie is de mol topic![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze. Ik keek vroeger best graag naar Moffel en Piertje, maar het zou niet in me opkomen om MolFan als username te kiezen.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meer steppen verkopen dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Niet allemaal of course. Verzamel overigens ook oude tekenfilms denk aan Transformers, Spiderman, Animated films van Batman enz enz. JeugdsentimentAlleen die shit is duur
Al zou ik 100 steps per dag verkopen dan nog betaal ik geen 1200 euro voor de complete set van Dragonball Z bijvoorbeeldquote:![]()
![]()
Dan betaal je toch minder!quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Al zou ik 100 steps per dag verkopen dan nog betaal ik geen 1200 euro voor de complete set van Dragonball Z bijvoorbeeldDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Rara hoe zou dat nou toch komenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Importversies zijn niet cheaper helaas en hier zijn ze nooit compleet gereleased
Elke dag![]()
hey lindgren, weet je waarom onderstaande meneer nooit een hondenstep kocht?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je ken ook gelijk spelen he helder licht![]()
![]()
Elke dag![]()
xD Xd XDquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De man is een legende. 6 miljoen subs en veel eurotjes op de bankrekening DEAL WITH ITquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat een debiel![]()
![]()
Pewdz heeft er 17 miljoenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
De man is een legende. 6 miljoen subs en veel eurotjes op de bankrekening DEAL WITH IT
Elke dag![]()
Zoek maar pewdiepie op utoepquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vind je hem echt grappig ja?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind het ook niet echt spectaculair. Zijn editting skills zijn wel baas. Maar dat kan AngryVideoGameNerd nog beterquote:![]()
![]()
Die filmpjes van hem (van bepaalde games) zijn goed vermaak. Ksi is geen reet aan loopt alleen maar te gillenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb alleen hardop gelachen om laddergoat.quote:
De rest van hem vind ik ook kut ja.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
KSI wanneer die zijn familie gaat trollen en zijn Q&Aquote:Op woensdag 4 december 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die filmpjes van hem (van bepaalde games) zijn goed vermaak. Ksi is geen reet aan loopt alleen maar te gillen![]()
![]()
Daarom Dejiquote:Op woensdag 4 december 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die filmpjes van hem (van bepaalde games) zijn goed vermaak. Ksi is geen reet aan loopt alleen maar te gillen(en vader)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voor de haters, ga de Walking dead met hem maar kijken, dat was tof. Op de een of andere manier zit je bij hem goed in de game maar is het ook grappig, althans dat vind ikDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee valt tegen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor de haters, ga de Walking dead met hem maar kijken, dat was tof. Op de een of andere manier zit je bij hem goed in de game maar is het ook grappig, althans dat vind ik![]()
Ik kijk geen voetbal meer dus heb weer wat tijdquote:Op woensdag 4 december 2013 17:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Youtube filmpjes kijken.Te veel tijd over zeker.
Elke dag![]()
Dat heb je snel gezien zegquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ook geen PSV?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal meer dus heb weer wat tijdSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
mooi beessiequote:Op woensdag 4 december 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben alleen geabonneerd op LiaMarieJohnson.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
is ze nou al legaal ofwaquote:Op woensdag 4 december 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben alleen geabonneerd op LiaMarieJohnson.![]()
![]()
![]()
Komt door PSV zeker he?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal meer dus heb weer wat tijd![]()
![]()
Maar even serieus. Ik kijk eigenlijk alleen de video's van Jericho, Ray William Johnson, Chris Smoove en soms die van KSI.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Thuis ben ik er nog bij, maar aangezien mijn vriendin voetbal haat sla ik (gelukkig) in mijn vrije weekend nog weleens zo'n belabberde uitwedstrijd over. Ik word er niet vrolijk meer vanquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
MattHDGamerquote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieus. Ik kijk eigenlijk alleen de video's van Jericho, Ray William Johnson, Chris Smoove en soms die van KSI.![]()
niet HowToBasic kijkenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieus. Ik kijk eigenlijk alleen de video's van Jericho, Ray William Johnson, Chris Smoove en soms die van KSI.That's a noooooob move
![]()
Dat wel ja hahahaquote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is echt de lord of the gays.Damn.
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er komt al een UP Serero met 87 p's
Thulani SombreroHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je PSV uit blijft kijken moet je wel van SM houden.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thuis ben ik er nog bij, maar aangezien mijn vriendin voetbal haat sla ik (gelukkig) in mijn vrije weekend nog weleens zo'n belabberde uitwedstrijd over. Ik word er niet vrolijk meer van![]()
Dat is echt ontzettend triestquote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet HowToBasic kijkenThat's a noooooob move
![]()
Ben ik ook abonnee op, maar zijn video's zijn allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet HowToBasic kijkenThat's a noooooob move
Nee, maar ook niet meer gezocht moet ik zeggenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje nou al gevonden?![]()
Lindgren moet hem toch zijn tegengekomen, die heeft ze allemaal nog doorgewerkt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ray William Johnson, die is pas kutquote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieus. Ik kijk eigenlijk alleen de video's van Jericho, Ray William Johnson, Chris Smoove en soms die van KSI.
Elke dag![]()
RWJ mee opgehouden begon beetje te vervelen. Chris Smoove post te veel, kan het allemaal niet bijhoudenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieus. Ik kijk eigenlijk alleen de video's van Jericho, Ray William Johnson, Chris Smoove en soms die van KSI.![]()
![]()
Welke?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet meer gezocht moet ik zeggen![]()
Lindgren moet hem toch zijn tegengekomen, die heeft ze allemaal nog doorgewerkt
Posten ook teveel.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die niet beide kanalen van Speedy en Deluxe 4 volgen trouwens![]()
Volg ik ook allemaal, maar die video's zijn ook allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die niet beide kanalen van Speedy en Deluxe 4 volgen trouwens
Die post alleen nog maar saaie basketbal filmpjesquote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
RWJ mee opgehouden begon beetje te vervelen. Chris Smoove post te veel, kan het allemaal niet bijhouden
Elke dag![]()
Dat hij "mooi beessie" zegt. Hij zegt wel heel vaak bohhh, schitterend en "wa un kracht hè", maar die maar 1x geloof ikquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deluxe kanaal is kut, Speedy en Nobodyquote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die niet beide kanalen van Speedy en Deluxe 4 volgen trouwens
Elke dag![]()
Zijn vids zijn echt altijd veel te kortquote:Op woensdag 4 december 2013 17:50 schreef DuTank het volgende:
Grootste baas op YouTube is nog altijd Deji![]()
Van wie?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hij "mooi beessie" zegt. Hij zegt wel heel vaak bohhh, schitterend en "wa un kracht hè", maar die maar 1x geloof ikLekker jezus?
Buitenbeeldquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk ik ook nog weleens ja. Vind ik ook niet altijd grappig.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Omg.quote:Het is me niet opgevallen. Weet je ongeveer welke setting het is?
Ik kijk eigenlijk alleen de stemvervormers.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk ik ook nog weleens ja. Vind ik ook niet altijd grappig.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
WeCanFifaHD(waar blijven die nieuwe eps
)
Elke dag![]()
Dan moet je YoutubableHD kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen de stemvervormers.Die kan in 1 seconde zijn mannenstem in een vrouwenstem veranderen en trollt mensen daarmee.
Gaat ie helemaal in make up en met een pruik op een beetje op Omegle jongens aanspreken.
![]()
Mja ik dacht dus dat het om een auto of een boot ging, maar voor mijn gevoel ben ik die allemaal al afgegaan en zat hij er niet bij. Misschien is het wel een waanbeeld van me en heb ik zelf onbewust dingen aan zijn repertoire toegevoegdquote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omg.Het is me niet opgevallen. Weet je ongeveer welke setting het is?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hehe thanksquote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan moet je YoutubableHD kijken.Die kan in 1 seconde zijn mannenstem in een vrouwenstem veranderen en trollt mensen daarmee.
Gaat ie helemaal in make up en met een pruik op een beetje op Omegle jongens aanspreken.
![]()
Geabonneerd.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wak?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:54 schreef MolFan het volgende:
Hoe heet die mafkees ook alweer die alles eet zoals tampons, tandpasta, motorolie etc? Die is WAK
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blikje in die water? Nu snap ik er helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
WAK niet kennenNooit blikje in die water gekeken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind helemaalmooiquote:Op woensdag 4 december 2013 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blikje in die water? Nu snap ik er helemaal niets meer van.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blikje in die water? Nu snap ik er helemaal niets meer van.![]()
oh die ken ik wel, maar wist niet dat hij WAK zeiquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
de* water. mooie dingenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
WAK niet kennenNooit blikje in die water gekeken?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
''ik ga helemaal wak''quote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef Reemi het volgende:
WAK heb ik hem nooit horen zeggen overigens![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja ik dacht dus dat het om een auto of een boot ging, maar voor mijn gevoel ben ik die allemaal al afgegaan en zat hij er niet bij. Misschien is het wel een waanbeeld van me en heb ik zelf onbewust dingen aan zijn repertoire toegevoegd
Ik heb nog even de vogelshow gecheckt, daar leek me de kans wel groot, maar nee.
"ik word helemaal wakker" haalde ik er altijd uitquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 04-12-2013 18:01:21 (auw) ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://www.youtube.com/user/shoenice22 die man eet en drinkt ALLES en is helemaal de weg kwijtHad half jaar terug 500 subs ofzo
![]()
wordtquote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
"ik wordt helemaal wakker" haalde ik er altijd uit
Elke dag![]()
Wat een idioot jaquote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef MolFan het volgende:
http://www.youtube.com/user/shoenice22 die man eet en drinkt ALLES en is helemaal de weg kwijtHad half jaar terug 500 subs ofzo
Unsubscribed inmiddels.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hahah wel mooi voor hem dat het wel werkt. Nu 300K subs mooi inkomentjequote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat een idioot jaUnsubscribed inmiddels.
![]()
![]()
Er is ook een Nederlander die allemaal rotzooi eet en drinkt zoals Euroshopper shit enz, ff zn naam kwijt, hij zit in de bijstand in ieder geval![]()
![]()
Edittenquote:
Elke dag![]()
Ah hier hebben we hem http://www.youtube.com/user/MarcoTMMoviesquote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef MolFan het volgende:
Er is ook een Nederlander die allemaal rotzooi eet en drinkt zoals Euroshopper shit enz, ff zn naam kwijt, hij zit in de bijstand in ieder geval![]()
![]()
Ibra in je tweede team zettenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:03 schreef rolls-reus het volgende:
Wat te doen als je tweede team beter speelt dan je ibra-team?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nare kerel is dat zeg..quote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef MolFan het volgende:
Er is ook een Nederlander die allemaal rotzooi eet en drinkt zoals Euroshopper shit enz, ff zn naam kwijt, hij zit in de bijstand in ieder gevalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ibra in je tweede team zetten![]()
met drie chem dan?
![]()
![]()
You had to go therequote:![]()
Nou ga ik weer weg
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
You had to go there![]()
Nou ga ik weer weg
Ciao
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Shit, ik kreeg net bijna zin in FIFA.Snel wat anders doen, anders kost het me weer een controller.
Feyenoord Rotterdam![]()
Divisie 1 gewonnen gisteren?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook het enige waar ik al jaren mee speel ongeveer.![]()
Hoe pikken ze ze er toch weer uit.![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Man bijt hond bij Antje. Antje is verdrietig omdat Hyves stopt.
Ik zag het al op Dumpert.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:11 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe pikken ze ze er toch weer uit.![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Man bijt hond bij Antje. Antje is verdrietig omdat Hyves stopt.
Tantes met pittig kort rood haar die glitterplaatjes naar elkaar sturen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nooit meer krabbelenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zag het al op Dumpert.
Tantes met pittig kort rood haar die glitterplaatjes naar elkaar sturen.![]()
![]()
'op hyves kun je echt respect geven'quote:Op woensdag 4 december 2013 18:14 schreef Jorwol het volgende:
"Ja maar je kunt toch naar Facebook"
"Nee want daar kun je geen glitterplaatjes zetten"
Sprak ze gadgets nou uit als katceds?![]()
![]()
Ik snap door jouw post pas wat ze ermee bedoeldequote:Op woensdag 4 december 2013 18:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'op hyves kun je echt respect geven'
Sprak ze gadgets nou uit als katceds?![]()
![]()
Ik vind het niet zo raar dat riding the wave zo populair is.. kijk naar die toetsencombinatie op de Xboxquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat riding the wave zo populair is.. kijk naar die toetsencombinatie op de Xbox
Typen in capslock ookquote:Op woensdag 4 december 2013 18:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'op hyves kun je echt respect geven'
Sprak ze gadgets nou uit als katceds?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niet je eigen kanaal een paar keer per dag?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk video's van KaloopyMedia.. prima educatieve filmpjes. En voor de rest kijk ik niet meer zoveel op YouTube.Heerlijk ja.quote:Alle stereotypen bij elkaar.
'Bod' van 250 euro inmiddels.
'maar kan je ook eerst ronaldo geven wnat 250 euro is wel heel veel'
Die zag ik niet aankomen.![]()
![]()
Als ik dat nu terugkijk verbaas ik me over het feit dat ik dat durfde te posten. Maar dat heb ik bij zowat elke post die ik hier plaats ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet je eigen kanaal een paar keer per dag?![]()
Heet hij Bob?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Die zag ik niet aankomen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
leen hem gewoon even uit dan johquote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Die zag ik niet aankomen.![]()
Wij ook hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik dat nu terugkijk verbaas ik me over het feit dat ik dat durfde te posten. Maar dat heb ik bij zowat elke post die ik hier plaats ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gr gr Bob uit Westervoortquote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Die zag ik niet aankomen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Stop dan gewoon met posten.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Johan Derksen als hij weer eens iets ordinairs zegt op TV.![]()
mooi beessiequote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
symmetrie![]()
![]()
![]()
perfect voor mijn autismehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Sakho en kos omdraaien, dan perfect voor mijn autismequote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
symmetrie![]()
![]()
![]()
perfect voor mijn autisme![]()
![]()
![]()
Met Lloris op doel issie mooier. En Marchisio ipv Montolivo ofc (a)quote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
symmetrie![]()
![]()
![]()
perfect voor mijn autisme
EN CANDREVA
Elke dag![]()
altijd op zoek naar meer pace jij hequote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met Lloris op doel issie mooier. En Marchisio ipv Montolivo ofc (a)
EN CANDREVA![]()
![]()
Ken ik sneller draaienquote:Op woensdag 4 december 2013 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
altijd op zoek naar meer pace jij heDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ADO - Heerenveen zometeen al, Finnbo is backAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe lang staat dat er al in dan?quote:
Ik heb ook eindelijk mijn wachtwoord maar veranderd zodat ik niet elke keer mijn Hotmail moet openen om achter het wachtwoord te komen.![]()
Ik vind hem beter als spits..quote:Op woensdag 4 december 2013 18:35 schreef Tim86 het volgende:
ADO - Heerenveen zometeen al, Finnbo is back![]()
Geniaal voorstel van zijn kant.
'geef dan eerst vast ibra dan maak ik geld over dan zet ik ibra te koop en doe jij ruilvoorstel met ronaldo'
Ik heb zin om hem met de grond gelijk te maken maar iets zegt me dat hij toch bereid is om te betalen.![]()
![]()
Dat jij nog tijd steekt in dat soort mensen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Geniaal voorstel van zijn kant.
'geef dan eerst vast ibra dan maak ik geld over dan zet ik ibra te koop en doe jij ruilvoorstel met ronaldo'
Ik heb zin om hem met de grond gelijk te maken maar iets zegt me dat hij toch bereid is om te betalen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
al anderhalve maand ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe lang staat dat er al in dan?
Ik heb ook eindelijk mijn wachtwoord maar veranderd zodat ik niet elke keer mijn Hotmail moet openen om achter het wachtwoord te komen.![]()
![]()
bijna IF Bale net..hij zat in het pakje na die van mijquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat was het pakje voor die van mijquote:Op woensdag 4 december 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bijna IF Bale net..hij zat in het pakje na die van mij
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bijna IF Bale net..hij zat in het pakje na die van mijKut Maverquote:Op woensdag 4 december 2013 19:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat was het pakje voor die van mij![]()
Marchetti vind ik echt veel beter dan Handanovic.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Pepe Reina is ook wel goed.![]()
Ben Yedder? Nee ik ben er niet.
O ik zie nu dat Kim Won Il weer een IF heeftDie man had de vorige 2 edities van FUT ook al een IF.
![]()
al had ik niet eens zo'n slecht pack vidal dempsey en herreraquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kut turk bij Heerenveen
Hala Madrid !
Hoe snel kan jij packs openen dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
150k aan packs en mijn beste was Pogba. Bohh, skitterend.Inderdaad, Paraquote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
fuck you bitches
meteen maar stoppen. geluk moet nu wel op zijnNee, maar echt fantastisch.
![]()
Nice hoor!! Dat is wel een leuk bedragje!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:09 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
fuck you bitches
meteen maar stoppen. geluk moet nu wel op zijn
Dit is ook niet mis!![]()
![]()
Gewoon klik klik klik > alles in club, klik klik klik >alles in club, klik klik klik >alles in club etc.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe snel kan jij packs openen dan?
[..]
Inderdaad, ParaNee, maar echt fantastisch.
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |