SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
lol ik check nu pas de prijs van Vidal..had wel minimaal 15k nog verwacht..amper 6k is hij
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bale/Robben/Nasri worden te duur .
De rest vind ik niet interessant.
Ik kan wel op het EA forum komen overigens.
edit. Borja Valero vergeten, die is wel interessant![]()
Wel echt goede passing. Vrees dat zijn defending net te laag is voor 4222, maar misschien ga ik hem wel even uitproberen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Bale/Robben/Nasri worden te duur .
De rest vind ik niet interessant.
Ik kan wel op het EA forum komen overigens.
edit. Borja Valero vergeten, die is wel interessant![]()
Met Wim Kieft uitspraak.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kan echt prima imo. 71 is meer dan genoeg. Workrates zijn niet perfect met h/m, maar met een m/h of m/m kan het alsnog wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel echt goede passing. Vrees dat zijn defending net te laag is voor 4222, maar misschien ga ik hem wel even uitproberen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Enyeama SIF
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Buiten Robben, Bale en Nasri een kut TOTW.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Salihovic is wel het dieptepunt
Hala Madrid !
Hij heeft dezelfde workrates als Guarin, als ik hem haal en hij bevalt dan is de kans groot dat hij zijn plaats gaat vervangen. wissel ik hem met Vidal en Pogba, die hebben allebei verschillende workrates. Maar de workrates van de CDM maken me niet zoveel uit, als ze maar een beetje mee verdedigen. De CDMs staan vaak overal met 4222 en de CBs kunnen de rest prima opvangen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan echt prima imo. 71 is meer dan genoeg. Workrates zijn niet perfect met h/m, maar met een m/h of m/m kan het alsnog wel.
Hij past overigens wel leuk in mijn teampje, Probeer een beetje de wat minder populaire IFs in mijn team te zetten. Hij komt dan voor IF Benatia en IF Torosidis, zij bevallen me allebei bijzonder goed.![]()
Maar niemand is beter dan Guarin.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde workrates als Guarin, als ik hem haal en hij bevalt dan is de kans groot dat hij zijn plaats gaat vervangen. wissel ik hem met Vidal en Pogba, die hebben allebei verschillende workrates. Maar de workrates van de CDM maken me niet zoveel uit, als ze maar een beetje mee verdedigen. De CDMs staan vaak overal met 4222 en de CBs kunnen de rest prima opvangen.
Hij past overigens wel leuk in mijn teampje, Probeer een beetje de wat minder populaire IFs in mijn team te zetten. Hij komt dan voor IF Benatia en IF Torosidis, zij bevallen me allebei bijzonder goed.
Welke keepers uit de Serie A heb jij gehad dit jaar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silvers jaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
PS3 iemand een potje golds of silvers?net een nieuw team gemaakt
![]()
Hij heeft de op 1 na beste vrije trap van het spel (van de NIF's dan) Arango heeft de hoogste FK stats en met hem haalde ik die skill challenge.quote:![]()
![]()
Hala Madrid !
prima packquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hala Madrid !
Ik heb Guarin nog niet zo lang, Maar Vidal en NIF Pogba bevallen zo goed, die wil ik eigenlijk niet wisselen. Heb ook nog Marchisio en De Rossi op de bank zitten maar die komen nauwelijks aan spelen toe.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar niemand is beter dan Guarin.
Welke keepers uit de Serie A heb jij gehad dit jaar?
Gebruik tegenwoordig bijna alleen nog Buffon. Gebruikte eerst Handanovic vooral af en toe Marchetti. Maar die maakte een paar onhandige acties en ik vind het eigenlijk veel leuker om Buffon op doel te hebben staan. Het is alleen jammer dat hij niet ver kan gooien maar voor de rest doet hij het prima.![]()
Geen IF Buffon
Die man had echt een aantal zieke reddingen en hield Juve toch echt wel op de been.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb Guarin nog niet zo lang, Maar Vidal en NIF Pogba bevallen zo goed, die wil ik eigenlijk niet wisselen. Heb ook nog Marchisio en De Rossi op de bank zitten maar die komen nauwelijks aan spelen toe.
Gebruik tegenwoordig bijna alleen nog Buffon. Gebruikte eerst Handanovic vooral af en toe Marchetti. Maar die maakte een paar onhandige acties en ik vind het eigenlijk veel leuker om Buffon op doel te hebben staan. Het is alleen jammer dat hij niet ver kan gooien maar voor de rest doet hij het prima.![]()
![]()
Thanks. Dan ga ik voor Gigi denk ik op doel. Al valt hij me bijna ieder jaar tegen. En wie is e beste CB naast Chiellini? IF Benatia?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb Guarin nog niet zo lang, Maar Vidal en NIF Pogba bevallen zo goed, die wil ik eigenlijk niet wisselen. Heb ook nog Marchisio en De Rossi op de bank zitten maar die komen nauwelijks aan spelen toe.
Gebruik tegenwoordig bijna alleen nog Buffon. Gebruikte eerst Handanovic vooral af en toe Marchetti. Maar die maakte een paar onhandige acties en ik vind het eigenlijk veel leuker om Buffon op doel te hebben staan. Het is alleen jammer dat hij niet ver kan gooien maar voor de rest doet hij het prima.
Dit is echt![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Puik. Ik wacht op je invite.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Silvers janet een nieuw team gemaakt
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
en dan een bietje met Neymar aan da pookje rammelen en hopen op mooi truukjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog 1x inviten, wieisboos. Net ging het niet omdat ik niet was ingelogd bij EASFC.
Ohquote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Nog 1x inviten, wieisboos. Net ging het niet omdat ik niet was ingelogd bij EASFC.komt er aan
![]()
Ik kon Neymar makkelijk afstoppen met mijn silvers.. Arias (ja, die van PSV) is trouwens best wel goed dit jaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
en dan een bietje met Neymar aan da pookje rammelen en hopen op mooi truukjes![]()
Vet team!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Dan ga ik voor Gigi denk ik op doel. Al valt hij me bijna ieder jaar tegen. En wie is e beste CB naast Chiellini? IF Benatia?
Dit is echt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb Chiellini, IF Benatia en dan Ogbonna (lcb) en Barzagli (rcb) op de bank. Stats van Benatia zijn echt bizar goed. Ogbonna speelt dus helemaal niet zo vaak maar die gast is echt gevaarlijk bij aanvallende corners. Chiellini heeft 4x gescoord in 97 wedstrijden, terwijl Ogbonna al 5x heeft gescoord in 14 wedstrijden! Zijn genoeg goede CBs in de Serie A, maar ik zou Caceres en Campagnaro ontwijken.![]()
In ieder geval geen gebrek aan pace in dit team.. dus dan spelen die silvers vast ook wel goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, thanks.
[ afbeelding ]
Even kijken hoe silvers spelen in divisies.![]()
Ja, maar jij bent dan ook belachelijk goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon Neymar makkelijk afstoppen met mijn silvers.. Arias (ja, die van PSV) is trouwens best wel goed dit jaar.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hangt toch van de man achter de knoppen af. Ik weet ook niet of hij perfect is voor mij omdat ik toch maar een handjevol skillmoves gebruik, waarvan er geen enkele 5* is. Maarja..wel leuk. Arias bevalt hier ook goed in dit team:quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kon Neymar makkelijk afstoppen met mijn silvers.. Arias (ja, die van PSV) is trouwens best wel goed dit jaar.
Spitsen zijn helden, Montero ook. CDM's zijn geniaal, Markovic valt tegen. CB's zijn erg goed, vooral Mangala en Sandro is echt een revelatie op LB. Abbiati is een spast.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel als de tegenstander geen skills met Neymar doet.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook belachelijk goed.![]()
Dan heb je nog pace, agility, dribbling en goede finishing.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel als de tegenstander geen skills met Neymar doet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even een lijstje hoor.
Chiellini 4 uit 97 (0,04 per wedstrijd)
Barzagli 1 uit 80 (0,01 per wedstrijd)
Benatia 1 uit 20 (0,05 per wedstrijd)
Ogbonna 5 uit 14 (0,36 per wedstrijd)![]()
Ik merkte niks van die dribbling en agility en hij leek ook niet zo snel. Verder kwam hij bijna niet voor de goal. Ik won toen met 3-4 na verlenging tegen een best wel duur Braziliaans team.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je nog pace, agility, dribbling en goede finishing.![]()
Dank, vond ik ookquote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vet team!
Ik heb Chiellini, IF Benatia en dan Ogbonna (lcb) en Barzagli (rcb) op de bank. Stats van Benatia zijn echt bizar goed. Ogbonna speelt dus helemaal niet zo vaak maar die gast is echt gevaarlijk bij aanvallende corners. Chiellini heeft 4x gescoord in 97 wedstrijden, terwijl Ogbonna al 5x heeft gescoord in 14 wedstrijden! Zijn genoeg goede CBs in de Serie A, maar ik zou Caceres en Campagnaro ontwijken.
WIl al heel lang iets maken met IF Sanchez op de flank en Vidal CDM in deze formatie en zo past hij wel erg mooi in elkaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dribbling en agility merk je sowieso vrij weinig van in FUT 14.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik merkte niks van die dribbling en agility en hij leek ook niet zo snel. Verder kwam hij bijna niet voor de goal. Ik won toen met 3-4 na verlenging tegen een best wel duur Braziliaans team.![]()
Agility vind ik echt mega belangrijk juist..quote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dribbling en agility merk je sowieso vrij weinig van in FUT 14.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veel positieve verhalen over IF Benatia, toch maar even proberen in plaats van Caceres of Ogbonna.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hangt van de speler af.. ik vind Quintero met deadeye helemaal niet zo behendig. Ik geef hem wel weer sniper (niet dat ik binnenkort een potje ga doen tenzij het tegen iemand van hier is)quote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dribbling en agility merk je sowieso vrij weinig van in FUT 14.![]()
Heb een hele tijd met Caceres gespeeld, maar ik merkte wel echt dat hij maar 75 strength heeft. De rest van zijn stats zien er prima uit, hij is een betere voetballer dan de meeste andere CBs. Maar met zijn strength en lengte komt hij net te kort.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef Ozz-03 het volgende:
Veel positieve verhalen over IF Benatia, toch maar even proberen in plaats van Caceres of Ogbonna.![]()
Deze man, wat een serie-a expertquote:Op woensdag 4 december 2013 16:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb een hele tijd met Caceres gespeeld, maar ik merkte wel echt dat hij maar 75 strength heeft. De rest van zijn stats zien er prima uit, hij is een betere voetballer dan de meeste andere CBs. Maar met zijn strength en lengte komt hij net te kort.![]()
quote:
Wil je nog een potje? Wat een momentum net joh.Van niets weggeven naar 3 goals in een kwartier tijd.
Ja is goed. Invite maarquote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wil je nog een potje? Wat een momentum net joh.Van niets weggeven naar 3 goals in een kwartier tijd.
Hoe ik jou vast zette bij de 2-2![]()
![]()
Caceres zou ik echt alleen als buitenste CB gebruiken in 352 eigenlijk.
Ik ga toch voor Handanovic ipv Buffon denk ik. Stats zijn echt wel beter op de key points voor mij. Reflexes en handling van Buffon vallen me wel echt tegen als je dit zo ziet en dat zijn ook precies de issues die ik afgelopen jaren al met hem had.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Handa had bij mij een assist op zijn naam staanquote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
Caceres zou ik echt alleen als buitenste CB gebruiken in 352 eigenlijk.
Ik ga toch voor Handanovic ipv Buffon denk ik. Stats zijn echt wel beter op de key points voor mij. Reflexes en handling van Buffon vallen me wel echt tegen als je dit zo ziet en dat zijn ook precies de issues die ik afgelopen jaren al met hem had.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Courtois heeft er ook eentje hierquote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Handa had bij mij een assist op zijn naam staan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
contracten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja is goed. Invite maar
Hoe ik jou vast zette bij de 2-2![]()
sec
heb je weer geïnvite.
Je kunt die niet bekijken via de web app toch? Want ik heb met een aantal keepers ook assists gemaaktquote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Handa had bij mij een assist op zijn naam staanMeteen de bal naar voren rossen met de keeper als ie de bal uit een corner vangt. Hoe vaak dat mensen daar in de fout gaan en je zo op goal kan doorlopen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had niet eens gezien dat hij LB was..quote:![]()
Ik hoop dat Johnson (die van Hoffenheim) een keer een IF krijgt als LB.![]()
Steeds meer tegenstanders doen ook vanaf de aftrap gelijk LB+Y om zo hun doorgelopen spits 1 op 1 te zetten![]()
![]()
Doe mij maar een IF Duarte CM. En een IF Casta. Ooit gaat het gebeuren jongens.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ook hoop ik op een IF Duarte als LB.. als dat gebeurt ga ik weer FUT doen. gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar kun je blijkbaar wat tegen doen.. maar het is echt te irritant.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Freire het volgende:
Steeds meer tegenstanders doen ook vanaf de aftrap gelijk LB+Y om zo hun doorgelopen spits 1 op 1 te zettenEn ook een IF Serero CM.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe mij maar een IF Duarte CM. En een IF Casta. Ooit gaat het gebeuren jongens.![]()
Er komt al een UP Serero met 87 p'squote:Op woensdag 4 december 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar kun je blijkbaar wat tegen doen.. maar het is echt te irritant.
[..]
En ook een IF Serero CM.![]()
Dan komt hij in de buurt van zijn FUT12 kaart maar daar had hij nog 4*quote:Op woensdag 4 december 2013 17:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er komt al een UP Serero met 87 p's![]()
Echt.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:16 schreef wieisboos het volgende:
gg Lindgren. nog een potje? Dan gebruik ik ff een ander team
whehe ik kwam 2 keer over de middenlijn en scoor 2 keer![]()
Zeker bij die 2-2 wilde ik met mijn controller gooien.
Heb je een gold team?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nopequote:Op woensdag 4 december 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt.Zeker bij die 2-2 wilde ik met mijn controller gooien.
Heb je een gold team?![]()
![]()
Oké, potje silvers dan. Ik invite je.quote:
Oh, kut.Depay heeft rood.
ik heb geen team.
Ohjaquote:Op woensdag 4 december 2013 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, potje silvers dan. Ik invite je.
Oh, kut.Depay heeft rood.
ik heb geen team.
andere keer dan maar
![]()
Een batterij in je controller moeten stoppen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:20 schreef MolFan het volgende:
Ik stuur de vrouw even om AA batterijen voor mijn Xbox controllerZe kent haar taken.
![]()
![]()
![]()
Hoeft niet maar doe ik welquote:Op woensdag 4 december 2013 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een batterij in je controller moeten stoppen.![]()
![]()
![]()
je hele controller weg moeten gooien als je accu lam isquote:Op woensdag 4 december 2013 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een batterij in je controller moeten stoppen.![]()
![]()
![]()
wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hele controller weg moeten gooien als je accu lam is
Stuur de vrouw op pad dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:21 schreef MolFan het volgende:
Te lui om zo'n play and charge pack te kopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je hele controller weg moeten gooien als je accu lam isquote:Op woensdag 4 december 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
je hele controller weg moeten gooien als je accu lam isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is dit nou weer voor rare quote.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je hele controller weg moeten gooien als je accu lam is
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare quote.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
FOKquote:Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare quote.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
in the buttquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Persoonlijk schat ik de huidige Nederlands elftal niet hoger in dan het Colombiaans elftal. Als de spelers die afgelopen maanden/jaren blessures hadden weer helemaal topfit zijn (huntelaar, Heitinga etc.), dan kunnen we dromen van de finale.Voetbalzone
![]()
![]()
quote:
Dat jij dit soort filmpjes blijft maken voor 150 man
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je ken ook gelijk spelen he helder lichtquote:Op woensdag 4 december 2013 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
459000 games maar 339000 overwinningen?
Of tellen ze tegen CPU mee?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zie nagenoeg nooit iemand die Riding the wave doen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zouden het toch nog veel minder overwinningen moeten zijn?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je ken ook gelijk spelen he helder licht
Als er iemand wint moet er ook iemand verliezenDaarom mijn vraag met de cpu.
![]()
Dit idd. Ik zie altijd de robot of de duikquote:Op woensdag 4 december 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nagenoeg nooit iemand die Riding the wave doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |