helemaal niet!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je loopt mijn subforum belachelijk te maken.
Ja maar ik denk vooruit he. Binnenkort is Tjacka FA en misschien schopt hij me dan als eerste de crew uitquote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij bent ook een watje geworden zeg sinds die tjacka mod is.
Vroeger was dit gewoon 3 weken ban!
ik dacht dat je veranderd was maar je bent nog steeds dezelfde!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar ik denk vooruit he. Binnenkort is Tjacka FA en misschien schopt hij me dan als eerste de crew uit
Ik zou je graag willen schoppen ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja maar ik denk vooruit he. Binnenkort is Tjacka FA en misschien schopt hij me dan als eerste de crew uit
Ik heb bananenquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
Krijg je als FA nog meer aandacht van de vrouwen?
Still the same, B.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik dacht dat je veranderd was maar je bent nog steeds dezelfde!
Hij práát tegen zijn banaanquote:Op woensdag 4 december 2013 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
weet nog hoe blij je was met je vorige banaan.
heb er nog filmpje van.
[ afbeelding ]
ik zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter dan een leeuw in het echt tegenkomen![]()
Foei Sara, lapohunten![]()
Nee hoor, geintje.
hehehe nee hoor. in Kruger National Park kom je de leeuwen in het wild tegen.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een paar mandarijntjes. Ook heel lekker
Je bent uit de kast gekomen?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben wel heel veranderd sinds ik mod ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |