En toen heeft hij jou een cadeautje geven, een lekkere bruine Mandela op je bord?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:44 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, laatst nog. Had ik kaarsjes aangestoken, licht gedimd en leuk muziekje opgezet toen hij thuiskwam van werk.
Ik kook elke dag lekker voor hem.
En ik heb laatst onze schoen gezet en er een chocoladeletter ingedaan, als verrassing, hij wist van niks.
idd ja, het zijn voornamelijk dingen waar vrouwen blij van worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef CrosbyStills het volgende:
[..]
Daar geeft een man dus geen fuck om. Verwen hem een paar keer spontaan en hij koopt weer 3 rozen per week voor je.
Ik moet een beetje van je huilen ts
Ik kan aan zijn gedrag/uitstraling precies zien of hij het meent of niet. En hij meent het wel degelijk! Wat dat betreft is hij niet zo triest als jij.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:55 schreef CrosbyStills het volgende:
[..]
Dat zegt hij om jou niet te beledigen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik kan aan zijn gedrag/uitstraling precies zien of hij het meent of niet. En hij meent het wel degelijk! Wat dat betreft is hij niet zo triest als jij.
Gezien jouw pohi is het niet aan te raden zulke uitspraken te doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:53 schreef wickedmen het volgende:
TS wordt niet goed genaait anders zou ze niet klagen
Elke kut probleem die een vrouw heeft en niks is komt omdat ze niet goed worden genaaid, bij mannen is dit zo als ze een tijdje geen seks hebben gehad.
Dus jouw anus en kutje zijn altijd schoon?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:42 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
"maar poep"?!! Weet je hoe vies dat is?Sorry, maar ik hoef echt niet met de poep van mijn vriend geconfronteerd te worden hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |