Ze verstopte zich kennelijk. Het project gaat langer duren dan gehoopt.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaahaahahahahahahhaahhahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
Ik ga weer tot latercrewbashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
Ik ga weer tot laterDoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb allemaal nieuwe kleren besteld bij H&Mquote:
show mequote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb allemaal nieuwe kleren besteld bij H&M
quote:
Ik heb zin om overdreven te slijmen conform de KPD standaarden.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen
DM's sturen dat je mensen wil ballen?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zin om overdreven te slijmen conform de KPD standaarden.
ik zal even wat linkjes sturenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb allemaal nieuwe kleren besteld bij H&M
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DM's sturen dat je mensen wil ballen?
Aha.quote:
Daar draait het niet om. Ze stellen dat het een vorm van overdreven slijmen is.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aha.
Als je jezelf in je blote kut op internet zet moet je daar niet over zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:29 schreef Ezell het volgende:
Ik heb vandaag van die lange, dikke kniekousen aan omdat ik geen dikke panty meer had. Staat nog best leuk, al zeg ik het zelf.Maar op een manier ziet het er raar uit.
Ben er nog niet helemaal over uit.
Ja hoe moeten we dan oordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Is toch niet erg?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Ezell het volgende:
Damn, ik ben de laatste tijd echt een girly girl.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:29 schreef Ezell het volgende:
Ik heb vandaag van die lange, dikke kniekousen aan omdat ik geen dikke panty meer had. Staat nog best leuk, al zeg ik het zelf.Maar op een manier ziet het er raar uit.
Ben er nog niet helemaal over uit.
Had ook geen pics nodig. Dit verhaal sprak echt boekdelen, het was spannend van het begin tot het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hoe moeten we dan oordelen
Mja, ik doe te moeilijk met kleding.quote:
Nou, niet flauw doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had ook geen pics nodig. Dit verhaal sprak echt boekdelen, het was spannend van het begin tot het einde
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Ezell het volgende:
Damn, ik ben de laatste tijd echt een girly girl.![]()
Ik ben op de H&M site aan het zoeken wat ik ook alweer besteld hebquote:
Maddona - Hung Up dacht ikquote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef Toto69 het volgende:
Hoe heet dat liedje in dit filmpje ook alweer?
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maddona - Hung Up dacht ik
Keesquote:Op woensdag 4 december 2013 15:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie op me pc staan
quote:
Wie is hetquote:Op woensdag 4 december 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoi sof
tevens blijkt klasgenoot van me FOK!ker. Oud KLB-SCer blijkbaar
Oh, wie? Ik heb lang in klb-sc gezetenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoi sof
quote:
Is blijkbaar al een jaar of 3 geleden.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wie? Ik heb lang in klb-sc gezeten
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Is blijkbaar al een jaar of 3 geleden.
Hij had het wel gezegd, maar ben te skaffa, even zoeken
Ah, toen zat ik ook in klb sc. Moet m kennenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Is blijkbaar al een jaar of 3 geleden.
Hij had het wel gezegd, maar ben te skaffa, even zoeken
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:56 schreef xcachet het volgende:
Als het haan33 is doe hem de groetjes van me
quote:
wollahquote:Op woensdag 4 december 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoi sof
Somsquote:
Goedzoquote:Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef supersof het volgende:
leraar vroeg vandaag hoe het ging. iedereen: goed. ik: KUT.zei het iets te hard. heel verhaal over leren blabla. heeft me wel gemotiveerd
Doet ze knap dan met haar permbanquote:
Goede quotequote:
Houd die naam en "knap" aub gescheidenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet ze knap dan met haar permban
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houd die naam en "knap" aub gescheiden
linkin' parkquote:Op woensdag 4 december 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I'VE BECOME SOOO NUUUUUUUUUMB
Toen ze er was zei hij dat nietquote:Op woensdag 4 december 2013 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Hou eens op met dat haten op gebande users man.. Beetje triest. Keertje is leuk maar dit is beeetje overdreven
De versie met Jay-Z is ook tofquote:
Daarom is het zo triest.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen ze er was zei hij dat niet
Right.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De versie met Jay-Z is ook tof
Nee.quote:
Wat is de realiteit danquote:Op woensdag 4 december 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik dacht: alle knappe FOK!sters naakt zien![]()
Helaas.
Crack_ sof appel ess ezell enzo zitten er nietquote:Op woensdag 4 december 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik dacht: alle knappe FOK!sters naakt zien![]()
Helaas.
Je weet van wie het komt hequote:Op woensdag 4 december 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:
Al zouden die berichtjes wanneer ze geen ban had ook triest zijn maar dit is extra triest.
Bij de mannen: ingezoomde penissen in vreemde hoeken om ze groter te laten lijken.quote:
De niet knappe users.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |