Dit is overigens nieuwe informatie voor mij.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij zit gewoon in de friendzone. ze speelt hard to get met mij en fokkie.
Dan lees jij waarschijnlijk de krant. Dat is vrij gedateerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is overigens nieuwe informatie voor mij.
Je bent zelf nieuwe informatie.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is overigens nieuwe informatie voor mij.
Thanks.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan lees jij waarschijnlijk de krant. Dat is vrij gedateerd.
watquote:
quote:
quote:
te lief als ik fok-it en tchock hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij bent wel liev hoor
Nou, soms dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
te lief als ik fok-it en tchock hoor
Adem inquote:
Tsja, het is ook niet heel bijdehand om je hele spaarrekening af te laten hangen van zoiets ongrijpbaars.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik ben fucking opgefokt door die hoerenPPC die niet stijgt
hele spaarrekening? dafuq?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet heel bijdehand om je hele spaarrekening af te laten hangen van zoiets ongrijpbaars.
Goed investeringsklimaat.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik ben fucking opgefokt door die hoerenPPC die niet stijgt
Dat zei je toch?quote:
Ok. Je zei wat anders, maargoed, maakt niet uit verder.quote:
Dag schatje als je iets nodig heb zeg je het maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
Weg hier, begin me echt beroerd te voelen
doeiquote:Op woensdag 4 december 2013 14:46 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens wat anders doen.![]()
FOKKIE LOBI LOBI
Sterktequote:Op woensdag 4 december 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
Weg hier, begin me echt beroerd te voelen
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:46 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens wat anders doen.![]()
FOKKIE LOBI LOBI
Daar heb ik geen abo voor nodig hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 14:54 schreef xcachet het volgende:
Zou een abo nemen om de SC weer vol te spammen.
Moet steeds 10 seconde wachten voor mijn nieuwe post.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik geen abo voor nodig hoor
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet steeds 10 seconde wachten voor mijn nieuwe post.
I know, maar ik ben ondertussen ook dingen aan het doen hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef xcachet het volgende:
Ess je zit wel vaak op FOK! de laatste tijd. Je hebt een beetje mijn plek over genomen.
Wat dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook
[..]
I know, maar ik ben ondertussen ook dingen aan het doen hoor
Studerenquote:
Ik zit nu ook op school. Maar alles gaat vandaag even mijn ene oor in en de andere weer uit.quote:
okequote:
ja maarquote:
Neequote:
Oke baasquote:
Braafquote:
homoquote:Op woensdag 4 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaahaahahahahahahhaahhahaha
Oh even kijkenquote:
Ja dat bondkraagje hequote:Op woensdag 4 december 2013 15:15 schreef essnhills het volgende:
Toffe jas wel![]()
Alleen lijkt het bontje niet erg bij de rest te passen?Wat ik er van kan zien
Jas 007quote:Op woensdag 4 december 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat bondkraagje he
Maar wil graag een rode jas en deze is wel leuk
Misschien dat het kraagje afneembaar is? Dat is bij mijn jas zo, die zit met knopen vastquote:Op woensdag 4 december 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat bondkraagje he
Maar wil graag een rode jas en deze is wel leuk
Maybeee. En anders dan is het maar zo haha. Het is niet zo'n nikelson bontkraagquote:Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien dat het kraagje afneembaar is? Dat is bij mijn jas zo, die zit met knopen vast
Ik moest een beetje in mijn mond overgevenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maybeee. En anders dan is het maar zo haha. Het is niet zo'n nikelson bontkraag
[ afbeelding ]
Dit een veel voorkomende jas op deze school.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest een beetje in mijn mond overgeven
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest een beetje in mijn mond overgeven
Dat heb ik gezien ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit een veel voorkomende jas op deze school.
Ik wil me nu inhouden en geen MBO opmerking maken, maar daar meost ik wel aan denkenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit een veel voorkomende jas op deze school.
MBS is beter, middelbare beroeps sloeriesquote:Op woensdag 4 december 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil me nu inhouden en geen MBO opmerking maken, maar daar meost ik wel aan denken
Haha, op sommige jassen kan in het idd wel. Maar zulke jassenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maybeee. En anders dan is het maar zo haha. Het is niet zo'n nikelson bontkraag
[ afbeelding ]
Je vriendin?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
MBS is beter, middelbare beroeps sloeries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |