abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134321213
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:50 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik heb een soort mini transformatie, alleen ben ik in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic zo'n 10 kilo aangekomen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wehhh _O-
U heeft super mooie benen. 8)7
Rustig aan.
pi_134321412
Haha, dat zie je niet zo snel/vaak. Meestal worden 'stevige' bovenbenen niet echt gewaardeerd. Ikzelf houd er wel van, maar ik heb opgemerkt dat vrouwen het zelf liever niet hebben en dat mannen het niet altijd kunnen waarderen.

Let wel: stevig, niet dik. Ietwat voller aan de bovenkant, in plaats van een rechte lijn naar beneden toe.

Ik gok zo dat haar kleding een rol speelt. Zit ik ernaast?
pi_134321527

pi_134321535
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay toch een eigen dan. Zelfde shirt.

[ afbeelding ]
Ah. Ik vond je interesse in het onderwerp al opvallend. Dit verklaart veel.

Netjes. Je ziet er veel aantrekkelijker uit.
pi_134321569
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef zarGon het volgende:
Haha, dat zie je niet zo snel/vaak. Meestal worden 'stevige' bovenbenen niet echt gewaardeerd. Ikzelf houd er wel van, maar ik heb opgemerkt dat vrouwen het zelf liever niet hebben en dat mannen het niet altijd kunnen waarderen.

Let wel: stevig, niet dik. Ietwat voller aan de bovenkant, in plaats van een rechte lijn naar beneden toe.

10 kilo is niet niks, maar ik zie het verschil ook niet echt. Wel lijken de benen gespierder. Ik verwacht ook dat het door de houding en kleding komt dat het verschil niet zo zichtbaar is. Maar verder wel mooi natuurlijk!
pi_134321611
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

10 kilo is niet niks, maar ik zie het verschil ook niet echt. Wel lijken de benen gespierder. Ik verwacht ook dat het door de houding en kleding komt dat het verschil niet zo zichtbaar is. Maar verder wel mooi natuurlijk!
Ja, ze staat wel steeds in rare poses, ipv gewoon recht zoals op de eerste foto.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 16 december 2013 @ 11:19:35 #295
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134321674
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:50 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik heb een soort mini transformatie, alleen ben ik in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic zo'n 10 kilo aangekomen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij squat. _O_
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_134321852
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Jij squat. _O_
:) Mooi he.
Rustig aan.
  maandag 16 december 2013 @ 11:29:26 #297
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134321918
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:) Mooi he.
Zeker wel. Ik kan stevige benen en billen heel erg waarderen. Je kan aan de manier hoe haar jurkje ligt gewoon zien dat ze mooie billen heeft. _O_
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_134324534
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef zarGon het volgende:

Ja ik vind vollere benen ook mooi. En ik zou het ook niet erg vinden om nog meer aan te komen, ik vind spieren mooi en het vet verdeelt zich aardig goed. Terwijl ik heel lang het doel heb gehad om zulke dun mogelijke benen te krijgen (op mijn buik had/heb ik toch geen vet, dus benen waren de graadmeter) omdat ik om de een of andere reden dacht dat dat mooi was en ik daar gelukkig van zou worden. Zo raar eigenlijk.
Maar ik ben het er mee eens dat het niet zulke geschikte foto's zijn, maar ik heb weinig foto's waar mijn lichaam op staat.
pi_134325632
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:50 schreef Onnozelaar het volgende:

[..]

Ja ik vind vollere benen ook mooi. En ik zou het ook niet erg vinden om nog meer aan te komen, ik vind spieren mooi en het vet verdeelt zich aardig goed. Terwijl ik heel lang het doel heb gehad om zulke dun mogelijke benen te krijgen (op mijn buik had/heb ik toch geen vet, dus benen waren de graadmeter) omdat ik om de een of andere reden dacht dat dat mooi was en ik daar gelukkig van zou worden. Zo raar eigenlijk.
Maar ik ben het er mee eens dat het niet zulke geschikte foto's zijn, maar ik heb weinig foto's waar mijn lichaam op staat.
Misschien gewoon een foto van de voorkant zoals de "before" foto? Kun je het beter vergelijken. ;)
  maandag 16 december 2013 @ 19:13:20 #300
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134338276
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 02:09 schreef Onnozelaar het volgende:

[..]

Dat ging vanzelf toen ik stopte met dun willen zijn. Maar voor mij lijkt het verschil waarschijnlijk groter dan voor de rest van de wereld, ook al is 10 kilo aardig veel. Misschien passen deze foto's ook niet helemaal in dit topic realiseer ik me nu.
De foto's zijn een beetje onduidelijk, maar verder past het hier wel tussen. Je benen zien er in ieder geval een stuk beter uit. Toch mooier nu ze iets voller zijn. Vrouwelijker. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_134350557
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')