Heb ik een paar berichten daarna uitgelegd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?
Ah ik zie het ja. Moet maar nog harder trainen en minder vreten. Heb ongeveer jouw before foto als lichaam nu, inderdaad zat spiermassa maar er mag wel wat vet af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik een paar berichten daarna uitgelegd.
Hoeveel tijd zat ertussen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
Heb nog niet veel gepost op Fok! maar ik volg dit topic al een tijdje en wil graag mij eigen pics toevoegen. Zou 't geen echte transformatie noemen, maar er zit toch 20 kg verschil tussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vaak in de week ging je naar de gym in die tussentijd? srs questionquote:
Heeft nogal verschild.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoe vaak in de week ging je naar de gym in die tussentijd? srs question
'aight, nice wel. had idd ook verwacht dat je wat meer spiermassa zou hebben gekregen als je naar de periode kijkt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft nogal verschild.
Tijdens de eerste 7 maanden heb ik eigenlijk geen idee, ik hield toendertijd nog niet veel bij, en het is best lang geleden. Daarvan was 3 maanden cutten en 4 maanden bulken. Ben toen veel te veel spiermassa kwijtgeraakt tijdens de cut, en heb er te veel vet bijgekregen in de bulk...![]()
Daarna 5 maanden gecut, toen ging ik maar 3 dagen per week. Ook weer erg veel spiermassa kwijtgeraakt.
Daarna 5 maanden gebulkt bij 6 keer trainen per 9 dagen. Niet al te vet erbij gekregen toen, eigenlijk m'n eerste succesvolle "lean" bulk.
Daarna 3 maanden gecut met datzelfde schema, muv de laatste maand waar ik ben geswitched naar 3 dagen trainen 1 dag rust. Dit was mijn eerste cut waarbij ik nauwlijks spiermassa ben kwijtgeraakt.
In dat eerste jaar heb ik eigenlijk erg veel tijd verspild door teveel spiermassa te cutten en te veel vet te bulken. Maar ja, ik heb ervan geleerd.
Precies ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
'aight, nice wel. had idd ook verwacht dat je wat meer spiermassa zou hebben gekregen als je naar de periode kijkt.
nja, nu zit je in ieder geval vanaf een goed uitgangspunt om verder te gainen
Zo is het wel beter te zien ja, ik zie het ook wel. Met een hoger vetpercentage is het lastig in te schatten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja.
Heb hier nog een extra foto tussengezet van toen ik een jaar bezig was. Weet niet of 't voor anderen goed te zien is, maar ik zie flink wat verschil tussen 12 en 20 maanden, vooral bij de schouders en armen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik er over een tijdje nog een mooie 28 or 30 maanden foto bij kan zetten, met een duidelijk verschil. Maar dat wordt afwachten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zo is het wel beter te zien ja, ik zie het ook wel. Met een hoger vetpercentage is het lastig in te schatten.
Eigenlijk zie ik niet veel verschilquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja.
Heb hier nog een extra foto tussengezet van toen ik een jaar bezig was. Weet niet of 't voor anderen goed te zien is, maar ik zie flink wat verschil tussen 12 en 20 maanden, vooral bij de schouders en armen.
[ afbeelding ]
Ik zie ook het meeste verschil tussen 0 en 12 maanden.quote:Op zondag 15 december 2013 11:12 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik niet veel verschil![]()
Maar het zal wel aan mij liggen
Tevens wel goed gedaan
Vooral in je schouder zie je het heel duidelijk in de laatste 2 foto's.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja.
[ afbeelding ]
Daar zit ook het meeste verschil tussen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie ook het meeste verschil tussen 0 en 12 maanden.
Kijk, deze man weet!quote:Op zondag 15 december 2013 13:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vooral in je schouder zie je het heel duidelijk in de laatste 2 foto's.
Ah ik las wat je zei verkeerd. Leek me ook al gek als je dat niet het grootste verschil vond.quote:Op zondag 15 december 2013 13:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar zit ook het meeste verschil tussen.
Heel erg netjes!quote:Op zondag 15 december 2013 13:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
Nou vooruit dan maar. Ik schaam me echt kapot voor de bovenste pic.Dit heeft -30kg met mijn kop gedaan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik vragen hoeveel je op de eerste foto woog?quote:Op zondag 15 december 2013 13:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
Nou vooruit dan maar. Ik schaam me echt kapot voor de bovenste pic.Dit heeft -30kg met mijn kop gedaan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mag zeker. Dat is dan weer één ding waar ik nooit moeite mee heb gehad. 145KG.quote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel je op de eerste foto woog?
Ben jij trouwens nog maar 21 jaar?quote:Op zondag 15 december 2013 13:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar zit ook het meeste verschil tussen.
[..]
Kijk, deze man weet!
Zelf zie ik vooral verschil bij de arm en schouder, de rest niet zo veel.
Het verschil tussen de eerste twee foto's is ook zo groot dat het verschil tussen de laatste twee niet erg opvalt.
Nog maar? Ik begin me eigenlijk al langzaam oud te voelen...quote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ben jij trouwens nog maar 21 jaar?
Tof dat je het toch post. Goeie vooruitgang. Ik had zelf ook een onderkin en ik ben blij dat die nu helemaal weg is.quote:Op zondag 15 december 2013 13:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |