Niks mis mee om jezelf te blijven verbeteren natuurlijk, zo lang je ook maar tevreden kunt zijn met wat je al hebt bereikt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet echt, nee. Hoe verder ik kom, hoe meer ik wil...
Toen ik na de zomer met mijn studie begon, werd mij een paar keer gevraagd of ik doe sporten oid. Aan de ene kant natuurlijk vleiend en goed voor mijn zelfvertrouwen, maar aan de andere kant had ik zoiets van "Als ze het moeten vragen, ben ik dus niet gespierd genoeg."
Dankje! Ik merk vooral aan mezelf dat ik beter in mijn vel zit en dat ik dingen makkelijker kan zonder buiten adem te raken (traplopen etc). Wat betreft mijn levensstijl zou ik er nog meer bij willen sporten; daar moet ik nog een vast ritme in vinden. Eten zit wel goed, maar mensen vinden het wel eens raar als ik iets afsla of minder eet dan zij en hoe lager mijn gewicht, hoe lastiger dat wordt om uit te leggen. Anderen zijn sneller tevreden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Mooie transformatiesHoe is het nu, om zo in de "after"-foto te leven? Nog erg veel rekening houden met je nieuwe levensstijl, gaat het al wat makkelijker, zijn je oude valkuilen beter te herkennen?
De after foto is genomen op de dag dat ik gestopt ben met mijn laatste cut. Ik ben sindsdien weer langzaam aan het bijkomen (bewust).quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
Mooie transformatiesHoe is het nu, om zo in de "after"-foto te leven? Nog erg veel rekening houden met je nieuwe levensstijl, gaat het al wat makkelijker, zijn je oude valkuilen beter te herkennen?
Dit kan best irritant zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje! Ik merk vooral aan mezelf dat ik beter in mijn vel zit en dat ik dingen makkelijker kan zonder buiten adem te raken (traplopen etc). Wat betreft mijn levensstijl zou ik er nog meer bij willen sporten; daar moet ik nog een vast ritme in vinden. Eten zit wel goed, maar mensen vinden het wel eens raar als ik iets afsla of minder eet dan zij en hoe lager mijn gewicht, hoe lastiger dat wordt om uit te leggen. Anderen zijn sneller tevreden.
Jij ook goed bezig.Ik ben ongeveer hetzelfde afgevallen, op mijn before foto was ik al wat kwijt geloof ik.
O ja, dat wil ik er nog even bij vermelden: ik doe nooit aan cardio. Dat vind ik veel te saai en vermoeiend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Voordat ik aan de cardio ga nog even dit posten. Ik ben ongelooflijk lui dus heb ook altijd thuis gesport. Zowel kracht als cardio. Als er mensen zijn die een crosstrainer willen aanschaffen kan ik dit ding aanraden. http://www.betersport.nl/(...)-4-crosstrainer.html
Voor wat je betaald krijg je echt een super apparaat. Stevig, zwaar vliegwiel en electronische weerstand.
Het is ook ongelooflijk saai.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O ja, dat wil ik er nog even bij vermelden: ik doe nooit aan cardio. Dat vind ik veel te saai en vermoeiend.
Als je et buiten doet ist nog wat soms... Meer omdat je tijd voor jezelf neemt en geen haast hebt als je bezig bent, ik ren mijn longen ook niet uit mijn lijf maar toch.. Scheelt al enorm in principe als je eraan begint.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O ja, dat wil ik er nog even bij vermelden: ik doe nooit aan cardio. Dat vind ik veel te saai en vermoeiend.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay toch een eigen dan. Zelfde shirt.
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
Heb nog niet veel gepost op Fok! maar ik volg dit topic al een tijdje en wil graag mij eigen pics toevoegen. Zou 't geen echte transformatie noemen, maar er zit toch 20 kg verschil tussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Echt superknap allemaal! Dit is veel leuker om te zien dan random transformaties van internet!
Ik eet dan gewoon wat meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het is ook ongelooflijk saai.Het werkt wel. Ik let er wel op dat ik er niet te snel door ga afvallen. Ik heb zo mijn momenten dat ik dan voor een tijdje kap met cardio als ik het gevoel heb dat het te snel gaat.
Ik heb het een tijdje geprobeerd, zo'n half jaar voor mijn before foto. Een uurtje per dag. Na een weekje wende het wel, maar toen ik erachter kwam dat ik even snel kon afvallen door gewoon de calorieën die ik met cardio verbrand niet te eten, wist ik het wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je et buiten doet ist nog wat soms... Meer omdat je tijd voor jezelf neemt en geen haast hebt als je bezig bent, ik ren mijn longen ook niet uit mijn lijf maar toch.. Scheelt al enorm in principe als je eraan begint.
De reacties met het afslaan van eten is soms wel bijzonder inderdaad, ik begin nu ook de opmerkingen te krijgen dat ik "echt niet meer moet gaan afvallen!" terwijl mijn bmi momenteel nog op het randje van gezond hangt, bij mn laatste meting mn vetpercentage en buikomvang ook nog net buiten de gezonde marge viel... Tsja. Dat beter in je vel zitten en een goede conditie hebben merk ik ook inderdaad, dat doet heel veel goeds! Tijdens mijn laatste vakantie heb ik dat meer dan eens mogen ervaren dat een lijf dat gewoon mee kan werken het genieten van kleine, maar ook grote dingen zoveel makkelijker maakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje! Ik merk vooral aan mezelf dat ik beter in mijn vel zit en dat ik dingen makkelijker kan zonder buiten adem te raken (traplopen etc). Wat betreft mijn levensstijl zou ik er nog meer bij willen sporten; daar moet ik nog een vast ritme in vinden. Eten zit wel goed, maar mensen vinden het wel eens raar als ik iets afsla of minder eet dan zij en hoe lager mijn gewicht, hoe lastiger dat wordt om uit te leggen. Anderen zijn sneller tevreden.
Jij ook goed bezig.Ik ben ongeveer hetzelfde afgevallen, op mijn before foto was ik al wat kwijt geloof ik.
Het tevreden zijn met je lijf is wel iets wat moet groeien. Tot een paar weken geleden voelde ik mijzelf nog heel erg dikquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Deuce92 het volgende:
Ik weet niet of ik ooit tevreden zal zijn, maar ik heb in ieder geval iets meer zelfvertrouwen dan eerst.
Ik kocht dit:quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Voordat ik aan de cardio ga nog even dit posten. Ik ben ongelooflijk lui dus heb ook altijd thuis gesport. Zowel kracht als cardio. Als er mensen zijn die een crosstrainer willen aanschaffen kan ik dit ding aanraden. http://www.betersport.nl/(...)-4-crosstrainer.html
Voor wat je betaald krijg je echt een super apparaat. Stevig, zwaar vliegwiel en electronische weerstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik mijzelf een jaar lang af laten beulen. Vind het veel te leuk om te doen, zelfs in de kou nu
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De reacties met het afslaan van eten is soms wel bijzonder inderdaad, ik begin nu ook de opmerkingen te krijgen dat ik "echt niet meer moet gaan afvallen!" terwijl mijn bmi momenteel nog op het randje van gezond hangt, bij mn laatste meting mn vetpercentage en buikomvang ook nog net buiten de gezonde marge viel... Tsja. Dat beter in je vel zitten en een goede conditie hebben merk ik ook inderdaad, dat doet heel veel goeds! Tijdens mijn laatste vakantie heb ik dat meer dan eens mogen ervaren dat een lijf dat gewoon mee kan werken het genieten van kleine, maar ook grote dingen zoveel makkelijker maakt.
DankjewelIk ben er nog niet helemaal, voor mijn doel moet ik nog 2 kilo afvallen en het zal mij niks verbazen als ik daar uiteindelijk nog eens een paar bovenop doe, dat ik ruim onder de 65 kg zit. Ik ben immers niet lang. Maar wel wil ik het doen door mijn voedingspatroon zo te houden en gewoon lekker te sporten
. Vooral mn buik is nog een doorn in het oog, maar dat komt vanzelf wel goed hoop ik.
[..]
Het tevreden zijn met je lijf is wel iets wat moet groeien. Tot een paar weken geleden voelde ik mijzelf nog heel erg dik. Hoofd heeft er soms meer moeite mee dan het lijf zelf.
[..]
Ik kocht dit:Ik heb altijd wat met vechtsporten gehad. Vroeger veel gedaan en in de toekomst sowieso weer. Ik weeg nu 115kg en bij 100 ga ik me inschrijven bij een vereniging. Crossfit lijkt me ook gruwelijk om te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik mijzelf een jaar lang af laten beulen. Vind het veel te leuk om te doen, zelfs in de kou nu
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Dankjewelquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat een mooie wending heeft dit topic opeens gekregen.![]()
Douche-eendje, -Strawberry- en Deuce92, respect voor jullie zelf-discipline!
Waarom wachten? Als je het leuk vind, nu doen! Maakt het halen van die 100 kg alleen maar makkelijker als je plezier kunt hebben in sporten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb altijd wat met vechtsporten gehad. Vroeger veel gedaan en in de toekomst sowieso weer. Ik weeg nu 115kg en bij 100 ga ik me inschrijven bij een vereniging. Crossfit lijkt me ook gruwelijk om te doen.
Ik heb een fluffy buik die ik nog wat wil zien krimpenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
DankjewelBij mij ook mede mogelijk gemaakt door de fok!-dieetclub; waar ook een heleboel posters zitten die ook veeeeeeel bereikt hebben. Die horen hier ook in het topic te staan
[..]
Waarom wachten? Als je het leuk vind, nu doen! Maakt het halen van die 100 kg alleen maar makkelijker als je plezier kunt hebben in sporten.
Die krimpt sneller als je sport.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb een fluffy buik die ik nog wat wil zien krimpen
Ik heb mezelf alleen nooit dik gevonden, ook al zie ik nu dat ik dat wel was. Ik wilde eigenlijk gewoon gespierd zijn, en op en gegeven moment besefte ik dat ik daarvoor moest afvallen. Hoewel ik er nu beter uitzie, heb ik minder spiermassa dan voordat ik ben afgevallen. Ik denk dat ik daardoor nog niet erg tevreden ben. Maar ik ben in ieder geval een stap dichterbij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
Het tevreden zijn met je lijf is wel iets wat moet groeien. Tot een paar weken geleden voelde ik mijzelf nog heel erg dik. Hoofd heeft er soms meer moeite mee dan het lijf zelf.
Ik vind jou op de voorfoto ook niet dik, je hebt wat meer spek ja, maar nog niet eens een buikje. Dat lichaam vind ik ook sexyquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf alleen nooit dik gevonden, ook al zie ik nu dat ik dat wel was. Ik wilde eigenlijk gewoon gespierd zijn, en op en gegeven moment besefte ik dat ik daarvoor moest afvallen. Hoewel ik er nu beter uitzie, heb ik minder spiermassa dan voordat ik ben afgevallen. Ik denk dat ik daardoor nog niet erg tevreden ben. Maar ik ben in ieder geval een stap dichterbij.
Props, goede transformatiequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay toch een eigen dan. Zelfde shirt.
[ afbeelding ]
Zeker niet slecht voor slechts een jaartje. Lats iets harder pakken en je hebt een zieke V-taper.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
Heb nog niet veel gepost op Fok! maar ik volg dit topic al een tijdje en wil graag mij eigen pics toevoegen. Zou 't geen echte transformatie noemen, maar er zit toch 20 kg verschil tussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sportquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die krimpt sneller als je sport.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik een paar berichten daarna uitgelegd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?
Ah ik zie het ja. Moet maar nog harder trainen en minder vreten. Heb ongeveer jouw before foto als lichaam nu, inderdaad zat spiermassa maar er mag wel wat vet af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik een paar berichten daarna uitgelegd.
Hoeveel tijd zat ertussen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |