Goede buik.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ [url=http://25.media.tumblr.com/97c6d9aedab780ee2f7ee1a5d90010ac/tumblr_mu1lyiZ1uc1sw12vzo1_1280.jpg#http://24.media.tumblr.co(...)1_500.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
Overtollige huid is er niet altijd en zo wel dan valt het redelijk te verbergen. Wordt lastiger bij 30+ kilo denk ik. Ik ben zelf 24 kilo afgevallen en heb eigenlijk geen los vel behalve dat mijn borsten iets minder perky zijn helaas.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
Waar is toch de overtollige huid gebleven van al die jongens en meisjes die ergens tussen de 15-30 kilo zijn afgevallen
Ik heb het doorgegeven aan de desbetreffende dames en ze zullen zich weer aanpassen naar jouw wens.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind zichtbare spieren bij vrouwen niet zo mooi. Bij de bovenstaande twee gaat mijn voorkeur uit naar de before's. De after van de bovenste vind ik echt helemaal niets.
Trekt redelijk weg, vooral als je jong bent. Dit heeft natuurlijk te maken met hoe snel en op wat voor manier je afvalt.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
Waar is toch de overtollige huid gebleven van al die jongens en meisjes die ergens tussen de 15-30 kilo zijn afgevallen
Zeg jij.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ecto.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef SaucyCock het volgende:
Hoe kan je ooit zo dik worden?
Ik moet juist moeite doen om niet af te vallen.
Duidelijk een meso.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ecto.
Als je de hele dag door eet is dat vrij makkelijk. Mits je van eten houdt dan.
quote:
2000-3000 is niet heel veel voor een man en het is maar de vraag of je daadwerkelijk zoveel eet. Maar ja, mensen zijn niet allemaal hetzelfde. Zo vind ik het weer moeilijk te begrijpen hoe iemand moeite kan hebben om op gewicht te blijven.quote:Maar ik eet juist heel veel, 2000-3000 kcal p/dag en moet als nog opletten dat ik geen gewicht verlies.
zonde wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Nr. 2 in de OP had echt wel overtollig vel. Dat is operationeel verwijderd.
nee, dat het zover heeft weten te komen dat het niet meer mogelijk was om terug te gaan zonder blijvende schadequote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vond het mooier met los vel?
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Nr. 2 in de OP had echt wel overtollig vel. Dat is operationeel verwijderd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij de dijen:
[ afbeelding ]
Dus ik denk dat bij deze transformaties er wel meer mensen zitten met los vel maar de foto's laten dat niet zien. Zoals hieronder.
[ afbeelding ]
Zij heeft erge hangborsten gekregen en spaart nu voor een borstlift.Zal bij de meesten wel operationeel verwijderd zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft natuurlijk knap, dat soort prestaties!
Kan je altijd nog langs de huisarts gaan en evt medicijnen krijgen (neem ik aan).quote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef SaucyCock het volgende:
Pestkoppen!
Nee, ik weeg nu 80kg, maar het wisselt heel erg tussen de 70-80.
Ik vind 3000 kcal vrij veel voor iemand die nauwelijks beweegt.
Hyperthyreoïdie zit in de familie, dat zou het eventueel kunnen zijn.
Ja, misschien post ik die wel als ik op mijn streefgewicht zit.quote:Heb je ook pics van jouw transformatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |