waarom toch zoveel meer make-up altijd bij de after'squote:Op zondag 8 december 2013 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Mooi ditquote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
ah ik zie de verandering, ze heeft een trui aangetrokken... srs max 4 kg is ze aangekomen ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef boeraap het volgende:
[..]
ah ik zie de verandering, ze heeft een trui aangetrokken...
grapje toch?quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef boeraap het volgende:
[..]
ah ik zie de verandering, ze heeft een trui aangetrokken... srs max 4 kg is ze aangekomen ofzo
15kg en je bent niet wies.quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef boeraap het volgende:
[..]
ah ik zie de verandering, ze heeft een trui aangetrokken... srs max 4 kg is ze aangekomen ofzo
Een lichaam krijgen als een olympische turnster is niet perse een vooruitgang.quote:
Goede buik.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ [url=http://25.media.tumblr.com/97c6d9aedab780ee2f7ee1a5d90010ac/tumblr_mu1lyiZ1uc1sw12vzo1_1280.jpg#http://24.media.tumblr.co(...)1_500.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
Overtollige huid is er niet altijd en zo wel dan valt het redelijk te verbergen. Wordt lastiger bij 30+ kilo denk ik. Ik ben zelf 24 kilo afgevallen en heb eigenlijk geen los vel behalve dat mijn borsten iets minder perky zijn helaas.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
Waar is toch de overtollige huid gebleven van al die jongens en meisjes die ergens tussen de 15-30 kilo zijn afgevallen
Ik heb het doorgegeven aan de desbetreffende dames en ze zullen zich weer aanpassen naar jouw wens.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind zichtbare spieren bij vrouwen niet zo mooi. Bij de bovenstaande twee gaat mijn voorkeur uit naar de before's. De after van de bovenste vind ik echt helemaal niets.
Trekt redelijk weg, vooral als je jong bent. Dit heeft natuurlijk te maken met hoe snel en op wat voor manier je afvalt.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
Waar is toch de overtollige huid gebleven van al die jongens en meisjes die ergens tussen de 15-30 kilo zijn afgevallen
Zeg jij.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ecto.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef SaucyCock het volgende:
Hoe kan je ooit zo dik worden?
Ik moet juist moeite doen om niet af te vallen.
Duidelijk een meso.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ecto.
Als je de hele dag door eet is dat vrij makkelijk. Mits je van eten houdt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |