Ik hou van vrouwen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 06:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha yuri houd van skinny fat chicks
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:40 schreef roflmaker het volgende:
[..]
RIP Zyzz ook al heeft hij heel wat door zon strot gegooid en in zn bloed gespoten
Do not stand at my grave and weep,quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mocht ook eigenlijk niet ontbreken idd.
Net zo'n Brad Pitt nu.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lolllll die droogt opeens goed op.
Snooki is zo mooi gewordenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Snooki past hier ook wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind je dat wat? Beetje hipster kop... Heb een hekel aan hipsters.quote:
Deze transformaties zijn wel wat groter dan alleen andere houding en andere belichting. Bovendien kan je ze gewoon terugvinden op tumblr en horen ze niet bij een speciaal dieet of pil. Het is geen marketing.quote:
Jezus inderdaadquote:
waarom toch zoveel meer make-up altijd bij de after'squote:Op zondag 8 december 2013 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Mooi ditquote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
ah ik zie de verandering, ze heeft een trui aangetrokken... srs max 4 kg is ze aangekomen ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Toen
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef boeraap het volgende:
[..]
ah ik zie de verandering, ze heeft een trui aangetrokken...
grapje toch?quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef boeraap het volgende:
[..]
ah ik zie de verandering, ze heeft een trui aangetrokken... srs max 4 kg is ze aangekomen ofzo
15kg en je bent niet wies.quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef boeraap het volgende:
[..]
ah ik zie de verandering, ze heeft een trui aangetrokken... srs max 4 kg is ze aangekomen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |