Dat is kankerverwekkend.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef BlueJeans het volgende:
Naakt, maar in winter elektrische deken aan!
Geboren worden ook.quote:
Ken iemand met achternaam kok als ik hem op straat tegen kom zeg ik heey cockquote:
Ik ken iemand met de voornaam kok, als ik hem op straat tegenkom draai ik een drol in z'n mond.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ken iemand met achternaam kok als ik hem op straat tegen kom zeg ik heey cock gahahahihoha
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg lastig in slaap vallen.
Strakke sokkenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Aah met sokken slapen vind ik echt verschrikkelijk. Mijn tenen moeten vrij kunnen bewegen.
Maar wat nou als je intussen in slaap bent gevallenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb soms wel sokken aan tot m'n deken warm is, dan doe ik ze uit, want veel te heet..
dat gebeurt nooit, het duurt altijd even voor ik slaap en mocht het wel gebeuren, dan zal ik ws na een tijdje wakker worden van de hitte. Dat word ik zonder sokken al regelmatig en als ik érgens een hekel aan heb in bed, zijn het wel te hete voetenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:34 schreef ludicrous_monk het volgende:
[..]
Maar wat nou als je intussen in slaap bent gevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |