Van douchen hebben jullie niet gehoord?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef bulbjes het volgende:
En dan de damp van aars/ penislucht onder de dekens
Ik had een ex die last had van overmatige transpiratie. Dan werd ik wel eens wakker tegen hem aan (of als ik me dan omdraaide) en dan was mijn pyama drijf- en drijfnat, of het stuk bed/ de dekens waar we op/ onder lagenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:04 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Al had ik ooit eens een bedpartner die ook verschrikkelijk stonkwas ook maar eenmalig gelukkig (dat ze bij mij sliep dan).
Hehe, daar lijkt het wel op, zeker als je deze reactie erbij in ogenschouw neemt:quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]Volgens mij ben jij pot.
Of je hebt een lelijke vent.
Dit klinkt toch vooral alsof je òf je niet helemaal kan ontspannen bij je partner òf je hebt een dwangneurose betreffende hygiëne.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:02 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Als hij z'n ding gedaan heeft kleed ik me het liefst direct weer aan(ook tegen evt. nog lichaamssappen en zo). In ieder geval binnen een paar minuten (dan vind ik het wel weer genoeg geknuffeld, en wil niet naakt in slaap vallen want na verloop van tijd voel ik me dan naakt/ vernederd en wil ik iets aan doen. Dan kan ik dat beter meteen doen voor ik in slaap val).
Hou er ook niet van als hij aan me zit, ook een reden dat ik liever direct weer iets aantrek. Dan kan ie er tenminste minder makkelijk bij![]()
Pyama gaat alleen uit omdat hij er bovenop wil. En liefst zou ik dan soms ook alleen m'n broek uit doen en pyamatrui aanhouden (als ik moe ben of het koud is of ik me onprettig voel vooral dan).
Mocht ik heel moe zijn en in slaap vallen, dan word ik toch vaak na verloop van tijd wakker en moet iets aan doen omdat ik me anders naakt/ vernederd/ niet fijn voel![]()
Moet wel toegeven dat het vaak fijner knuffelt als niet alleen hij, maar ook ik naakt ben. Stof ertussen voelt toch minder fijn en minder intiem. Maar houd niet echt van (lang) knuffelen met m'n vriend.
Maar je hebt dus ook nooit sex in bed? Of plan je dat zo, dat direct daarna het beddengoed gewassen wordt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind zweet van een iets andere orde dan andere sappen eerlijk gezegd.
Keukentafel FTW!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook nooit sex in bed? Of plan je dat zo, dat direct daarna het beddengoed gewassen wordt?
Dat ziet er zo belachelijk uit voor het slapen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou ja... Is een slipdress ook een nachtpon? Dan ja
Zoiets dus:
whehe, die is wel leuk!quote:Op woensdag 11 december 2013 04:10 schreef uppie83 het volgende:
http://www.thisiswhyimbroke.com/suit-pajamas
Als ik haar was zou ik iig met een seksuoloog gaan praten, want dit klinkt niet normaalquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]Volgens mij ben jij pot.
Of je hebt een lelijke vent.
Was een geintjequote:Op woensdag 11 december 2013 08:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe, die is wel leuk!![]()
Zit ie lekker?
Dat dacht ik al welquote:Op woensdag 11 december 2013 14:42 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Was een geintjeZou het ook wel eens willen testen eigenlijk
Pff, ik zou het bed uit drijven denk ikquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Patoshik het volgende:
Ondergoed en lang strak hemdje zodat het niet omhoog kruipt en ik misschien een koude rug krijg.
In de zomer gewoon een dun hemdje want aangezien ik nog thuis woon (met mensen die plotseling kunnen binnen komen, is nog nooit gebeurd maar kan natuurlijk wel) is het niet prettig om alleen in ondergoed te slapen.
Ohja in de winter soms met bedsokken en een elektrische deken omdat ik niet in slaap kan komen als ik het koud heb.
En bij m'n vader thuis 2 winterdekens, fleecedeken, elektrische deken, lange broek, sokken en een warm vriendje. Daar is het zoooo koud.
Ik in een normaal verwarmd huis ook wel.. Alleen daar als je uit ademt hebt je gewoon van die dampen. Het zal me niks verbazen als het vriest het daar ook onder nul is.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel
[..]
Pff, ik zou het bed uit drijven denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |