Balances -> BTC -> Deposit -> adres aanmaken -> overmakenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:00 schreef Gkhn het volgende:
Wtf hoe zet ik BTC over naar die Cryptsy?
Gelukt thanksquote:Op woensdag 4 december 2013 14:00 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Balances -> BTC -> Deposit -> adres aanmaken -> overmaken
Wacht dan kijk ik even.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Ranjit het volgende:
Is het verstandig om nu WDC in te kopen?
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Ranjit het volgende:
Is het verstandig om nu WDC in te kopen?
Het antwoord zou ja kunnen zijn.quote:
is echt lastig te zeggen, deze alt coins zijn zo risicovol als wat,quote:
Niet geschoten is altijd mis. Beter 10 vogels in je hand dan een dode hond.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het antwoord zou ja kunnen zijn.
CENTquote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Toto69 het volgende:
Beter in welke altcoin dan ook stappen dan in PPC
Nu lijkt WDC me wel iets veiliger dan QRK, CENT of COL etc.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is echt lastig te zeggen, deze alt coins zijn zo risicovol als wat,
ben er zelf vorige week ingestapt, gewoon voor de lol
klopt, mijn qrk en cent heb ik voorlopig ook echt geen hoop in. wdc lijkt wel wat meer leven in te zittenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu lijkt WDC me wel iets veiliger dan QRK, CENT of COL etc.
ach.. Je kan ook een week wachten. Dan zal ppc vast op 8 staan ofzo..quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Toto69 het volgende:
Beter in welke altcoin dan ook stappen dan in PPC
5.8 ja, dat ding is zo stabiel als wat maar doet geen flikkerquote:Op woensdag 4 december 2013 14:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ach.. Je kan ook een week wachten. Dan zal ppc vast op 8 staan ofzo..
op hoeveel heb je gekocht dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
5.8 ja, dat ding is zo stabiel als wat maar doet geen flikker
uit quark wil ik ook zsm stappenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja. Mn mec en qrk zijn wel 50% gezakt. Anders had ik die verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |