quote:Op woensdag 4 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De je bent zelf een award
Voor de user met de slechtste grappen
De Louis van Gaal-juich awardquote:Op woensdag 4 december 2013 20:37 schreef Elan het volgende:
Misschien ook iets met Louis v Gaal.
User die altijd het meest overtuigd is van zijn eigen gelijk oid
Ik zeg altijd koekoek. Dit valt via Sherlock te controleren.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Louis van Gaal-juich award
Voor de user die het best 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' post nadat zijn team heeft gescoord.
*met zware bottenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
De Jeroen Verhoeven award
Voor de user met een structureel overgewicht
Ik begrijp het.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er moet nog wel een keuze blijven tussen Happel en andere users he.
Ondanks de toevoeging gaat Happel alsnog 100 procent van de stemmen krijgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er moet nog wel een keuze blijven tussen Happel en andere users he.
jij hebt heulemaal geen team.. Of welquote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd koekoek. Dit valt via Sherlock te controleren.
In de tijd dat jij er niet was ben ik ontmaskerd door GGMM als de Groningen supporter die ik ben.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij hebt heulemaal geen team.. Of wel
*kijkt in sherlock
Ik voel me wel aangesprokenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Louis van Gaal-juich award
Voor de user die het best 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' post nadat zijn team heeft gescoord.
Die win jij.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Zlatan Ibrahimovic award
De user die legendarische uitspraken doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |