SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Vanmorgen een tijdje kunnen spelen, opvallende zaken:
-Rubberbanding
-1-hit-kills (maar nu vermoedelijk nog door de slechte netcode, nieuwe patch komt eraan las ik op Kotaku en is server-side)
-Nog steeds af en toe haperend geluid
-Texture/render problemen op sommige maps (verkeerd toegepastte textures en constant verspringen)
-Random wel/geen freelook in vliegtuigen, als je seats switcht is het over maar het staat zo knullig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Godver wat ben ik toch slecht.Echt lastig je draai te vinden als je nog redelijk nieuw bent, dan is alt-tabben of er gewoon mee kappen te verleidelijk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Het vliegtuigje voor de support moet je een assignment doen: 1x Air Sup ribbon (potje Air Sup winnen) en 3x een Jet ribbon (5 kills in 1 potje krijgen, is moeilijk zat, je moet zoeken naar Air Sup servers met 300-400 tickets, dan kan je wel 5 kills in een potje halen).quote:Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Hoe? :S
Ik kan die dingen trouwens ook niet vinden op battlelog.
Voor de recon moet je een kill met de Bombing Raid. Dat is een bomber die je kan oproepen met een stationary-aa achtige trailer waar je in kunt gaan zitten soms (niet constant, dat zou op zijn), dat karretje staat bij de middelste vlag altijd (D) op de nieuwe maps.
Assignments zijn Safe Raiding en Eyes in the Sky (de 1e 2 bronzen China Rising assignments).![]()
Blij dat ik geen premium heb, heb geld bespaard zo te zienquote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanmorgen een tijdje kunnen spelen, opvallende zaken:
-Rubberbanding
-1-hit-kills (maar nu vermoedelijk nog door de slechte netcode, nieuwe patch komt eraan las ik op Kotaku en is server-side)
-Nog steeds af en toe haperend geluid
-Texture/render problemen op sommige maps (verkeerd toegepastte textures en constant verspringen)
-Random wel/geen freelook in vliegtuigen, als je seats switcht is het over maar het staat zo knullig.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
BF4 ziet er trouwens niet verkeerd uit op de PS4.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
BF3 vond ik ook een verschrikking in vergelijking met BC2, duurde een half jaar voor ik het uberhaupt veel ging spelen...quote:Op woensdag 4 december 2013 14:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Blij dat ik geen premium heb, heb geld bespaard zo te zienI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En het lukt me niet meer om games te joinen opeens. Hij laadt bf4.exe wel in de achtergrond maar hij kan em niet communicaten met battlelog ofzo.
Ook staat er een update voor china rising oid beschikbaar maar die kan hij niet downloaden
Conscience do cost.![]()
Repair install gedaan en nu gaat hij opeens weer bijna 5 gig (dus china rising) opnieuw downloaden. Dat is opeens van de schijf verdwenen ofzo
Conscience do cost.![]()
Wat is de goedkoopste manier om aan BF4 en alle toekomstige DLC's te komen? BF4 standaard en Premium lidmaatschap nemen?
Battlepacks maken mij niet zo veel uit. Die kun je toch vrijspelen.![]()
http://www.g2play.net/sto(...)-EA-Origin-Keys.htmlquote:Op woensdag 4 december 2013 21:32 schreef Skwish het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om aan BF4 en alle toekomstige DLC's te komen? BF4 standaard en Premium lidmaatschap nemen?
Battlepacks maken mij niet zo veel uit. Die kun je toch vrijspelen.
dit is een redelijke aanbieding op het moment, nog 10 uur geldig.![]()
Wachten tot het spel af is. Tegen die tijd is de prijs vast een stuk gedaald.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:32 schreef Skwish het volgende:
Battlepacks maken mij niet zo veel uit. Die kun je toch vrijspelen.![]()
krap 70 euro is een prima prijs, alleen moet het gewoon nog op het niveau van BF3 komen. EA doet dit maar 1x goed fout denk ik...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wachten tot het spel af is. Tegen die tijd is de prijs vast een stuk gedaald.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nieuw record4 lvls up in 1 potje
lvl 76 nu en 11k xp nog tot volgend level
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
No lifequote:Op woensdag 4 december 2013 23:50 schreef Convict het volgende:
Nieuw record4 lvls up in 1 potje
lvl 76 nu en 11k xp nog tot volgend level
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Easy modequote:gemiddeld 2 lvl's up per potje. en ze duren niet langer dan 30 min die potjes.
72 uur heb ik maar gespeeld, wss minder uur dan jou
Hier blijft de teller toch echt steken op krap 43 uur waarvan pakweg 10 uur idlequote:Op woensdag 4 december 2013 23:58 schreef Convict het volgende:
[..]
Easy modegemiddeld 2 lvl's up per potje. en ze duren niet langer dan 30 min die potjes.
72 uur heb ik maar gespeeld, wss minder uur dan jou
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 5 december 2013 00:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier blijft de teller toch echt steken op krap 43 uur waarvan pakweg 10 uur idle
AA goed weten te gebruiken. flags capturen, inf neer maaien, vliegtuigjes en heli's slopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef Quotidien het volgende:
Hoe kom je aan zoveel exp dan (minus de double xp) ?
Je haalt heel snel service stars hierdoor (AA vergt niet veel xp voor een aa service star) en die leveren zeker nu met double xp zwaar veel xp op
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:51 schreef Convict het volgende:
[..]
flags capturen, inf neer maaien, vliegtuigjes en heli's slopen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Zat laatst op een server waar je niet op mocht boven level 40.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:09 schreef Quotidien het volgende:
Godver wat ben ik toch slecht.Echt lastig je draai te vinden als je nog redelijk nieuw bent, dan is alt-tabben of er gewoon mee kappen te verleidelijk.
Heb ook niemand gezien boven level 40.
N00bs onder elkaar, speelt wat prettiger
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
Mij lukt het iigquote:Op donderdag 5 december 2013 00:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.sta altijd boven aan in de AA
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: