SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Zelf vind ik het altijd heerlijk om de strijd te zien in de BPL, komt de wedstrijden alleen maar ten goedequote:Op woensdag 4 december 2013 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah, ja had ook zomaar gekund. Heb het artikel half gelezen, maar het is wel zo: scheidsrechters in Nederland zijn echt pussies. Het aantal kaarten wat hier gegeven wordt is voor mijn gevoel meer dan in andere landen.
Ik vind Kuipers trouwens wel echt een hele goede scheidsrechter. Als die man CL-wedstrijden fluit, ben ik altijd zijn beoordelingen aan het beoordelen. Hij/zijn team maakt nauwelijks fouten.
![]()
Wat is stof toch een kutuitvindingAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ze mogen van mij best streng of juist coulant zijn, zolang ze maar consequent zijn. En dat is nou net het grote probleem. En ook de scheidsrechterscommissie die daarachter zit (en de aanklagers etc) zijn dat niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef Freire het volgende:
[..]
Klopt. Zelf vind ik het altijd heerlijk om de strijd te zien in de BPL, komt de wedstrijden alleen maar ten goedeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een soapquote:Op woensdag 4 december 2013 11:09 schreef Tim86 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-nikkie-plessen.html
Raffie blaft
Feyenoord Rotterdam![]()
Vreemdgaan als je Sylvie Meis hebtquote:Op woensdag 4 december 2013 11:09 schreef Tim86 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-nikkie-plessen.html
Raffie blaft![]()
![]()
Brooklyn Nine-Nine, zo flauw, zo geniaal![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks, dit is wel iets voor mij volgens mij. Aan de cast kan je al een beetje zien wat voor serie het is. Alleen Andre Braugher ken ik van serieuze serieuzere films en series.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:17 schreef Tim86 het volgende:
Brooklyn Nine-Nine, zo flauw, zo geniaal![]()
![]()
Ik zou het serieus op mijn cv zetten.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet in chronologische volgorde, maar direct bovenaan, als belangrijkste wapenfeitquote:Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus op mijn cv zetten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus op mijn cv zetten.
En dan laat ik mijn overige veroveringen wel zitten.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kassameisje ook?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan laat ik mijn overige veroveringen wel zitten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
linkquote:Op woensdag 4 december 2013 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze was laatst op tv. Die mag er wel op ja.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kkgierquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Golden boy Pogba, nog een schepje bovenop de 'baal-factor' van Man Utd
Lukaku 2de toch? Hopelijk wordt hij nog vriendjes met José![]()
![]()
Rest maken ze niet bekend toch..alleen nr 1?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef ThadCastle het volgende:
Golden boy Pogba, nog een schepje bovenop de 'baal-factor' van Man Utd
Lukaku 2de toch? Hopelijk wordt hij nog vriendjes met José
Krijg niet echt een lekker gevoel bij dit soort berichten mbt Lukaku..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net een zaalbal met die rare profiellekesquote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Das godverdomme een mooien bal jongeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft wel gewoon gelijk. Contract is contract en elke speler die tegenwoordig weg wil begint direct met peeuwen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rest maken ze niet bekend toch..alleen nr 1?
Krijg niet echt een lekker gevoel bij dit soort berichten mbt Lukaku..
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat Romelu een baasje is.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het hele jaar Reus bijna niet tegengekomen, maar sinds ik 'm zelf in het team heb, heb ik in 9 potjes nog niet 1x níet tegen hem gespeeld.
quote:Pogba is volgens Tuttosport uitgeroepen tot winnaar en daarna volgen Romelu Lukaku, Julian Draxler, Raphaël Varane en Marquinhos.![]()
Al 9 potjes op rij niet tegen een Serie A team met Ibarbo gespeeld dusquote:Op woensdag 4 december 2013 11:57 schreef Lindgren. het volgende:
Het hele jaar Reus bijna niet tegengekomen, maar sinds ik 'm zelf in het team heb, heb ik in 9 potjes nog niet 1x níet tegen hem gespeeld.![]()
![]()
Wel toevallig dat ze een speler uit de Italiaanse competitie kiezen, ik snap dat dat voor een Italiaanse sportkrant best een lastige stap was.
Maar het is zeker niet onverdiend.![]()
Pas de 2e keer dat iemand uit de Serie A hem wint.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Wel toevallig dat ze een speler uit de Italiaanse competitie kiezen, ik snap dat dat voor een Italiaanse sportkrant best een lastige stap was.
Maar het is zeker niet onverdiend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat valt me nog wel mee dan. Ben niet echt op de hoogte van Italiaanse media maar normaal gesproken zijn die nogal vol van zichzelf.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas de 2e keer dat iemand uit de Serie A hem wint.![]()
Zij organiseren het alleen maar. Stemmen komen van media uit heel Europa.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat valt me nog wel mee dan. Ben niet echt op de hoogte van Italiaanse media maar normaal gesproken zijn die nogal vol van zichzelf.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kwam Reus en Robben wel een aantal keer tegen toen ik met silvers tegen golds speelde. Bijna elk potje tegen BPL of Bundesligaquote:Op woensdag 4 december 2013 11:57 schreef Lindgren. het volgende:
Het hele jaar Reus bijna niet tegengekomen, maar sinds ik 'm zelf in het team heb, heb ik in 9 potjes nog niet 1x níet tegen hem gespeeld.![]()
![]()
Aantal leuke quoteringen vanavond bij Unibet
Newcastle staat op ¤3,40 (uit winnen bij Swansea zonder Michu en Bony) X2 op ¤1,70 en DNB op ¤2,45
Ado thuis winnen tegen Heerenveen op ¤2,90, Heerenveen op ¤2,25
Stoke thuis tegen Cardif op ¤2,20
Houd het zelf bij een aantal funbets (5 combo's van 2 euro gespeeld)![]()
Waar vind je op Unibet die gratis gifts?
edit: nvm, gevonden.Adventkalender.
[ Bericht 34% gewijzigd door Lindgren. op 04-12-2013 12:44:33 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tot nu toe is het pure baggerquote:Op woensdag 4 december 2013 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
Waar vind je op Unibet die gratis gifts?
edit: nvm, gevonden.Adventkalender.
![]()
Ik vind het ook tegenvallen ja.. 5 euro na het rondspelen van 30 euro.quote:
Mwah, is niet verkeerd hoor.
Zijn gewoon leuke kleinigheidjes.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
EA forum werkt hier weer niet..had ik een tijdje terug ook al..kon ik nooit dat forum op. Nu dus weer. Gaat echt lekker daar. Spel is onspeelbaar, forum onbereikbaar voor veel mensen en iedere dag komt er weer iets nieuws bij zo lijkt het.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En een web app die constant vastloopt. Er zal wel weer een maintenance komenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:12 schreef Tim86 het volgende:
EA forum werkt hier weer niet..had ik een tijdje terug ook al..kon ik nooit dat forum op. Nu dus weer. Gaat echt lekker daar. Spel is onspeelbaar, forum onbereikbaar voor veel mensen en iedere dag komt er weer iets nieuws bij zo lijkt het.![]()
![]()
Ik hoop het. Want tot die tijd is het compleet nutteloos om het spel te spelen. Mensen leaven ook vaker lijkt het nu, om lekker nog even je tegenstander te naaien.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En een web app die constant vastloopt. Er zal wel weer een maintenance komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huh wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat valt me nog wel mee dan. Ben niet echt op de hoogte van Italiaanse media maar normaal gesproken zijn die nogal vol van zichzelf.![]()
![]()
Daar vliegende panters.quote:
Geweldige DVD.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Lekker naar de Upstairs in Mill. In die kelderquote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar vliegende panters.
Geweldige DVD.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar Jean-Pierre en Ricardo waren langsgekomen, dus...quote:Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker naar de Upstairs in Mill. In die kelder
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Haha ja niet helemaal juist geformuleerd. Maar dit is het internet en daarom heb ik er schijt aan.quote:![]()
Sickquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En terecht.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja niet helemaal juist geformuleerd. Maar dit is het internet en daarom heb ik er schijt aan.![]()
Fucked up.
We willen binnenkort onze zomervakantie boeken, maar een maatje van ons mag nog niet naar het buitenland (allemaal 16/17 jaar). Vorig jaar al bij Camping Puin & Zand geweest in Renesse, maar nu willen we wat meer comfort. Wat valt er aan te raden?
PSN: DePresident_![]()
Texel.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:58 schreef DePresident. het volgende:
Fucked up.
We willen binnenkort onze zomervakantie boeken, maar een maatje van ons mag nog niet naar het buitenland (allemaal 16/17 jaar). Vorig jaar al bij Camping Puin & Zand geweest in Renesse, maar nu willen we wat meer comfort. Wat valt er aan te raden?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Terschelling.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:58 schreef DePresident. het volgende:
Fucked up.
We willen binnenkort onze zomervakantie boeken, maar een maatje van ons mag nog niet naar het buitenland (allemaal 16/17 jaar). Vorig jaar al bij Camping Puin & Zand geweest in Renesse, maar nu willen we wat meer comfort. Wat valt er aan te raden?
Voor comfort boek je een bungalow, voor gezelligheid sta je op Terpstra.Feyenoord Rotterdam![]()
Herperduin of De Lithse Hamquote:Op woensdag 4 december 2013 13:58 schreef DePresident. het volgende:
Fucked up.
We willen binnenkort onze zomervakantie boeken, maar een maatje van ons mag nog niet naar het buitenland (allemaal 16/17 jaar). Vorig jaar al bij Camping Puin & Zand geweest in Renesse, maar nu willen we wat meer comfort. Wat valt er aan te raden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn gedachte.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Terschelling.
Voor comfort boek je een bungalow, voor gezelligheid sta je op Terpstra."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Knokke in Belgie geen optie? Boek een fraai huis/appartement en je hebt er genoeg stap mogelijkheden.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:58 schreef DePresident. het volgende:
Fucked up.
We willen binnenkort onze zomervakantie boeken, maar een maatje van ons mag nog niet naar het buitenland (allemaal 16/17 jaar). Vorig jaar al bij Camping Puin & Zand geweest in Renesse, maar nu willen we wat meer comfort. Wat valt er aan te raden?![]()
eensquote:Op woensdag 4 december 2013 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
voor gezelligheid sta je op Terpstra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon wel naar het buitenland gaan. Toen ik 16 was ging ik naar Salou (Calella of Blanes idem dito). Prima naar m´n zin gehad en qua kosten valt het ook wel mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:58 schreef DePresident. het volgende:
Fucked up.
We willen binnenkort onze zomervakantie boeken, maar een maatje van ons mag nog niet naar het buitenland (allemaal 16/17 jaar). Vorig jaar al bij Camping Puin & Zand geweest in Renesse, maar nu willen we wat meer comfort. Wat valt er aan te raden?![]()
Gewoon die maat achterlaten dus? Goeie teamplayer ben jij.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gewoon wel naar het buitenland gaan. Toen ik 16 was ging ik naar Salou (Calella of Blanes idem dito). Prima naar m´n zin gehad en qua kosten valt het ook wel mee.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Je kunt ook een reisje naar Tsjechië maken, het verblijf en het vervoer zijn iets duurder, maar als je daar eenmaal bent, is het echt heerlijk goedkoop.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:58 schreef DePresident. het volgende:
Fucked up.
Best een mooi land ook hoor.
Nee natuurlijk niet, gewoon die ouders ompraten. Wat zijn dat nou voor droeftoeters dat hij niet naar het buitenland mag.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon die maat achterlaten dus? Goeie teamplayer ben jij.
Ouders zijn waarschijnlijk zelf nog nooit het dorp uit geweest en vinden de grote stad al eng. Bijbelgordel?![]()
Zegt net dat ie niet naar het buitenland mag kom jij met tsjechiequote:Op woensdag 4 december 2013 14:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kunt ook een reisje naar Tsjechië maken, het verblijf en het vervoer zijn iets duurder, maar als je daar eenmaal bent, is het echt heerlijk goedkoop.
Best een mooi land ook hoor.. Praag is wel een van de vetste steden waar ik geweest ben trouwens.
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon die ouders ompraten. Wat zijn dat nou voor droeftoeters dat hij niet naar het buitenland mag.!
hij heeft wel grote doppen zeg, zeker aan de pillen die ouwe morganquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tobi heeft opzich wel gelijk hoor, als alle andere ouders het goed vinden kan je echt wel iets regelenquote:.
![]()
shit, ik wilde Tobi-Wan quoten.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zegt net dat ie niet naar het buitenland mag kom jij met tsjechie. Praag is wel een van de vetste steden waar ik geweest ben trouwens.
Praag vond ik ook echt mooi. Dat oude gedeelte.
Inderdaad. Paar prachtige dagen gehad... wel meer van die oostblok steden hebben me positief verrast.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
shit, ik wilde Tobi-Wan quoten.
Praag vond ik ook echt mooi. Dat oude gedeelte.![]()
Praag moet ik ook nog een keer heen. Maar sinds ik op deze facebook pagina werd gewezen staat Stockholm bovenaan mijn lijstje.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
shit, ik wilde Tobi-Wan quoten.
Praag vond ik ook echt mooi. Dat oude gedeelte.![]()
Dit. In Nederland op vakantie gaan is aardig pauper.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wij gingen naar Praag met werkweek. Te geniaal was het daar.
Gewoon Praag of Kroatië of Macedonië ofzo, kost niks en zeer zeer goed te doenVliegticket kost 50 eurotjes heen en terug
![]()
![]()
Niet zo snel oordelen. Ventje was net 16 toen hij met ons meeging naar Zeeland. Z'n broer is toen beroofd in het buitenland en nu zijn z'n ouders een beetje bangetjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon die ouders ompraten. Wat zijn dat nou voor droeftoeters dat hij niet naar het buitenland mag.
Ouders zijn waarschijnlijk zelf nog nooit het dorp uit geweest en vinden de grote stad al eng. Bijbelgordel?
Lloret hier, was tof jaquote:Op woensdag 4 december 2013 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Toen ik 17 was ging ik naar Blanes, was prima te doen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha goeiequote:Op woensdag 4 december 2013 14:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bulgarije is ook wel leuk trouwens.
Houd die jonge niet voor gek joh![]()
Ga dan naar Hongarije (SióFOK!)quote:Op woensdag 4 december 2013 14:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bulgarije is ook wel leuk trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spanjequote:Op woensdag 4 december 2013 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
Als je 16/17 bent zou ik toch gewoon naar Spanje o.i.d gaan en het oostblok nog even overslaanJuist naar Oostblok gaan, veel goedkoper + minder Nederlanders en veel veel gewilde chicks
![]()
![]()
Mwah, Sunny Beach etc zijn toch wel erg mainstream tegenwoordig volgens mij. Kans op leipe shit is in Spanje net zo groot.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
Als je 16/17 bent zou ik toch gewoon naar Spanje o.i.d gaan en het oostblok nog even overslaanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blanes is echt een prima plek voor jongeren van rond de 17 hoor. Je wilt daar niet als jongste rondlopenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
SpanjeJuist naar Oostblok gaan, veel goedkoper + minder Nederlanders en veel veel gewilde chicks
.
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:07 schreef wieisboos het volgende:
Water zit echt een steekje los bij deze vent
[ afbeelding ]
Klopt maar de doelgroep is daar echt wel ouder dan in spanje hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, Sunny Beach etc zijn toch wel erg mainstream tegenwoordig volgens mij. Kans op leipe shit is in Spanje net zo groot.![]()
![]()
Oostblok lijkt me juist helemaal niets. Mag van mij wel wat duurder zijn, zijn toch maar lompe boeren die genoeg werken, dan dat je om de hoek een mes in je ribben kan verwachten.
Ik weet niet hoe oud ik was toen ik voor het eerst in het buitenland kwam.. ik denk ook ongeveer 18. Dat mocht toen gewoon.![]()
Beste vakanties heb ik in Azië gehad > Hong Kong en Indonesië waar je echt zieke tenten hebt om helemaal uit je plaat te gaan en alcohol almost for free![]()
![]()
...met je ouders neem ik aan?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet hoe oud ik was toen ik voor het eerst in het buitenland kwam.. ik denk ook ongeveer 18.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Rest van het Oostblok nog niet echt gezien, wel in een aantal andere Tsjechische steden geweest, allemaal wel vet.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inderdaad. Paar prachtige dagen gehad... wel meer van die oostblok steden hebben me positief verrast.
Is ook zo. Zijn sowieso mooie vakanties. Laatst op fok kwam ik een topic tegen van een meisje van 18 die ook zo'n zuipvakantie wilde doen en die werd finaal de grond in geboord door een leger aan zolderkamerautisten die het maar belachelijk vondenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Blanes is echt een prima plek voor jongeren van rond de 17 hoor. Je wilt daar niet als jongste rondlopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Een land als Macedonië (ben er geweest) heeft heel veel weg van Turkije qua toerisme enz. Je merkt amper dat je in een oud Oostblok land bent zeg maar. Heel westers allemaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef DePresident. het volgende:
Oostblok lijkt me juist helemaal niets. Mag van mij wel wat duurder zijn, zijn toch maar lompe boeren die genoeg werken, dan dat je om de hoek een mes in je ribben kan verwachten.![]()
Boedapestquote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Rest van het Oostblok nog niet echt gezien, wel in een aantal andere Tsjechische steden geweest, allemaal wel vet.![]()
Hadden ook echt een ziek hotel daar echt belachelijk zeker in verhouding met de prijs.![]()
Ik ga dit jaar waarschijnlijk naar IJsland
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wij zijn twee keer naar het oostblok geweest en 2x is er ingebroken in ons huisje en er was een keer zo'n gekke rus/bulgaar/hongaar/roemeen die een vriend van mij in elkaar heeft gemept.
Feyenoord Rotterdam![]()
Iets zegt me dat het geen zuipvakantie met vrienden was..dat is toch wat anders.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet hoe oud ik was toen ik voor het eerst in het buitenland kwam.. ik denk ook ongeveer 18. Dat mocht toen gewoon.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gezondheidquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wutquote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wij zijn twee keer naar het oostblok geweest en 2x is er ingebroken in ons huisje en er was een keer zo'n gekke rus/bulgaar/hongaar/roemeen die een vriend van mij in elkaar heeft gemept.![]()
![]()
Ik hoor ook dit soort verhalen wel meer over bulgarijequote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wij zijn twee keer naar het oostblok geweest en 2x is er ingebroken in ons huisje en er was een keer zo'n gekke rus/bulgaar/hongaar/roemeen die een vriend van mij in elkaar heeft gemept.![]()
![]()
In elk geval mooi om te weten, want na mijn examens ga ik misschien met vrienden door het hele Oostblok heen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Boedapest![]()
Hadden ook echt een ziek hotel daar echt belachelijk zeker in verhouding met de prijs.
Dit soort vakanties moet je echt gewoon een keer meegemaakt hebben vind ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook zo. Zijn sowieso mooie vakanties. Laatst op fok kwam ik een topic tegen van een meisje van 18 die ook zo'n zuipvakantie wilde doen en die werd finaal de grond in geboord door een leger aan zolderkamerautisten die het maar belachelijk vonden
Feyenoord Rotterdam![]()
O dat punt wel, maar ouders die hun kind van 16 nog niet met vrienden naar het buitenland laten gaan meteen droeftoeters noemen vind ik vrijquote:Op woensdag 4 december 2013 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tobi heeft opzich wel gelijk hoor, als alle andere ouders het goed vinden kan je echt wel iets regelen.
-waardig.
Daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het geen zuipvakantie met vrienden was..dat is toch wat anders.![]()
Tja, alle mensen zitten anders in elkaar. Misschien komt het omdat ik dichtbij de kust woon, ik zou namelijk echt nooit naar Zeeland op vakantie gaan. Ik was een vervelende puber, maar mijn ouders vertrouwde mij genoeg om me op het vliegtuig naar Spanje te zetten op mijn 16e. Dat hij niet op vakantie mag naar het buitenland omdat zijn broer een keer is beroofd... Moet zijn moeder ook nog steeds zijn eten voorkauwen?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Niet zo snel oordelen. Ventje was net 16 toen hij met ons meeging naar Zeeland. Z'n broer is toen beroofd in het buitenland en nu zijn z'n ouders een beetje bangetjes.![]()
за рубежом страшно и опасноquote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat punt wel, maar ouders die hun kind van 16 nog niet met vrienden naar het buitenland laten gaan meteen droeftoeters noemen vind ik vrij-waardig.
Ja je hebt van die trein kaarten, dat gaan wij dit jaar misschien ook doen.... nadeel is dat nu iedereen in een andere stad studeert en tentamens allemaal door elkaar lopen etc.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In elk geval mooi om te weten, want na mijn examens ga ik misschien met vrienden door het hele Oostblok heen.![]()
Ga naar Hong Kong wat een stadquote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je hebt van die trein kaarten, dat gaan wij dit jaar misschien ook doen.... nadeel is dat nu iedereen in een andere stad studeert en tentamens allemaal door elkaar lopen etc.Wat je daar allemaal kan doen en shit echt te sick
Die stad is HUGE
![]()
Arenaquote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Lekker naar de Arena in Blanes jongede verhouding was echt 70:30 ofzo in mijn voordeel
![]()
Sala Vega![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Lekker naar de Arena in Blanes jongede verhouding was echt 70:30 ofzo in mijn voordeel
![]()
![]()
![]()
Heerlijk discotheek inderdaad. Maar zou daar nu toch niet meer dood gevonden willen worden.![]()
trollquote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bovendien heb ik alleen vrienden op internet (een paar uitzonderingen)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gastquote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, alle mensen zitten anders in elkaar. Misschien komt het omdat ik dichtbij de kust woon, ik zou namelijk echt nooit naar Zeeland op vakantie gaan. Ik was een vervelende puber, maar mijn ouders vertrouwde mij genoeg om me op het vliegtuig naar Spanje te zetten op mijn 16e. Dat hij niet op vakantie mag naar het buitenland omdat zijn broer een keer is beroofd... Moet zijn moeder ook nog steeds zijn eten voorkauwen?
Lijkt me inderdaad wel tof. Daarom ook meteen na de examens doen, want daarna ga je een hoop van je vrienden niet heel veel meer zien, zeker?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je hebt van die trein kaarten, dat gaan wij dit jaar misschien ook doen.... nadeel is dat nu iedereen in een andere stad studeert en tentamens allemaal door elkaar lopen etc."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Waarom zou ik naar hong kong willen?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ga naar Hong Kong wat een stadWat je daar allemaal kan doen en shit echt te sick
Die stad is HUGE
Dat is echt veel duurder in verhouding. Zijn studenten he![]()
![]()
Ach ja, het boeit eigenlijk geen reet waar je heen gaat. Overal is het concept hetzelfde, veul bier, veul vrouwkes (als je een beetje skilzzz hebt) en heel de week aan gaas zijn.Feyenoord Rotterdam![]()
Goedkoper juist als je 3 weken gaat ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar hong kong willen?
Dat is echt veel duurder in verhouding. Zijn studenten he![]()
![]()
DS2 moet haast wel een fictief personage van je zijn, anders zet je jezelf niet telkens zo voor lul op dit forumquote:Op woensdag 4 december 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bovendien heb ik alleen vrienden op internet (een paar uitzonderingen)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Quote het toch maar even.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
DS2 moet haast wel als fictief personage zijn, anders zet je jezelf niet telkens zo voor lul op dit forum![]()
Heb ik een gevoelige snaar geraakt? Ik bedoel, als jou moeder je eten voorkauwt is dat prima hoor.quote:![]()
dat was wel lachen jaquote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef Freire het volgende:
En dan op zaterdag al die kansloze Spanjaarden voor de deur die met iedereen ruzie gingen maken
Met de trein naar Barcelona was ook wel leuk trouwens![]()
![]()
3 weken in Hong-Kong lijkt me echt teveel van het goedequote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Goedkoper juist als je 3 weken gaat ofzo![]()
![]()
Stad is zo huge dat 3 weken niet voldoende isquote:Op woensdag 4 december 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
3 weken in Hong-Kong lijkt me echt teveel van het goede![]()
![]()
Dat hebben wij toen overgeslagenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was wel lachen ja
Met de trein naar Barcelona was ook wel leuk trouwens
Kwam ook omdat we dat jaar al met school in barca waren geweest.![]()
Ik ken maar weinig mensen goed in het echt.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
DS2 moet haast wel een fictief personage van je zijn, anders zet je jezelf niet telkens zo voor lul op dit forum![]()
Jij kan dat toch allemaal betalen omdat je PS1&2 spelletjes verkoopt?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Stad is zo huge dat 3 weken niet voldoende is"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
lol, werk je hier?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga dit jaar waarschijnlijk naar IJsland![]()
Mijn eerste oostblok-zuipvakantie was in Polen, van oorsprong daar aanwezig voor een voetbaltoernooi maar we waren na 3 potjes al uitgeschakeld en hadden toen nog 4 dagen om te zuipen.
Pluspunten:
- Gewillige dames
- Goedkoop voer/drank
- Optie 2 toevoegen aan optie 1 zorgde voor nog meer lol
- Reiskosten zijn laag met de bus (wij de trein als 'NS voetbalteam' zijnde destijds
- Gastvriendelijk, bijna alle wodka gratis ontvangen
Minpunten:
- Hotel flikkerde haast uit elkaar, inbraak door personeel op hotelkamers
- Neem geen neger mee naar bepaalde tenten
- 90% van die wijven wordt gestuurd om je in een steegje in elkaar te laten slaan
- Stadion was leeg
Ik geef het voor de ervaring een 9.0, de beleving (onze toestand) een 8.5 en de werkelijkheid een 3.0. Wat een treurige bende vol racisten/nazi's, de stad waar wij waren zag er nog beroerder uit als Rotterdam-West en bij ieder lekker wijf keek je eerst 10 keer rond voor je iets durfde terug te zeggen. Al met al was het wel gezellig.![]()
![]()
Ik mis toch wel een beetje die goede oude tijd.
Ik had ook zo'n maat, een flink tonnetje rond, en die was vaak om 11 's ochtends al aan het shotten en bier aan het atten.
Feyenoord Rotterdam![]()
Niet om raar over te komen(dat doe ik toch al), maar ik ben Arisch, dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:20 schreef Lastpost het volgende:
Mijn eerste oostblok-zuipvakantie was in Polen, van oorsprong daar aanwezig voor een voetbaltoernooi maar we waren na 3 potjes al uitgeschakeld en hadden toen nog 4 dagen om te zuipen.
Pluspunten:
- Gewillige dames
- Goedkoop voer/drank
- Reiskosten zijn laag met de bus (wij de trein als 'NS voetbalteam' zijnde destijds
Minpunten:
- 90% van die wijven wordt gestuurd om je in een steegje in elkaar te laten slaan
- Stadion was leeg
Ik geef het voor de ervaring een 9.0, de beleving (onze toestand) een 8.5 en de werkelijkheid een 3.0. Wat een treurige bende vol racisten/nazi's, de stad waar wij waren zag er nog beroerder uit als Rotterdam-West en bij ieder lekker wijf keek je eerst 10 keer rond voor je iets durfde terug te zeggen. Al met al was het wel gezellig.
Ja dat kan in New York ook maar dat zegt niet dat ik het leuk vind om daar 3 weken te zittenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Stad is zo huge dat 3 weken niet voldoende is![]()
![]()
![]()
Ga daar dan wat aan doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen goed in het echt.Feyenoord Rotterdam![]()
Las hier op FOK! een verslag van iemand die van Amsterdam naar Shanghai ging rijden met een groep met wagens (was ook bij 3 op reis zoiets ). Dat lijkt me ook wel echt ongelooflijk gaaf maar weet niet of ik het zou durven
Moet je ook wel echt een paar pieken klaar hebben liggen maar toch.![]()
ga sleeping dogs maar spelen, daar ben je wel drie weken aan kwijt hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
3 weken in Hong-Kong lijkt me echt teveel van het goede
pok gai![]()
Of die gasten die met die dobbelstenen bepaalden wat ze gingen doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
Las hier op FOK! een verslag van iemand die van Amsterdam naar Shanghai ging rijden met een groep met wagens (was ook bij 3 op reis zoiets ). Dat lijkt me ook wel echt ongelooflijk gaaf maar weet niet of ik het zou durven
Moet je ook wel echt een paar pieken klaar hebben liggen maar toch.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wacht wel tot de meeting, dan zien jullie de echte DS2.
????![]()
Jij valt op mannenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Niet qua onderwerp, maar je bent wel ontzettend treurig aan het generaliserenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb ik een gevoelige snaar geraakt? Ik bedoel, als jou moeder je eten voorkauwt is dat prima hoor.
En met dat soort opmerkingen zet je alleen jezelf maar voor schut.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wel erg vet om zo'n trip te maken. Nu is Shanghai niet mijn 1e optie, kom je toch langs een hoop plaatsen waar je liever niet wilt komen als je de taal niet machtig ben volgens mij.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
Moet je ook wel echt een paar pieken klaar hebben liggen maar toch.
Doet me een beetje denken aan The Trip, wat een bazenprogramma was dat.Mezelf voor schut zetten? Beetje mislukte trol dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet qua onderwerp, maar je bent wel ontzettend treurig aan het generaliseren
En met dat soort opmerkingen zet je alleen jezelf maar voor schut.![]()
Werk ik hier?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
EEYquote:Op woensdag 4 december 2013 14:20 schreef Lastpost het volgende:
Pluspunten:
- Gewillige dames
- Goedkoop voer/drank
Minpunten:
- Stadion was leeg
Ik geef het voor de ervaring een 9.0, de beleving (onze toestand) een 8.5 en de werkelijkheid een 3.0. Wat een treurige bende vol racisten/nazi's, de stad waar wij waren zag er nog beroerder uit als Rotterdam-West en bij ieder lekker wijf keek je eerst 10 keer rond voor je iets durfde terug te zeggen. Al met al was het wel gezellig.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Je studeert wel in Rotterdam pik. Je bent te vinden.quote:Hala Madrid !
Shit even snel mijn reactie editenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je studeert wel in Rotterdam pik. Je bent te vinden.
Dit soort shit durf ik niet aan na bovenstaande verhalen over oostblokkers.![]()
Ik ben benieuwd. Je bent of een grote troll en anders weet ik het nietquote:Op woensdag 4 december 2013 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wacht wel tot de meeting, dan zien jullie de echte DS2.Feyenoord Rotterdam![]()
Kan ook een klein trolletje zijn.... ik weet niet hoe lang DS2 is?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Je bent of een grote troll en anders weet ik het niet![]()
Pas maar op, BDIL weet iedere pik in Rotterdam te vinden.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Shit even snel mijn reactie editen
Dit soort shit durf ik niet aan na bovenstaande verhalen over oostblokkers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukkig hoort Kroatië niet bij de Oostblok, maar laten we deze discussie niet voor de 4e keer voerenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Shit even snel mijn reactie editen
Dit soort shit durf ik niet aan na bovenstaande verhalen over oostblokkers.![]()
![]()
Hala Madrid !
Ik ben er ook al ingetrapt inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gelukkig hoort Kroatië niet bij de Oostblok, maar laten we deze discussie niet voor de 4e keer voeren![]()
![]()
Ik ga gewoon dudeweiser roepen en SMLENO op de uni, dan vind ik hem wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas maar op, BDIL weet iedere pik in Rotterdam te vinden.Hala Madrid !
Haha, ik heb geen idee. Misschien moet deze http://www.youtube.com/user/CGPGrey?feature=watchquote:Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gelukkig hoort Kroatië niet bij de Oostblok, maar laten we deze discussie niet voor de 4e keer voeren![]()
![]()
gast er een filmpje over maken?
Vind ze altijd erg leuk.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef byah het volgende:
[..]
gisteren gehoord dat we met het bedrijf naar Ijsland gaanWelk bedrijf en waar kan ik solliciteren? IJsland is zo mooi
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kijk maar uit, Ijsland is een en al geweld en bloed en dood.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ogel-in-ijsland.html![]()
ik hoor het welquote:Op woensdag 4 december 2013 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga gewoon dudeweiser roepen en SMLENO op de uni, dan vind ik hem wel.![]()
Kroatie is tegenwoordig prima te doen voor jongeren, BNN was er ook met 3 op reis. Als je naar die party eiland gaat betaal je niks voor drank, er komen grote artiesten langs en het is goed te doen. Je kan ook naar andere toeristenplekken gaan als je een goed vakantie wil beleven.Hala Madrid !
Net zo klein als Serero.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan ook een klein trolletje zijn.... ik weet niet hoe lang DS2 is?
Nee, 1.83.
Maar ik ga geen bier drinken op de meeting.![]()
En we weten ook allemaal waarom nietquote:Op woensdag 4 december 2013 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net zo klein als Serero.
Nee, 1.83.
Maar ik ga geen bier drinken op de meeting.![]()
![]()
Want dan moet je snel naar de wc.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net zo klein als Serero.
Nee, 1.83.
Maar ik ga geen bier drinken op de meeting.
Ik ben trouwens langer dan jij gr gr"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hoe lang ben je ?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Want dan moet je snel naar de wc.
Ik ben trouwens langer dan jij gr gr![]()
In mijn boek ging het over price fixing.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Bertrand model gaat over undercutten![]()
![]()
1,86quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ze hebben overal wel een wc waar je kan zitten. Ik drink geen bier omdat ik het niet lekker vind.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En we weten ook allemaal waarom niet![]()
kartelvormingquote:Op woensdag 4 december 2013 14:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In mijn boek ging het over price fixing.Hala Madrid !
http://jobs.redbull.com/quote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]Welk bedrijf en waar kan ik solliciteren? IJsland is zo mooi
![]()
Hoe vaak heb je het geproefd? En je vond Radler toch wel lekker?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben overal wel een wc waar je kan zitten. Ik drink geen bier omdat ik het niet lekker vind.![]()
mlofan plsquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
over twee weken weer op de lange lattenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lange latten hier.![]()
Oh, en geen bier lusten.skieën
![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lange latten hier.![]()
Oh, en geen bier lusten.![]()
Ik begin Februariquote:Op woensdag 4 december 2013 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over twee weken weer op de lange lattenskieën
![]()
![]()
Zoveel zin in. Waar ga je heen?![]()
Dat is een misdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lange latten hier.![]()
Oh, en geen bier lusten."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Saalbachquote:Op woensdag 4 december 2013 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik begin Februari![]()
![]()
Zoveel zin in. Waar ga je heen?jij?
![]()
Ja, intense prijsdalingen voorspeld op het NOS-journaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:42 schreef Freire het volgende:
Mannen die geen bier lusten![]()
Trouwens nu we toch in het FUT topic zitten.. Bazen TOTW incoming"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Vanaf 16:00 gaat Kanye echt helemaal los
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
Vanaf 16:00 gaat Kanye echt helemaal los![]()
![]()
tr gemacht.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Meetplannen gemacht. Patjen en ik zijn er sowieso bij. En de met kwark overgoten poedels natuurlijk ook.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waar?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
Meetplannen gemacht. Patjen en ik zijn er sowieso bij. En de met kwark overgoten poedels natuurlijk ook.
Doe maar in Grunn, aangezien dat de mooiste stad van Nederland is en lekker centraal ligt.Feyenoord Rotterdam![]()
Trapz disagreesquote:Op woensdag 4 december 2013 15:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waar?
Doe maar in Grunn, aangezien dat de mooiste stad van Nederland is en lekker centraal ligt.![]()
in Zaandam.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waar?
Doe maar in Grunn, aangezien dat de mooiste stad van Nederland is en lekker centraal ligt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
Meetplannen gemacht. Patjen en ik zijn er sowieso bij. En de met kwark overgoten poedels natuurlijk ook.
Met z'n allen Fok!'en in de starbucks op Utrecht Centraal en alleen communiceren via dit topic, skype en DM.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja leuk en aardig al die praatjes.We moeten gewoon eens echt een meet plannen.
Iemand die de organisatie op zich neemt?
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom niet gewoon in een kroeg?
Kunnen we misschien nog een stripact regelen voor ds2 of thye.
Voor mij zou dat illegaal zijn.
Kroeg is sowieso leuk, alleen is dat voor mij ook onmogelijk na 1 januari.
Oh ik dacht dat jij en Patje dat al hadden gedaanquote:Op woensdag 4 december 2013 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die de organisatie op zich neemt?verkeerd gelezen dus
Feyenoord Rotterdam![]()
We hebben het er alleen een paar keer over gehad.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij en Patje dat al hadden gedaanverkeerd gelezen dus
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Gewoon in Utreg of Amsterdam een taartenbakcursus doen en daarna een kroegje pakken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wij hebben de eerste WOS-meet toen in Utrecht gedaan. Mick O'Connels. Bier, voetbal op tv op de achtergrond, centrale locatie..Niks mis mee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Amsterdam pls.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon in Utreg of Amsterdam een taartenbakcursus doen en daarna een kroegje pakken."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik prefereer Lauwersplaat.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nja wat wil je eigenlijk organiserenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die de organisatie op zich neemt??
Als we een locatie kunnen uitpikken dat voor iedereen te doen is (Utrecht) en een datum kunnen vast prikken (Kerstvakantie) komt de rest van zelf wel.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Of ergens achterin Wijnaldum. Heb ik altijd al eens willen zitten :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:21 schreef Tim86 het volgende:
Of ergens achterin Wijnaldum. Heb ik altijd al eens willen zitten :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
beste idee ooit.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
We kunnen ook een LAN-party houden met liters energydrink en kilo's doritos.
de hele avond/nacht lopen SMLENO'en.
Diegene die de slechtste deals maakt wordt de bitch van DS2 voor een week.Feyenoord Rotterdam![]()
Ook samen Redtuben en alles?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
beste idee ooit.
de hele avond/nacht lopen SMLENO'en.![]()
![]()
neen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Of gewoon in Rutten en lekker jeu de boules spelen met dit volk.
https://www.facebook.com/photo.php?v=729100867100929Feyenoord Rotterdam![]()
Of andersom! DS2 voor een hele week elke dag anaal vernederen met een appel in z'n mond.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
beste idee ooit.
Diegene die de slechtste deals maakt wordt de bitch van DS2 voor een week.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of andersom! DS2 voor een hele week elke dag anaal vernederen met een appel in z'n mond.![]()
![]()
holy shitquote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of andersom! DS2 voor een hele week elke dag anaal vernederen met een appel in z'n mond.![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Het maakt mij niet veel uit zolang het bereikbaar is. En wat maakt het uit als een man geen bier drinktDat is een keuze.
![]()
Echte mannen drinken whiskeyquote:Op woensdag 4 december 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het,maakt mij niet veel uit zolang het bereikbaar is. En wat maakt het uit als een man geen bier drinktDat is een keuze.
![]()
![]()
Ik hou het vaak bij een kinder colaatje.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het maakt mij niet veel uit zolang het bereikbaar is. En wat maakt het uit als een man geen bier drinktDat is een keuze.
Het is niet hip om te zeggen wanneer je een echte man bent. Diegene die dat is weet dat zelf ook welFeyenoord Rotterdam![]()
Ik maak bijna alleen maar slechte deals.. als ik ze uberhaupt kan vinden. Vorig jaar was ik rond deze tijd al lang miljonair.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
beste idee ooit.
Diegene die de slechtste deals maakt wordt de bitch van DS2 voor een week.![]()
Bierquote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
Overigens drinken echte mannen geen bier. Ze zuipen het!Bijstandsdrankje
![]()
![]()
Nu aan het wachten op de trein. Ik kan bij de aankondiging van het TOTW niet profiteren van de prijsstijgingen want dan ben ik nog niet thuis.![]()
Toch niet om ervoor te springen he poesquote:Op woensdag 4 december 2013 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu aan het wachten op de trein. Ik kan bij de aankondiging van het TOTW niet profiteren van de prijsstijgingen want dan ben ik nog niet thuis.![]()
![]()
Nee, om erin te zitten en dan maar hopen dat er leuke chicks in de trein zitten. En vervolgens niks zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Toch niet om ervoor te springen he poes![]()
Wel stiekem foto's maken he!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, om erin te zitten en dan maar hopen dat er leuke chicks in de trein zitten. En vervolgens niks zeggen.Niet vergeten om de flits uit te zetten.
Ah, een stille genieterquote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, om erin te zitten en dan maar hopen dat er leuke chicks in de trein zitten. En vervolgens niks zeggen.! Wel uitkijken dat de vrouwen niet te veel lopen te soppen he
Feyenoord Rotterdam![]()
Heel zachtjes luisteren naar Talk dirty to me van Jason Derulo terwijl je kiekjes schietquote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, om erin te zitten en dan maar hopen dat er leuke chicks in de trein zitten. En vervolgens niks zeggen.![]()
![]()
Ik maak nooit foto's in de trein behalve wanneer er iemand slaapt.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heel zachtjes luisteren naar Talk dirty to me van Jason Derulo terwijl je kiekjes schiet![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak nooit foto's in de trein behalve wanneer er iemand slaapt.
Feyenoord Rotterdam![]()
Jij en zelfspot? Je hebt het lef nog niet om hier te posten dat je slecht bent in FIFA.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak vaak grappen over mezelf maar dat is satire.
Helaas zitten er nog geen leuke chicks in de trein.![]()
Omdat dat ook niet zo is. Ik speel soms niet goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij en zelfspot? Je hebt het lef nog niet om hier te posten dat je slecht bent in FIFA.![]()
Dit is satire?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat dat ook niet zo is. Ik speel soms niet goed.![]()
Ik zie nu ineens DS2 voor me die met zijn jasje gaat smijten op de meetquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
leaveds2alone.pngOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Drogreden.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je sinds '96 FIFA speelt dan ben je echt wel goed.![]()
Als dat zo werkte was bijna iedereen die voetbalt ook goed, omdat je daar al heel jong mee begint.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je sinds '96 FIFA speelt dan ben je echt wel goed.
Peter Wisgerhof is ook beter dan Thiago Silva idd. Veel meer ervaring.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je sinds '96 FIFA speelt dan ben je echt wel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind FUT14 gewoon niet goed.. als ik het bronze en silver toernooi wel kon doen had ik dit vast niet gezegd maar EA doet er niks aan omdat ze lui zijn.![]()
Al op next gen gespeeld? Daar is die zo veel beter.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind FUT14 gewoon niet goed.. als ik het bronze en silver toernooi wel kon doen had ik dit vast niet gezegd maar EA doet er niks aan omdat ze lui zijn.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
TOTW tijd in 3, 2, 1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat heeft met talent te maken. In FIFA heb je dat niet nodig.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Peter Wisgerhof is ook beter dan Thiago Silva idd. Veel meer ervaring.![]()
Jij bent echt een tegenstander waar je aan zelfvertrouwen kunt werken volgens mij.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind FUT14 gewoon niet goed.. als ik het bronze en silver toernooi wel kon doen had ik dit vast niet gezegd maar EA doet er niks aan omdat ze lui zijn.
Iemand die hem ook wil posten? Ik kan niet op EA forum
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen geld voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Al op next gen gespeeld? Daar is die zo veel beter.![]()
dat kan niemand volgens mijquote:Op woensdag 4 december 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die hem ook wil posten? Ik kan niet op EA forum![]()
Eerder andersom.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij bent echt een tegenstander waar je aan zelfvertrouwen kunt werken volgens mij.![]()
ohquote:
Ik kon er laatst ook al een week ofzo niet op toen de rest het wel kon..dacht dat het weer hetzelfde was.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks. Nasri LM, jammer. CAM was wel bruikbaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:01 schreef wieisboos het volgende:
http://www.easports.com/f(...)mgq:360&sf20210329=1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inseen. Even coins kopen brbquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: