SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Zelf vind ik het altijd heerlijk om de strijd te zien in de BPL, komt de wedstrijden alleen maar ten goedequote:Op woensdag 4 december 2013 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah, ja had ook zomaar gekund. Heb het artikel half gelezen, maar het is wel zo: scheidsrechters in Nederland zijn echt pussies. Het aantal kaarten wat hier gegeven wordt is voor mijn gevoel meer dan in andere landen.
Ik vind Kuipers trouwens wel echt een hele goede scheidsrechter. Als die man CL-wedstrijden fluit, ben ik altijd zijn beoordelingen aan het beoordelen. Hij/zijn team maakt nauwelijks fouten.
![]()
Wat is stof toch een kutuitvindingAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ze mogen van mij best streng of juist coulant zijn, zolang ze maar consequent zijn. En dat is nou net het grote probleem. En ook de scheidsrechterscommissie die daarachter zit (en de aanklagers etc) zijn dat niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef Freire het volgende:
[..]
Klopt. Zelf vind ik het altijd heerlijk om de strijd te zien in de BPL, komt de wedstrijden alleen maar ten goedeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een soapquote:Op woensdag 4 december 2013 11:09 schreef Tim86 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-nikkie-plessen.html
Raffie blaft
Feyenoord Rotterdam![]()
Vreemdgaan als je Sylvie Meis hebtquote:Op woensdag 4 december 2013 11:09 schreef Tim86 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-nikkie-plessen.html
Raffie blaft![]()
![]()
Brooklyn Nine-Nine, zo flauw, zo geniaal![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks, dit is wel iets voor mij volgens mij. Aan de cast kan je al een beetje zien wat voor serie het is. Alleen Andre Braugher ken ik van serieuze serieuzere films en series.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:17 schreef Tim86 het volgende:
Brooklyn Nine-Nine, zo flauw, zo geniaal![]()
![]()
Ik zou het serieus op mijn cv zetten.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet in chronologische volgorde, maar direct bovenaan, als belangrijkste wapenfeitquote:Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus op mijn cv zetten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus op mijn cv zetten.
En dan laat ik mijn overige veroveringen wel zitten.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kassameisje ook?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan laat ik mijn overige veroveringen wel zitten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
linkquote:Op woensdag 4 december 2013 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze was laatst op tv. Die mag er wel op ja.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kkgierquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Golden boy Pogba, nog een schepje bovenop de 'baal-factor' van Man Utd
Lukaku 2de toch? Hopelijk wordt hij nog vriendjes met José![]()
![]()
Rest maken ze niet bekend toch..alleen nr 1?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef ThadCastle het volgende:
Golden boy Pogba, nog een schepje bovenop de 'baal-factor' van Man Utd
Lukaku 2de toch? Hopelijk wordt hij nog vriendjes met José
Krijg niet echt een lekker gevoel bij dit soort berichten mbt Lukaku..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net een zaalbal met die rare profiellekesquote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Das godverdomme een mooien bal jongeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft wel gewoon gelijk. Contract is contract en elke speler die tegenwoordig weg wil begint direct met peeuwen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rest maken ze niet bekend toch..alleen nr 1?
Krijg niet echt een lekker gevoel bij dit soort berichten mbt Lukaku..
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat Romelu een baasje is.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het hele jaar Reus bijna niet tegengekomen, maar sinds ik 'm zelf in het team heb, heb ik in 9 potjes nog niet 1x níet tegen hem gespeeld.
quote:Pogba is volgens Tuttosport uitgeroepen tot winnaar en daarna volgen Romelu Lukaku, Julian Draxler, Raphaël Varane en Marquinhos.![]()
Al 9 potjes op rij niet tegen een Serie A team met Ibarbo gespeeld dusquote:Op woensdag 4 december 2013 11:57 schreef Lindgren. het volgende:
Het hele jaar Reus bijna niet tegengekomen, maar sinds ik 'm zelf in het team heb, heb ik in 9 potjes nog niet 1x níet tegen hem gespeeld.![]()
![]()
Wel toevallig dat ze een speler uit de Italiaanse competitie kiezen, ik snap dat dat voor een Italiaanse sportkrant best een lastige stap was.
Maar het is zeker niet onverdiend.![]()
Pas de 2e keer dat iemand uit de Serie A hem wint.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Wel toevallig dat ze een speler uit de Italiaanse competitie kiezen, ik snap dat dat voor een Italiaanse sportkrant best een lastige stap was.
Maar het is zeker niet onverdiend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat valt me nog wel mee dan. Ben niet echt op de hoogte van Italiaanse media maar normaal gesproken zijn die nogal vol van zichzelf.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas de 2e keer dat iemand uit de Serie A hem wint.![]()
Zij organiseren het alleen maar. Stemmen komen van media uit heel Europa.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat valt me nog wel mee dan. Ben niet echt op de hoogte van Italiaanse media maar normaal gesproken zijn die nogal vol van zichzelf.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kwam Reus en Robben wel een aantal keer tegen toen ik met silvers tegen golds speelde. Bijna elk potje tegen BPL of Bundesligaquote:Op woensdag 4 december 2013 11:57 schreef Lindgren. het volgende:
Het hele jaar Reus bijna niet tegengekomen, maar sinds ik 'm zelf in het team heb, heb ik in 9 potjes nog niet 1x níet tegen hem gespeeld.![]()
![]()
Aantal leuke quoteringen vanavond bij Unibet
Newcastle staat op ¤3,40 (uit winnen bij Swansea zonder Michu en Bony) X2 op ¤1,70 en DNB op ¤2,45
Ado thuis winnen tegen Heerenveen op ¤2,90, Heerenveen op ¤2,25
Stoke thuis tegen Cardif op ¤2,20
Houd het zelf bij een aantal funbets (5 combo's van 2 euro gespeeld)![]()
Waar vind je op Unibet die gratis gifts?
edit: nvm, gevonden.Adventkalender.
[ Bericht 34% gewijzigd door Lindgren. op 04-12-2013 12:44:33 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tot nu toe is het pure baggerquote:Op woensdag 4 december 2013 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
Waar vind je op Unibet die gratis gifts?
edit: nvm, gevonden.Adventkalender.
![]()
Ik vind het ook tegenvallen ja.. 5 euro na het rondspelen van 30 euro.quote:
Mwah, is niet verkeerd hoor.
Zijn gewoon leuke kleinigheidjes.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
EA forum werkt hier weer niet..had ik een tijdje terug ook al..kon ik nooit dat forum op. Nu dus weer. Gaat echt lekker daar. Spel is onspeelbaar, forum onbereikbaar voor veel mensen en iedere dag komt er weer iets nieuws bij zo lijkt het.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En een web app die constant vastloopt. Er zal wel weer een maintenance komenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:12 schreef Tim86 het volgende:
EA forum werkt hier weer niet..had ik een tijdje terug ook al..kon ik nooit dat forum op. Nu dus weer. Gaat echt lekker daar. Spel is onspeelbaar, forum onbereikbaar voor veel mensen en iedere dag komt er weer iets nieuws bij zo lijkt het.![]()
![]()
Ik hoop het. Want tot die tijd is het compleet nutteloos om het spel te spelen. Mensen leaven ook vaker lijkt het nu, om lekker nog even je tegenstander te naaien.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En een web app die constant vastloopt. Er zal wel weer een maintenance komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huh wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat valt me nog wel mee dan. Ben niet echt op de hoogte van Italiaanse media maar normaal gesproken zijn die nogal vol van zichzelf.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |