Dank u. Heb hem alweer een tijdje en hij begint kij te los te sitten. Sportschool is dus nog wel ergens goed voor.quote:
Sportschool? Ga maar spierballen kweken. Je breekt zowat door middenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:21 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dank u. Heb hem alweer een tijdje en hij begint kij te los te sitten. Sportschool is dus nog wel ergens goed voor.
Nou, zo mager ben ik ook weer niet hoor :p Ben nog steeds 90kg schoon aan de haak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sportschool? Ga maar spierballen kweken. Je breekt zowat door midden
Dan ben je gewoon 2.10 meterquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nou, zo mager ben ik ook weer niet hoor :p Ben nog steeds 90kg schoon aan de haak.
1.90m :pquote:
kleintjequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Albert86 het volgende:
[..]
1.90m :p
Maar idd. Genoeg over ons. Tijd voor andere Grunn users :p
Moeten ze maar wat zegggggnnnquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Albert86 het volgende:
[..]
1.90m :p
Maar idd. Genoeg over ons. Tijd voor andere Grunn users :p
die theekrans kom je toch niet tussen meidquote:
Jawel, voor jou heb ik altijd aandacht. Hoe gaat het Kets?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die theekrans kom je toch niet tussen meid
rustig. Voetbal kijken, slapende poes op me. En met jou patje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jawel, voor jou heb ik altijd aandacht. Hoe gaat het Kets?
Druk, huis, school, werk, morgen toets, ik word gek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
rustig. Voetbal kijken, slapende poes op me. En met jou patje?
Fixed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Druk, huis, school, werk, morgen toets, ik word gek.
popje toch. Hard knock lifequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Druk, huis, school, werk, morgen toets, ik word gek.
Matig hoor. Dan vraag je je af hoe je in godsnaam bij zulk simpel werk nog zulke fouten kan maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Afgelopen zaterdag moest ik na 40min wachten in de stadsgarderobe zonder jas naar huis omdat een van die idioten mijn jas heeft verwisseld.![]()
![]()
Na de camera beelden te hebben bekeken samen met een medewerker zagen we dat het hun fout was.
Ben dus net gebeld en ze zeiden dat als de gast die met mijn jas is weggelopen dit weekend nog steeds niet is teruggekomen om mijn jas in te leveren en die van hem op te halen dan wordt ie vergoed [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is wel nice. Mja, wel zonder jas naar huis gefietst10 min lang in -1 graad. ugh
Pinten hakken in London.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:01 schreef Catch22- het volgende:
WAT DOEN WE MET OUD EN NIEUW DAN MENSEN?
lekker is dat he, bier.quote:
ECHT hequote:Op donderdag 12 december 2013 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Matig hoor. Dan vraag je je af hoe je in godsnaam bij zulk simpel werk nog zulke fouten kan maken.
Tenzij het die chick met rode krullen is, die is lekker, die mag best fouten maken.
heb een huisfeestje ergens met 100+ man. wordt tofquote:Op donderdag 12 december 2013 23:01 schreef Catch22- het volgende:
Lekker thuis blijven waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:01 schreef Catch22- het volgende:
Buh. Blij dat ik dat al ongeveer een jaar niet gedaan heb.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lekker is dat he, bier.
Ik ga naar een technofeestje.
Huisfeesten. Beste van Oud&Nieuw.quote:Op vrijdag 13 december 2013 02:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ECHT he
[..]
heb een huisfeestje ergens met 100+ man. wordt tof
Deze is wel tofquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Buh. Blij dat ik dat al ongeveer een jaar niet gedaan heb.
Is het erg dat ik moest lachen om dit bericht?quote:Vier gewonden bij val uit raam
Groningen - Bij een val uit een raam van een woning aan de Blekerstraat in Groningen zijn donderdagnacht rond 2.00 uur vier gewonden gevallen.
In de woning was een feest bezig waar ongeveer 50 personen op af gekomen waren. De feestruimte was afgeplakt met folie, waardoor het niet meer duidelijk was waar de muren en de ramen zich in de woning bevonden. Op een gegeven moment dacht een 18-jarige jongeman uit Groningen dat hij tegen de muur aanleunde.
Dat bleek niet zo te zijn. Hij ging vervolgens samen met drie andere feestgangers, een 19-jarige jongeman uit Groningen en twee onbekende jonge vrouwen, door de folie om vervolgens door het open raam naar buiten te vallen. Alle vier kwamen enkele meters lager op de grond terecht. De vrouwen werden direct met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De 18-jarige hoefde ondanks lichte verwondingen niet mee naar het ziekenhuis. De 19-jarige was naar huis gegaan. Hij belde vervolgens naar 112 voor zijn letsel aan hoofd en schouder.
Ook hij werd voor verdere medische behandeling naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft ter plekke geen uitgebreid onderzoek ingesteld, omdat de verhalen van de betrokkenen en getuig hetzelfde waren.
heb het ook wel eens meegemaakt jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Huisfeesten. Beste van Oud&Nieuw.
Ik vind het overigens ook altijd verbazingwekkend dat er buschauffeurs zijn die niet stoppen als iemand op stop heeft gedrukt. Hoe fucking moeilijk is het? Rijden, stoppen, deuren open, deuren dicht, rijden.
hahahah wowquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is het erg dat ik moest lachen om dit bericht?
Nou ja. Eén van die meisjes is dochter van kennis van mijn moeder, die ligt met schedelbasisfractuur in ziekenhuis. Die andere heeft ook schedelbasisfractuur maar ook nog gescheurde ruggenwervels. Echt grappig is het niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is het erg dat ik moest lachen om dit bericht?
Maar dom wel.quote:Op zondag 15 december 2013 09:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja. Eén van die meisjes is dochter van kennis van mijn moeder, die ligt met schedelbasisfractuur in ziekenhuis. Die andere heeft ook schedelbasisfractuur maar ook nog gescheurde ruggenwervels. Echt grappig is het niet.
Dom van die lui die alles afplakken met folie. Mja, dat is ook wel weer begrijpelijk want je wilt een chille sfeer creëren. Dommer is dat je dan openstaande ramen ook afplakt.quote:
Dat bedoel ik dus. Markeer desnoods op het folie waar de openstaande ramen zitten...quote:Op zondag 15 december 2013 19:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dom van die lui die alles afplakken met folie. Mja, dat is ook wel weer begrijpelijk want je wilt een chille sfeer creëren. Dommer is dat je dan openstaande ramen ook afplakt.
Hier en daar een keer. Twister vind ik leuker eigenlijk, alhoewel ook wel druk, wel ieeeets minder opgepropt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb het ook wel eens meegemaakt jathefuck is wrong with you.
ben je nog wel eens in shooters dan aapje.
Chille sfeer. Als je van donker krakershol houdt ja.quote:Op zondag 15 december 2013 19:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dom van die lui die alles afplakken met folie. Mja, dat is ook wel weer begrijpelijk want je wilt een chille sfeer creëren. Dommer is dat je dan openstaande ramen ook afplakt.
Nou ja, ik niet. Maar zij blijkbaar wel. Dus is het voor hun chille sfeer.quote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Chille sfeer. Als je van donker krakershol houdt ja.
Ah dat was ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:36 schreef Chandler het volgende:
Iemand wat gehoord/gelezen over een lijk die uit het water is gevist aan de horasiccamasingen/van ketwich verschuurlaan? hele buurt praat er over maar online is er nog niets te vinden... we want to know more
Jajaquote:
zo komt sinterklaas elk jaar van z'n zwarte pieten uitzendkrachten af, alleen maar ballastquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:36 schreef Chandler het volgende:
Iemand wat gehoord/gelezen over een lijk die uit het water is gevist aan de horasiccamasingen/van ketwich verschuurlaan? hele buurt praat er over maar online is er nog niets te vinden... we want to know more
luchtpost was kennelijk te duurquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:20 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
zo komt sinterklaas elk jaar van z'n zwarte pieten uitzendkrachten af, alleen maar ballast
Ik moet ook maar eens een buikgriep.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:27 schreef Albert86 het volgende:
Zo, ik kan met kerst flink veel vreten. Had deze week een buikgriepje en ben 5kg kwijt. Kan ik het er straks weer allemaal aanvreten. Scheelt weer extra sporten volgend haar
gekke boi.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Saisai het volgende:
Ik heb nu griep en keelontsteking.
Mijn maag is van asbest en heb dus nog nooit buikgriep gehad. Maar wie weet. Ik wil je best in je bek spugen, misschien helpt het je.
Gegarandeerd succes :-pquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Saisai het volgende:
Mijn maag is van asbest en heb dus nog nooit buikgriep gehad. Maar wie weet. Ik wil je best in je bek spugen, misschien helpt het je.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef Saisai het volgende:
hihiquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gek genoeg al een maand niet ziek geweest. Ik ben de afgelopen paar week dan ook niet veel onder verschillende mensen geweest.
En nee, ook niet erop.
ik ken je pijn schatjequote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, vooral snel keelontsteking. Amandelen moeten er ook eigenlijk uit maarja.
ohja wij waren keelontstekingmatties toentertijd. Met witte vlekken en zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |