SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging er stiekem van uit dat zarGon de boel hier een beetje in de gaten houdtquote:Op woensdag 4 december 2013 09:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nederlands aub.
Is nou al een aantal keren gezegd. Als er berichten gewijzigd worden dan weet je hoe het komt.
Ik grijp in als er policy-overschreidend gepost wordt (denk aan naakt). In andere gevallen haal ik de GC-mods erbij, zij gaan namelijk over GC.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ging er stiekem van uit dat zarGon de boel hier een beetje in de gaten houdt
Mja, ik stoor me er verder niet aan, aangezien ik snap dat er af en toe Turks gepraat wordt. Het komt wel vaker voor dan ik van tevoren verwachttequote:Op woensdag 4 december 2013 09:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik grijp in als er policy-overschreidend gepost wordt (denk aan naakt). In andere gevallen haal ik de GC-mods erbij, zij gaan namelijk over GC.
Verder weet iedereen dat niet-Nederlandse talen (m.u.v. Engels) hier ongewenst zijn en dat Nederlands de voertaal is. Is al vele malen gezegd..
Als ik ga ingrijpen zorgt dat alleen maar voor gedoe, want ik doe zelf mee aan de discussies.
Ik wilde eerst "groter dan gemiddeld" posten, maar ik besefte dat de gemiddelde ook aan het stijgen is.quote:
Slechts een enkeling doet 't. Als zij veel posten zie je het ook vaker.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ik stoor me er verder niet aan, aangezien ik snap dat er af en toe Turks gepraat wordt. Het komt wel vaker voor dan ik van tevoren verwachtte
Ik snap het ook welquote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slechts een enkeling doet 't. Als zij veel posten zie je het ook vaker..
Soms is het wel begrijpelijk though, Turks is in bepaalde gevallen krachtiger.
Ik oefen gewoon om goed Turks te schrijvenquote:Op woensdag 4 december 2013 09:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slechts een enkeling doet 't. Als zij veel posten zie je het ook vaker..
Soms is het wel begrijpelijk though, Turks is in bepaalde gevallen krachtiger.
Als je nou ook meteen de Nederlandse vertaling erbij post...quote:Op woensdag 4 december 2013 09:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik oefen gewoon om goed Turks te schrijvenHas been ages!
Iyi fikir (goed idee)quote:Op woensdag 4 december 2013 09:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je nou ook meteen de Nederlandse vertaling erbij post...
Ik bedoel het speelt vast wel een rol, maar het zal niet zo extreem zijn zoals in het bericht van Sylv staat geschetst.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde eerst "groter dan gemiddeld" posten, maar ik besefte dat de gemiddelde ook aan het stijgen is..
Relatief groter, dan? Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om de vleselijke lusten te kunnen weerstaan.
Losbandig seks en niet kunnen beheersen van de tong zijn inderdaad de twee typische zondes, waardoor mensen in de hel terecht zullen komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde eerst "groter dan gemiddeld" posten, maar ik besefte dat de gemiddelde ook aan het stijgen is..
Relatief groter, dan? Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om de vleselijke lusten te kunnen weerstaan.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Losbandig seks en niet kunnen beheersen van de tong zijn inderdaad de twee typische zondes, waardoor mensen in de hel terecht zullen komen.
Dus het is eigenlijk altijd best erg geweest. Je moet maar de twee laatste hoofdstukken uit het boek over liefde van imam ibn Hazm lezen. Gewoon echt gebeurde verhalen van vrouwen die na bedevaart op de boot seks hebben met een matroosjongen, zulke ziek dingen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ik stoor me er verder niet aan, aangezien ik snap dat er af en toe Turks gepraat wordt. Het komt wel vaker voor dan ik van tevoren verwachtte
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Losbandig seks en niet kunnen beheersen van de tong zijn inderdaad de twee typische zondes, waardoor mensen in de hel terecht zullen komen.
Dus het is eigenlijk altijd best erg geweest. Je moet maar de twee laatste hoofdstukken uit het boek over liefde van imam ibn Hazm lezen. Gewoon echt gebeurde verhalen van vrouwen die na bedevaart op de boot seks hebben met een matroosjongen, zulke ziek dingen.
Hoe weet je dat dat waar is?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
ik vat em nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |