quote:Op woensdag 4 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een buttplug is niet werkelijk een decoratief hoedje hoor. Ik zou toch voor een andere tattoo gaan.
pesterijen ditquote:
ik vind van wel, maar de meeste mensen zullen vast nee zeggenquote:

Surprise usquote:Op woensdag 4 december 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
pesterijen dit
[..]
ik vind van wel, maar de meeste mensen zullen vast nee zeggen

Dit klopt. In sierlijke letters staat er omheen: "Ik ben als mais; ooit wordt ik popcorn".quote:Op woensdag 4 december 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
Tchock heeft een tatoeage van een maïskolf op zijn rechterbovenarm!

beter dan die vlindersquote:Op woensdag 4 december 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit klopt. In sierlijke letters staat er omheen: "Ik ben als mais; ooit wordt ik popcorn".

Kippenvel. Al zie ik het wel als opofferingsgezindheid en het niet kunnen zijn van wie je werkelijk bent. Immers zal je als popcorn meer mensen blij maken maar is het wel een lange en pijnlijke transformatie waar je niet alleen uiterlijk zal veranderen maar ook loskomt te staan van al je mede maisvriendjes aan de kolf, je roots, je herkomst.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit klopt. In sierlijke letters staat er omheen: "Ik ben als mais; ooit wordt ik popcorn".

Sjiek.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]

Beetje cheesy dit.quote:

Het is nacht, nu mag hetquote:

quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 03-12-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 201 essnhills
02. 103 Fok-it
03. 091 VoornaamAchternaam
04. 090 Stuart
05. 090 Ezell
06. 064 LittleBrownie
07. 058 supersof
08. 055 Littlerabbit
09. 052 AldoTheApache
10. 050 Tjacka
11. 044 Crack_
12. 040 Kaneelstokje
13. 036 Insomnia_
14. 034 gianni61
15. 032 Muto
16. 030 Toto69
17. 019 Interv
18. 018 LETMEIN
19. 014 Miniem
20. 012 Nober
Reeks-statistieken!

Blijft ook een fijn nummerquote:

Dat is inderdaad wel fout jaquote:

Vind ik ook een fijn nummerquote:

Moet kunnen tochquote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
En nu begint de fase dat iedereen zijn eigen nummers neer kwakt hier en ook alleen maar zijn eigen nummer luistert![]()

En terecht. Duran Duran is tenminste nog goed.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
En nu begint de fase dat iedereen zijn eigen nummers neer kwakt hier en ook alleen maar zijn eigen nummer luistert![]()

So truequote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:

Oh die vind ik altijd wel tofquote:

Hoe weet je datquote:Op woensdag 4 december 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kippenvel. Al zie ik het wel als opofferingsgezindheid en het niet kunnen zijn van wie je werkelijk bent. Immers zal je als popcorn meer mensen blij maken maar is het wel een lange en pijnlijke transformatie waar je niet alleen uiterlijk zal veranderen maar ook loskomt te staan van al je mede maisvriendjes aan de kolf, je roots, je herkomst.
Supersof is het met mij eens

Jij hebt mij het licht doen inzien en typ tegenwoordig wat ik denk. Al geloof ik niet dat er heel veel is veranderd sindsdien.quote:

Die kwam ik net ook al tegen op Youtube jaquote:

quote:Op woensdag 4 december 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kwam ik net ook al tegen op Youtube jaOnder de foute nummers

Haaiquote:

quote:

Hoezo komt dat door mij?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt mij het licht doen inzien en typ tegenwoordig wat ik denk. Al geloof ik niet dat er heel veel is veranderd sindsdien.

Awwquote:Op woensdag 4 december 2013 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex luisterde die cd heel vaak. Had hem helemaal uit Amerika over laten komen enzo, was ze helemaal gelukkig mee. Toen ze weg ging, stonden de liedjes nog op mijn pc, Stond in mijn playlist.
En als ik haar miste, zette ik dit nummer wel eens aan. Zo toepasselijk.

Tjakkieequote:

Ik weet niet hoe ik dit moet opvatten.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je inspireert mensen Sof. Hopelijk zal je ooit iets met dit talent doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |