Scheert dit nou echt prettiger dan een goede Double Edge?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:02 schreef Shaggy8675 het volgende:
Klein stukje testscheren met het Bakkus productiemes, rechtstreeks uit de verpakking. Scheert ok. Als ie even een keer echt goed geslepen word is het qua scheren niet eens zo'n verkeerd mes. Ligt lekker in de hand, stabiel en zwaar. Hou ik wel van
Met een dassenhaar? Want met een omega boar zoals uit de op valt het eerlijk gezegd een beetje tegen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
TOBS Sandalwood (harde zeep) is ook een aanrader. Er is makkelijk schuim van te maken, voelt lekker 'vettig' aan en ruikt top.
Ja, een silvertip van Mühle.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Met een dassenhaar? Want met een omega boar zoals uit de op valt het eerlijk gezegd een beetje tegen.
Ik weet het niet, ik heb nu een DE en een straight. Sinds kort gebruik ik de straight, omdat ik dat graag wil leren, maar een DE scheert sneller en prettiger voor mij. (Geen wondjes e.d.)quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Scheert dit nou echt prettiger dan een goede Double Edge?
Als het mes goed scherp is wel. Dit mes kwam recht uit de verpakking en was voor mij niet scherp genoeg om vloeiend te scheren. Het trok best wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Scheert dit nou echt prettiger dan een goede Double Edge?
Als dat niet gewoon een persoonlijke voorkeur? Want ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een andere antwoord gegeven hadden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Als het mes goed scherp is wel. Dit mes kwam recht uit de verpakking en was voor mij niet scherp genoeg om vloeiend te scheren. Het trok best wel.
Maar zoals gezegd, met een echt scherp mes gaat het heel vlot. Tis maar wat je leuk vindt, scheren doet het beiden.
Dat komt meer omdat hij nog aan het leren is. Als je er nog niet ervaren mee bent gaat het tuurlijk sneller met een DE. Als je beide onder knie hebt maakt het niet veel uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Als dat niet gewoon een persoonlijke voorkeur? Want ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een andere antwoord gegeven hadden.
Zoals een post boven jou het geval is
Dat is idd persoonlijke voorkeur, en dat vroeg hij vroeg hij toch aan mij geloof ik. Een open mes heeft mijn voorkeur, maar hoeft niet iemand anders zijn voorkeur te zijn, dat verkondig ik ook nergens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Als dat niet gewoon een persoonlijke voorkeur? Want ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een andere antwoord gegeven hadden.
Zoals een post boven jou het geval is
Wat voor geur is het?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand interesse in een ongebruikte fles Clubman Pinaud? Heb hem alleen open gehad om er aan te ruiken, maar is niet mijn geur.
Voor 5 euro + verzendkosten (4 euro als er naar een DHL servicepoint wordt gestuurd) is hij te koop.
Wat voor shavette heb jij liggen dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
..zelfs mijn shavette is uiteindelijk in een hoekje geëindigd zonder er echt een volledige scheerbeurt mee gedaan te hebben.
Moeilijk te omschrijven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Wat voor geur is het?
[..]
Wat voor shavette heb jij liggen dan?
Vanmiddag heb ik een BlueBeards Bluebeards Revenge "Cut-Throat" shavette besteld. Ik verwacht hem morgen binnen te hebben.
[ afbeelding ]
Bevat deze lotion alcohol? Kan het niet zo snel vinden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Moeilijk te omschrijven.
Hier wordt er wel het één en ander genoemd: http://www.basenotes.net/ID26120377.html
Grote meerderheid lijkt het erg lekker te vinden.
Ja. Staat als derde ingredient op het label.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Bevat deze lotion alcohol? Kan het niet zo snel vinden.
Mocht je het over een tijdje nog hebben, heb ik wellicht interesse. Maar mochten er voor die tijd andere gegadigden zijn, vind ik dat ook niet erg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja. Staat als derde ingredient op het label.
Okquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Mocht je het over een tijdje nog hebben, heb ik wellicht interesse. Maar mochten er voor die tijd andere gegadigden zijn, vind ik dat ook niet erg.
De originele (vanaf 1810)?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand interesse in een ongebruikte fles Clubman Pinaud? Heb hem alleen open gehad om er aan te ruiken, maar is niet mijn geur.
Voor 5 euro + verzendkosten (4 euro als er naar een DHL servicepoint wordt gestuurd) is hij te koop.
Jup. 6 oz fles.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
De originele (vanaf 1810)?
[ afbeelding ]
Deze ik heb die toen via eBay gekocht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wat voor shavette heb jij liggen dan?
Vanmiddag heb ik een BlueBeards Bluebeards Revenge "Cut-Throat" shavette besteld. Ik verwacht hem morgen binnen te hebben.
[ afbeelding ]
Fotoquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Nou de shavette is tot nu toe geen succes. Ongeveer alles wat open kan liggen ligt open.En daarbij komt nog eens dat ik geen bloedstelpende middel zoals aluin heb.
Valt op zich wel mee nu, maar rond mijn lippen zitten allemaal bloedplekken en in mijn hals zit ook een grote stip.quote:
Dat is beide aluinquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Als aluin niet meer werkt kan je altijd nog aluminium sulfaat gebruiken. Zo'n nix styptic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |