quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:06 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Is binnen. En weer is niet echt lekker..
Kickboxquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:07 schreef housesoftheholy het volgende:
Welke sport is het? Schaken? Zaalvoetbal?
Praten de andere aanwezigen wel veel met elkaar dan? Probeer je anders gewoon subtiel in een gesprek te mengen ofzo.quote:
"Nog mensen in elkaar getrapt van het weekend?"quote:
Vertrouwen in me zelf heb ik wel maar geen lef om mensen aan te spreken vooral bij meisjes die ik niet ken..quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:14 schreef BeachBoyBert het volgende:
Beuk iemand op straat in elkaar.
je krijgt er oprecht zelfvertrouwen van.
een statement maken en deze ontkrachten in dezelfde zinquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Vertrouwen in me zelf heb ik wel maar geen lef om mensen aan te spreken vooral bij meisjes die ik niet ken..
Oefenen op lelijke meisjes. Je hebt niks te verliezen, dus je bent niet bang en je wordt er steeds beter in.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Vertrouwen in me zelf heb ik wel maar geen lef om mensen aan te spreken vooral bij meisjes die ik niet ken..
wel zorgen dat niemand kijkt en zorgen dat ze er geen FB status over opent, anders gaat je street reputation omlaagquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Oefenen op lelijke meisjes. Je hebt niks te verliezen, dus je bent niet bang en je wordt er steeds beter in.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:07 schreef Plantagehouder het volgende:
vraag wat ze morgen gaan raiden.
Niet fitness maar kickbox..quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die vreemde aanspreken in de sportschool
Hou gewoon je bek en laat mij muziek luisteren en me ding doen..
Sla iemand van de groep in elkaar, krijg je vanzelf gesprekken met anderenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Niet fitness maar kickbox..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |