Er staat inquote:Op woensdag 4 december 2013 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee klopt! Maar bouillon toch wel? En er staat toch heldere bouillon?
Ik heb het net gemaild. En erbij dat dit een suggestie is en dat ik het ook prima vind als we kerst niet bij mij moeder vieren. Dus ik ben benieuwdquote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Anyway, ik hoop echt dat je gasten het een beetje gaan waarderen al die moeite. Ik zou er echt pissig van worden als ze het vanzelfsprekend of zelfs niet lekker zouden vinden
Je moet er een papje van maken dus dan kan een staafmixer ook wel lijkt me.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
En waarschijnlijk moet ik nog een ander recept zoeken want ik heb geen keukenmachine of blender meer fml, misschien kan het met een staafmixer? Dan jat ik die van mijn zus wel voor de kerst
Waar ga je vanavond heen?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
EEEEN BLOEEEEEDDD ZWEEETTTT EN TRANNEEEEEEEENNN.
*zingt nog wat mee*
Na de training wordt bloed skates en tranen opgenomenquote:
JA!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
Gaan we een keertje een Tapas meet doen?![]()
Ja, jij als import Nederlander kent dat natuurlijk niet uit haar hoofdquote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Na de training wordt bloed skates en tranen opgenomenDus ik moet ietwat weten hoe dat liedje gaat
![]()
Hehe, ik als eckte Nederlander ook nietquote:Op woensdag 4 december 2013 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja, jij als import Nederlander kent dat natuurlijk niet uit haar hoofd
^^quote:Op woensdag 4 december 2013 12:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, ik als eckte Nederlander ook niet![]()
Ehm... huh?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd baas is snel en ik mag geen sticker meer worden
Ik ook niet, maar ik hoef het ook niet te wetenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik. Maar ik heb geen idee wat een sticker dan voor moet stellen
ditquote:Op woensdag 4 december 2013 12:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, ik als eckte Nederlander ook niet![]()
je kunt een sticker worden en dan aan de muur plakken en dan zo langs de muren lopenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik. Maar ik heb geen idee wat een sticker dan voor moet stellen
Geinigquote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kunt een sticker worden en dan aan de muur plakken en dan zo langs de muren lopen
[ afbeelding ]
Ik vond het al aids in de supermarkt, laat staan dat ik het zelf op zetquote:
Mijn ene collega is er ook heuuuuul blij mee !quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vond het al aids in de supermarkt, laat staan dat ik het zelf op zet
Wel altijd SkyRadio Kerstmuziek op al sik de kerstboom optuig
Bedenk je dan dat ze nu iedere keer jingle bells horen als mijn telefoon overgaatquote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind kerstmuziek ook tof, alleen niet als ze elke 2 uur dezelfde lijst repeaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |