Zul je net zien dat er weer een bedraad toestel terug komtquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo ben ik.. Is het niet op te lossen? Dan regelen we op een andere manier wel dat het wel kan
Je had toch eerst wel een schort waarbij je wel "plezier" had als mensen je appte enzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit zijn de nieuwe van Palm, de vorige van Lavazza waren zo op dat je niks in je zak kon steken omdat het er aan de onderkant uitviel
Maar dan kun je nu net niet meer de hoorn op de haak smijten, en dat is zo fijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Draadloze headsets bij je vast telefoonvrij rondlopen tijdens lange telefoongesprekken
Je kunt je headset neersmijten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan kun je nu net niet meer de hoorn op de haak smijten, en dat is zo fijn.
en dan laten we die door een student kapot vallen ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er weer een bedraad toestel terug komt
Jawel, je kan em optillen en em er dan op gooienquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan kun je nu net niet meer de hoorn op de haak smijten, en dat is zo fijn.
er was 1 goed lavazzaschort iddquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had toch eerst wel een schort waarbij je wel "plezier" had als mensen je appte enzo?
Jij komt klaar achter in de bus van Joof?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er was 1 goed lavazzaschort iddmaar echt plezier kan je het niet noemen, je voelt het.. Maar je komt eerder klaar achter in de bus dan op een appje hoor
Gheghe, "Oeeeeeeeps"quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan laten we die door een student kapot vallen ofzo
nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij komt klaar achter in de bus van Joof?
Of zoiets:quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er was 1 goed lavazzaschort iddmaar echt plezier kan je het niet noemen, je voelt het.. Maar je komt eerder klaar achter in de bus dan op een appje hoor
"Alcohol maakt meer kapot dan je lief is"quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
"Alcohol maakt meer kapot dan je lief is"
Ik zou de link pas een half uur later leggenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk uit dat er niemand met een vriezer voor de deur staat
ik wil datquote:
ach, mijn gehoor is toch al wel naar de klote. Dit vind ik een goede reden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet. Dan ben je doof voor je er erg in hebt
Wat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, mijn gehoor is toch al wel naar de klote. Dit vind ik een goede reden.
Valt wel mee, op lage frequenties (<20 Hz) moet je hem tot 150 dB drukken ongeveer, dus dat gaat best goed als je niet teveel vervorming hebt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet. Dan ben je doof voor je er erg in hebt
DIT VIND IK EEN GOEDE REDEN!!!!quote:
In dat geval ga ik nog steeds geen x duizend euro investeren voor z'n installatiequote:Op dinsdag 3 december 2013 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Valt wel mee, op lage frequenties (<20 Hz) moet je hem tot 150 dB drukken ongeveer, dus dat gaat best goed als je niet teveel vervorming hebt.
Dat zou ik ook niet nog een keer doen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval ga ik nog steeds geen x duizend euro investeren voor z'n installatie
ik hoef toch ook heul niet zo'n installatie? Ik wil gewoon een keer in die auto zittenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval ga ik nog steeds geen x duizend euro investeren voor z'n installatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |